Wstrząs

(wczorajszy wieczór w Sejmie był... no właśnie. Nawet po odśpiewaniu hymnu nie dane nam było spokojnie zakończyć oglądanie obrad w tivi. Ale jednak... ;) )

 

…i nastąpiło wielkie tąpnięcie,

spełniając ludzi marzenia,

tak Nowogrodzkiej, choć czarna dziura,

zabrano moc jej ciążenia.

.

Choć bębnił stamtąd młot nienawiści

o zdrajcach i gorszym sorcie,

szala wyborów fałsz przeważyła

a statek znalazł się w porcie.

.

Chamstwo przestaje mieć rację bytu

razem ze wstecznym dążeniem,

bielmo na oczach cnotę straciło,

wraca współczesne spojrzenie.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Grain 5 miesięcy temu
    Jestem wstrząs, doktor Wstrząs z sitcomu Daleko od noszy.
  • Poncki 5 miesięcy temu
    Przecież wszyscy wiedzieli, że tak będzie. Po co zwlekał morawiecki tyle czasu? Tylko po to, żeby wziąć pieniądze za odprawy. To jest właśnie działanie na szkodę obywateli. To jest właśnie pis. Rozbudziła się nowa nadzieja. Miejmy jednak inną nadzieję, że następcy nie odwalą bardachy. Ech.
  • Zdzisław B. 4 miesiące temu
    Pomcki Też mam tę nadzieję. Poprzednie nauczki w rządzeniu powinny być przestrogą.
  • rozwiazanie 5 miesięcy temu
    Podoba mi się, dobry wiersz.5* Pozdrawiam :)
  • Zdzisław B. 4 miesiące temu
    Wiersz piaany na gorąco... czasem wtedy różnie wychodzi. Ten jednak, mimo że jestem autorem, też uważam za... dobry :) Również poozdrawiam :)
  • Zdzisław B. 4 miesiące temu
    *Wiersz pisany na gorąco...
  • Noico1 5 miesięcy temu
    "Kieszenie z rąk"

    Polityka miłości nienawistnego chama.

    W Brukseli Tyfus nie usłyszy trudnych pytań. TVP i PR bez akredytacji

    Pierwszym ważnym zadaniem Tyfusa jako szefa nowego rządu będzie udział w rozpoczynającym się w czwartek szczycie RE. Zadanie to będzie jednak o tyle prostsze, że w Brukseli premier nie usłyszy trudnych pytań. Kancelaria Tyfusa odmówiła akredytacji dziennikarzom Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.
    - „Kancelaria Tyfusa odmówiła akredytacji TVP na lot na szczyt w Brukseli. W końcu nie po to jest wolność słowa, żeby panu Tyfusowi trudne pytania zadawać”

    - napisał na X.com Samuel Pereira.
  • mamycię 5 miesięcy temu
    Uspokój się świrze.
    Zachowaj siły na jutrzejsze zaprzysiężenie.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    mamycię spadaj na szparagi głąbie, już ci Tyfus przeciera szlaki, leci do Brukseli po zgodę von der Srayen.
  • mamycię 5 miesięcy temu
    Noico1 durniu, już była mowa o szparagach w zimie😁
    Mam martwy sezon i z przyjemnością patrzę jak dostajesz pierdolca.
    A jeszcze jak będzie WOŚP w TVP...🤣🤣🤣
  • Lotos 5 miesięcy temu
    Noico1 twój ulubieniec zrobił w sejmie niezłą zadymę, cieszysz się, prawda?
  • Noico1 5 miesięcy temu
    mamycię możesz nawet zbierać w zimie😂😂😂😂😂
  • mamycię 5 miesięcy temu
    Noico1 na razie tej zimy idiota próbuje się zebrać po ciosie😁
  • Zdzisław B. 4 miesiące temu
    Lotos Tak - ten Braun, ulubieniec "brunatnych na duszy" - polskich faszystów, powinien zdecydowanie odpowiedzieć karnie z kk przed sądem. Poprzednie jego, podobne wybryki i przestępstwa, uchodziły mu bezkarnie, to i się rozzuchwalił.Najwyższy czas, aby wreszcie odpowiedział karnie. Podobnie jak inni za podobne przestępstwa.
    PS. Wspomnę też o ogromnej plamie na wizerunku Polski poza naszymi granicami. W innych państwach była to telewizyjna"setka" w informacjach, ważniejsza niż np. spotkanie prezydentów Bidena i Zelenskiego.
  • Noico1 4 miesiące temu
    Zdzisław B. przypominam ci baranku, że bydlęta które profanowały polskie kościoły i zakłócały obrzędy religijne w świątyniach zostały uniewinnione przez "sąd". Mało tego, paradują po Sejmie bez szwanku, a nawet Tyfus zaprosił je do rządu. Więc opanuj swoją nienawiść pajacyku bo trzeba będzie sięgnąć i po nie.
  • mamycię 4 miesiące temu
    Noico1 i bardzo dobrze.
    Dość panoszenia się kk w naszym życiu.
    Prywatnym i publicznym.
  • Akwadar 4 miesiące temu
    mamycię nie szkoda ci czasu na jałowe dyskusję z przegranym i zdziwaczałym noicykiem? Niech sobie pisze swoje pierdolety, niech się pociesza w rozpaczy i pogrąża w degrengoldzie z innymi sobie podobnymi, ale nie ma potrzeby przedłużać jego agonii. Stary ratlerek szczeka, wyliniałe koty przegnane do nor, a koalicja robi i zrobi swoje.
  • Lotos 4 miesiące temu
    Noico1 wiem, pani Wielgus wbigła tam z racami, granatami hukowymi i to zupelnie nago, krzyczała księża na księżyc.
  • Zdzisław B. 4 miesiące temu
    Noico1/Bogumile - mam zasadę niepowtarzania tego, co już raz do kogoś napisałem. Jeżeli to nie dotarło za pierwszym razem, to i za drugim nie dotrze, więc szkoda marnować mi czas na bezowocny "dyskurs" (cudzysłów jak najbardziej zamierzony).
    Zrobię wyjątek i powtórzę, ale już nie do ciebie (powód powyżej napisałem), tylko do innych userów, jeżeli ew. przeczytają - nie ma dyskusji, jeżeli interlokutor jako kontrargumentu używa "a u was Murzynów biją!". Znaczy - w ogóle nie chce rozmawiać o treści postu/wiersza/prozy/feliuetonu (a na tym polegają komentarze pod utworem), tylko od razu próbuje zwekslować wymianę poglądów na całkiem inny temat.

    Więc, jak rzekłem, Noico1/Bogumile - skończyłem marnować na ciebie czas.Z oszołomami, podobnie jak z betonową ścianą - nie rozmawiam. Od obu tych form argumenty, jak piłeczka, odbijają się bezproduktywnie. Koniec.
  • mamycię 4 miesiące temu
    Akwadar W zasadzie masz rację, ale przyjemnie patrzeć jak się miota, kiedy go podgrzejesz😁
  • Noico1 4 miesiące temu
    Zdzichu, ale to ja decyduje kiedy i z kim mam ochotę dyskutować, a z kim nie. Przykro mi, ale nie masz żadnej siły sprawczej.
  • mamycię 4 miesiące temu
    Noico1 dowcip leży w tym, że nikt nie przyjemności ani ochoty w dyskutowaniu z tobą. Nikt!
    Niektórzy tylko mają misję gnojenia ciebie i sprawia im to przyjemność 👍
  • Conie 4 miesiące temu
    mamycię a ty nie powinieneś być na szparagach? To zjeżdżaj.
  • mamycię 4 miesiące temu
    Conie myślisz, że namnożenie klonów coś ci pomoże, hitlerowcu?
  • Conie 4 miesiące temu
    mamycię a ty nie powinieneś być na szparagach? To zjeżdżaj.
  • mamycię 4 miesiące temu
    Conie a ty nie powinieneś być w psychiatryku?
    Zjeżdżaj.
  • Conie 4 miesiące temu
    mamycię a ty nie powinieneś być na szparagach? 😂😂😂To zjeżdżaj.😂😂😂
  • Conie 4 miesiące temu
    mamycię
    Spargel wartet auf dich
  • mamycię 4 miesiące temu
    Conie no i po co się pultasz naziolu?
    Ludzie mają z ciebie bekę, plują w twoją faszystowską mordę, a ty się wycierasz i pełzasz dalej.
    Niezrozumiały idiotyzm.
  • Noico1 5 miesięcy temu
    To dobrze, że Tusk wrócić do stanowisko premier. On nam zawsze przysyłać dużo, bardzo dużo tani robotnik do szparag. Niedługo znów nam przysłać dużo tani robotnik. PiS rządzić, to nie był żaden tani robotnik do szparag. Tani robotnik nie chcieć przyjeżdżać do Deutschland zbierać szparag. PiS rządzić, to się w dpa przewracać i nie chcieć zbierać szparag u Niemiec. Ale teraz już być dobrze. Niedługo przyjechać dużo tani robotnik do szparag. I pracować do śmierć. Nie trzeba choroba ani emerytura. Nie wykorzystać. Tylko pracować zbierać szparag i umierać. Żadna emerytura. Tusk dobry, Kaczyński zły. On nam nie przysyłać tani robotnik do szparag i my cierpieć, bo szparag gnić na pole. Niedobrze PiS. Tusk dobrze - będzie znowu dużo tani robotnik do szparag i szparag nie gnić, a my nie cierpieć.
  • mamycię 5 miesięcy temu
    Badałeś ciśnienie?🙋😁
  • Marek Adam Grabowski 4 miesiące temu
    Napiszę tak, zachowanie Brauna było skandaliczne, zamiast na Wiejskiej powinien być kilka przecznic dalej na Sobieskiego, ale z drugiej strony mamy festiwal obłudy. Przecież lewactwo notorycznie robiło takie akcje wobec katolików. Już nie wspomnę, że wyrażało ono swoje poparcie na mordowanie katolików (również innych chrześcijan) i to w wielu miejscach na ziemi.
  • Marek Adam Grabowski 4 miesiące temu
    Nie wiem czy osoby z po za Warszawy zrozumiały tę aluzję o przecznicach?
  • andrew24 4 miesiące temu
    Chamstwo ma to do siebie,
    że objawia się nie jawnie z ukrycia.
    Och na oglądamy się jego dopiero teraz,
    już się wynurza.
    Życzę dobrego samopoczucia.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania