...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Jordan Tomczyk 23.01.2022
    Ciekawe. Muszę kiedyś tak spróbować. Usiąść na ławce w swoim mieście i przenieść się w wyobraźni np do Wiednia. Może coś się z tego urodzi. Fajny pomysł ?
  • Bożena Joanna 23.01.2022
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrowienia!
  • MarBe 23.01.2022
    Zbyt często porównujemy kraj i siebie samych do zagranicy.
    Dlatego zalewa nas obcojęzyczne nazewnictwo i nadmiar kopiowania pomysłów
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 24.01.2022
    Przez długie lata fascynowała mnie Francja, odnalezienie obrazów Chagalla w dwóch daleko od siebie położonych miastach było ciekawą przygodą.
  • Piotrek P. 1988 24.01.2022
    Piękne i inspirujące wspomnienia. Niektóre ulice albo dzielnice w różnych stronach Europy mogą wyglądać zaskakująco bardzo podobnie. Na przykład: w Trójmieście można czasami poczuć się podobnie jak w północnej części Włoch albo Francji, czy też jak w Wiedniu, Pradze, Karlskronie lub Budapeszcie.
    5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 24.01.2022
    Elementem scalającym oba miasta stał się przypadkowo Chagall, malarz o francuskim nazwisku, ale wywodzący się z Białorusi, a więc dawnej Reczypospolitej.
    Dziękuje i pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 25.01.2022
    Bożeno Joanno↔Wiersz jak we wnętrzu owej "klamry" dwóch miast, która skłania do refleksji, wspomnień i porównań.
    Kolejny tekst, napisany "obrazami jakby":)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 25.01.2022
    Na pozór były dwa odrębne miasta niczym nie związane lecz połączyła je pewna wystawa. Rzadkie skojarzenie, ale czasami rzeczywistość przerasta nasze wyobrażenia.
    Dziękuję za obecność i serdecznie pozdrawiam!
  • Narrator 03.02.2022
    Lepiej być w Krakowie i wyobrażać sobie jakieś miasto za granicą, niż odwrotnie. Nie trzeba nigdzie jeździć, wszystko jest w głowie, zawsze tam było.

    Ale czasem musimy opuścić dom, a wtedy nie nadążamy za scenerią, myślami wciąż tkwimy w różnych miejscach. Podróż obecnie trwa zbyt krótko, żeby się przystosować. Wysiadasz z samolotu i nie wiesz gdzie jesteś.

    Takie refleksje mi się nasunęły po przeczytaniu tego ciekawego wiersza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania