Współczesny świat

Czasami przeżywasz taki okres, dni, gdy nie układa się nic. Miłość odeszła z dnia na dzień, pracy brak. Stoisz w miejscu niczym wrak. Ktoś bliski odszedł na tamten świat, w rozpaczy sięgasz dna, a z rodziną tylko milczenie i różnice zdań. Czas spojrzeć wstecz. Chwile bezcennej radości, uśmiechu, szaleństwa, zabawy w pamięci uwiecznione na zawsze. Dobrzy znajomi - niezastąpieni kompanii w zmiennej codzienności. Dzisiaj nie jest łatwo. Kłamstwo mija się z prawdą, łatwiej działać za innych nie myśleć samodzielnie , siedzieć w czterech ścianach uciekać od codzienności. Dzisiejszy showbiznes przypomina mi zwykły chłam - sprzedanie prywatnego życia, krzyki, lans. Prawdziwego życia nie zazna ten, kto w uwielbieniu przeżywa każdy dzień, mając wszystkie trudności gdzieś. Warto zatrzymać się każdego dnia, odpocząć od natłoku codziennych spraw - zdala od miasta i autostrady w otoczeniu leśnej oazy - posłuchać śpiewu ptaków, nastroju wiejskich klimatów . Odpowiedż przyjdzie z nieba, czego na prawdę do szczęścia potrzeba - wystarczy chwila, szczęśliwy zdarzeń bieg i szary dzień zamienia się w spełniony sen. Miniona okazja, odważny krok mogą nie powtórzyć się na następny rok. Czas działać odważnie, nim zapadnie zmrok. (Marzec 2016)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Pan Buczybór 13.03.2021
    Jeżeli to ma być wiersz, to brakuje tu podziału na wersy, czyli przysłowiowych enterów. A nawet z poprawnym zapisem nie byłoby to nic specjalnego...
  • pansowa 13.03.2021
    Nie wiem co to jest. Strumień świadomości?
    A banał tych rozmyślań aż boli.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania