Wstęp do ,, Gambit hetmański"

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Pasja 06.04.2017
    A dlaczego nie wrzucisz tego tutaj? Pozdrawiam ciepło
  • athame 06.04.2017
    Jak trzy osoby podadza mi rękę. Dwa lata temu w Vancouver pewna młoda dziewczyna dała swojemu chłopakowi ( dziewne miała 13 lat) zdjęcie co sama zrobiła. Pewnie góry, bo nie sądzę ze więcej. To było glupie. Ale dzieci robią czasem głupie rzeczy. Ten chłopak rozesłal te zdjęcie po całej klasie i kolegach. Dziwczyna się zabiła. A wiem,że ktos mógł cos zrobić. Nie wierzę, ze nikt nic nie wiedział. Moze tez jej mówili. nie martw się. Bedzie dobrze,..Wówczas postanowiłem sobie, ze jezeli kiedykolwiek zobaczę, że ktoś tylko może myśli o tym, zrobię coś. Czytałaś o co ta sprawa była z betty? Czy ktoś czytał dokładnie co ta dziewczyna napisała? Skoro napisała to pewnie nie ma zamiaru tego zrobić... ale. Dla mnie to wystarczyło. Jak mozna kogos oczerniać za dobro? Teraz młodzi ludzie sa tacy smutni, bez celu, odrzuceni, zagubieni. Jest tylko jeden tego powód. Nie dostali miłości od rodziców. Ja mam zawsze wyciągniętą dłoń. I mogą na mnie pluć i oczerniać. Ja trwam. Piszę o miłości. Bo miłość ma różne twarze. Ale głupi, nie widzą róznicy między miłoscią, a pożądaniem ciała. To było zbyt piękne co mi powiedziała Sarah, żeby ktoś to opluł. Choćby to miała być jedna osoba.
  • Neurotyk 06.04.2017
    Czy dobrze zrozumiałem ze chętnie dasz swoja miłość dzieciom zamiast rodziców którzy jej nie dają?
  • athame 07.04.2017
    Neurotyk Jak będziesz rozmawiał na poziomie, zawsze mozemy sobie pewne sprawy wyjasnić. Ja nie napisałem,że mój mail nie jest dla ciebie. Jest dla chrum I dla betty, również. Jezeli bedziesz wystawiał zaczepne komentarze, to good luck. Juz napisałem, że z idiotami nie gadam bo szkoda moich palców I klawiszy na laptopie. Nie znaczy, że ich nie kocham ,tych idiotów znaczy.
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Aż mnie zaciekawiła ta opowieść, wszak jeszcze nie rozpoczęta... Ale raczej nie będziesz miał do mnie zaufania, przecież jestem tu nowa... Mądrze piszesz. Mało dzieci dostaje prawdziwą miłość teraz od swych rodziców, niestety, w takich smutnych czasach żyjemy.... a potem się rodzą frustracje i inne zaburzenia, eh...
  • athame 07.04.2017
    Niektóre utwory sa dla wszystkich, niektóre dla dorosłych. Prawo mówi że jesteś dorosła jak masz 18 lat I jeden dzień, a nie jeżeli masz 17 lat 11miesięcy I 29 dni. Czy jest taka różnica? Mozna byc dorosłym w wieku 13 lat I niedorosłym mając 23 lata. Dlaczego myslisz,że nie będę miał zaufania. Co rozumiesz przez słowo zaufanie? Wystawiłem swój mail w profile( nie jestem odosobniony) bo od pewnego czasu powstały sprawy, które powinny byc wyjaśnione. KAZDY kto ma do mnie pytanie moze napisać.Pomyłka jest rzecza ludzką. Ja jestem za pokojem. Jestem otwarty na wyjasnienie spornych kwesti. Ale rozstrząsanie ich na forum jest niewłasciwe. Mam do dokończenia dwie nowele. Potem odchodzę.Jezeli podobaja ci sie moje prace, czytaj. Jeżeli chcesz poznac inne napisz, poślę. Niektóre sa dla dorosych. Pozdrawiam.
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Dodaję do obserwowanych :)
  • Anonim 06.04.2017
    athame, wiesz jaka jest różnica? że tylko TY wiesz i znasz swoje intencje. ludzie, którzy obserwują Twoje zachowanie nie są tobą i nie mogą wiedzieć, że chcesz dobrze, bo wiesz piekło zostało wybrukowane dobrymi uczynkami. młodzi ludzie powinni znaleźć
    miłość i dobroć wśród innych młodych ludzi. Ty masz pod 60 i jesteś bardzo zainteresowany losem młodych dziewcząt (dyskryminacja?) M.Kotański tez interesował się losem młodych zagubionych ludzi, ale preferował inne sposoby.
    Bill Cosby uchodzi przez dziesięciolecia za ideał, za osobę prawą i godną zaufania i nagle okazało się, że papcio czekolada molestował małe dzieci(!) czy jest na świecie osoba dająca wiarę tym oszczerstwom? wszyscy są zszokowani, że ktoś taki mógł zrobił coś
    tak ohydnego, więc nie dziw się, że osoby są sceptyczne do Twojej dobroci.znamy starszych panów, śliniących się na widok młodych dziewcząt.
    czy Ty w tej swojej Kanadzie nie masz biednych, potrzebujących młodych ludzi? tylko musisz sięgać po polskie, naiwne, młode duszyczki? dlaczego nie zaproponujesz elce, żeby do ciebie napisała, przecież widać, że pomoc by się jej przydała.
    a już ta ekscytacja dziesięciolatką, sorry kurde, ale jest to po prostu niesmaczne i obelżywe.
  • Neurotyk 06.04.2017
    Po raz pierwszy zgadzam się z Chrum.

    dodam, że on nie ma 60 , ale zdaje się koło 30 - 40 lat – gdzieś wyczytałem.
  • athame 07.04.2017
    Chrum. Mozesz sobie myślec co chcesz. Rozwazania no opowi na temat ile mam lat jest śmieszne. Co do dziesięciolatki musisz byc kompletnie nie inteligentna jezeli sądzisz, że Freya ma dziesięc lat. Przeczytaj dobrze moje komentarze do betty. Ja jej TO zaproponowałem co i Julusi.Tylko ona odmówiła w brzydki sposób nazywając mnie oslizłym i jeszcze czyms. Jak masz pytania do mnie, jeszcze mój adres mailowy jest na profile. Chętnie z tobą porozmawiam w kulturalny sposób.Tak to prawda. Dziewczyna szesnastoletnia czuje sie dobrze z rówiesnikami. ale pomoc powinna otrzymać od KOCHAJĄCYCH rodziców. Ale ja umiem czytać po polsku. Jeżeli ty umiesz czytac dobrze przeczytaj co ta dziewczyna napisała i co ja napisałem. Ja nie mam nic do ukrycia i wiem kim jestem. Ale istnieje cos takiego jak intymność. Zapytaj swojego kolegę Neurotyka,co mu napisałem o tym. Czekam na list od ciebie. Pozdrawiam.
  • Anonim 07.04.2017
    athame, ja wiem, że Freya nie ma dziesięciu lat, jeśli Ty to wiesz, to w domu wszyscy zdrowi, a na pólkach poukładane :)
    ten poniżej to nie jest mój kolega, a elka jest gremlinem.
    i przepraszam, athame, ale nie czuję potrzeby korespondowania z Tobą.
    macham łapką, pa.
  • Anonim 06.04.2017
    to źle przeczytałeś. miał… 28, jak wyjechał z Polski a w Kanadzie mieszka 30 lat, więc łatwo dodać. jest w moim wieku.
  • Neurotyk 06.04.2017
    chrum, czyli o to chodziło. Dzięki.

    Będziemy bacznie przyglądali się Pana działalności "niesienia miłości" naszej młodzieży i dzieciom.
  • Neurotyk 06.04.2017
    PS

    Jestem najbardziej nietolerancyjnym userem tutaj, więc na pewno mnie zapamiętasz.
  • athame 07.04.2017
    Neurotyk Prawdopodobnie Jezusa tez by teraz nazwali pedofilem bo brał dzieci na ręce. Nazywali go pomylonym, że ma złego ducha. Ale on wiedział kim jest. Ja sie nie porównuję do niego. Ale On rozmawiał ze mną i gdybym powiedział, że go nie znam, byłbym jak ci co z nim rozmawiali, kłamcą. Pomogłes staruszcze, psu ze złamana nogą, dziewczynie trzynastoletniej, matce z siatkami i dzieckiem na reku? Ja pomogłem i będę pomagał komukolwiek, kto wyglada, że pomocy potrzebuje, czy ci sie to podoba czy nie,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania