Wspomnienie Jego

Chciałam poczuć się jak kiedyś.. Weszłam na stare nasze wiadomości i pierwsza wiadomością która kliknęłam było jak napisałeś Kocham Cię.. To wszystko wróciło. Cały czas pamiętam jak zadzwoniłeś i pierwszy raz mi to wyznałeś, przyznaje ze nie wierzyłam Ci...Potem wszystko się zmieniło, też to poczułam. Teraz to nie wiem co było prawda a co nie. Nie rozumiem czemu to powtarzałeś chociaż i tak jestem dla Ciebie nikim chociaż wiem, ze zaprzeczysz ale tak to czuje. Zabawiłeś się mną, moimi uczuciami i tyle. Kolejna laska która zaliczałeś gdy tylko miałeś ochotę. Jestem tylko 'friend' chociaż ostatnio mam wrażenie że nawet friend nie jestem...

Pamiętam, jak dzwoniłeś, pisałeś wręcz blagales bym była z Tobą, była blisko.. I co?

Była u mnie Agnieszka na weekend... Upominała mnie co chwilę bo ciągle mówiłam o Tobie. Niby nie mój ale..

Nie mam siły już udawać że jest w porządku. Nie radzę sobie. Traktujesz mnie jak powietrze a ja głupia zastanawiam się co Ci mogę dać na Święta. Bez sensu. Wrócę ze zwolnienia do pracy i znowu będę udawać że wszystko gra... Nie wiesz ile razy miałam ochotę poprostu wyjść i zniknac.. Do łazienki chodzę częściej wiesz czemu?

Idę się ogarnąć, by nie wybuchnąć płaczem. Na początku pisaliśmy na okrągło z czasem to się zmieniło i myślę, że dobrze Ci z tym. To ja jestem idiotka, bo mam Twoje rzeczy i siebie, meile a Ty pewnie zabawiasz się z kolejna którą wykorzystasz bo i tak masz wyjebane..

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania