Wszyscy jesteśmy mordercami

Wszyscy jesteśmy mordercami

W nocnych przemyśleniach

Ilu ludzi zabijamy

W milczących spojrzeniach?

 

W intymności i dyskretnie

Ostrza w serce wbijamy

Ile głów jeden umysł zetnie?

Ilu ludzi naprawdę nie znamy?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Powiem otwarcie, jest tu potencjał, ale trzeba by przebudować, to oczywiście moje zdanie tylko, ten wiersz, aby chwycił za serce i trzepnąl o glebę. Teraz tego nie robi.
    Pozdrawiam znowu :)
  • Jak już się wymądrzyłem to napiszę Ci mniej więcej o co mi chodziło. Po pierwsze według mnie to trochę przegadane. Na tę ilość informacji, które zawarłaś, czy zawarłeś, w tym wierszu jest za dużo słów, za mało pozostawiasz odbiorcy aby sobie „dorysował” resztę.
    Moja propozycja nie jest doskonała, ale da Ci próbkę tego o czym ględzę :)



    Spojrzenia

    mroczne spojrzenia zaułków myśli
    dźgają kolejne miliony winnych

    nieznany człowiek tysiące razy
    ginie ścinamy
    mieczem niechęci niechęci

    Według mnie zmiana tytułu tez jest niezbędna. Niczego nie musisz, możesz zostać, przy własnej wersji, to oczywiste.
    Pozdrawiam:)
  • aldanari 03.05.2019
    Jej, to jest dobre. Może zostawię ten wiersz, albo usunę i popracuję nad nim jeszcze.. Chyba masz rację. Dziękuję, jesteś bardzo pomocny! Miłego dnia!
  • Hej po przemyśleniu, jako tytuł tej mojej przeróbki lepszy by był „Sztylety”. Słowo „spojrzenia” jest poniżej w tekście, sztylety w tytule dodały by ostrości temu krótkiemu ale... no:)
    Miłego Tobie również :)
  • oczywiście niechęci niechcący mi się powtórzyło, teraz zauważyłem:)
  • aldanari 03.05.2019
    Maurycy Lesniewski sztylety brzmi lepiej niż wszyscy jesteśmy mordercami,dziękuję!
  • Aisak 14.08.2019
    ...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania