Wszyscy słudzy Boga - Wycieczka (N.S.)

Stoję na środku wielkiego placu, obok mnie tłum ludzi, ale nikogo nie poznaję. Po jaką cholerę ja tutaj przyszłam, przecież nawet nie chciałam tutaj być! Mówili: będzie fajnie, przeżyjesz przygodę, poznasz ciekawych ludzi, schudniesz. No może i schudłam, ale nie z powodu tego, że przeszłam w huk kilometrów, a dlatego, iż moi znajomi mnie wystawili i jestem tu sama jak palec! Nienawidzę ich i tej głupiej wycieczki, no nienawidzę! Niech ja tylko wrócę do domu, ja im pokaże!

Znów idziemy, śpiewając jakieś durne, nic nie znaczące piosenki. Żebym chociaż słowa znała, to bym pośpiewała sobie, ale ani to rytmu nie ma, ani słów fajnych. Śpiewanie w kółko albo słuchanie jednej i tej samej książki. Nigdy więcej, naprawdę.

I następny przystanek, nie dobre żarcie, za które trzeba dziękować. Milion razy słyszałam tę śpiewkę, ale i tak nie chce mi się tego powtarzać. Mam dość. Miała to być fajna impreza, a to jakaś stypa.

Na szczęście jutro już do domu. To ostatni dzień tej szalonej zabawy i mam nadzieję, wiem to, że nigdy więcej nikt nie namówi mnie na żadną wycieczkę. Przebywanie wśród zapalonych chrześcijan przyprawia mnie o mdłości. Wolę wierzyć i wyznawać wiarę w samotności.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • alfonsyna 11.08.2016
    No nie domyśliłam się, czyj tekst, ale jak wspominałam już - podobał mi się. Sama budowa mi się podoba - chociaż w pewnym momencie już łapie się dokładnie, o co chodzi i co to za "wycieczka", to jednak nieźle się czyta i coś w tym w sumie jest. Powiedzenie "co za dużo to niezdrowo" również w tym wypadku ma swoje potwierdzenie. ;)
  • Specific_girl 11.08.2016
    Chciałam schować ten wątek najbardziej jak się dało, ale w pewnym momencie właściwie zauwazyłam, że im bardziej go chowam, tym bardziej tekst odbiega od tematu i staje się zupełnie czymś innym, więc postanowiłam skrócić jak najbardziej się da, okroić, ale i tak jestem z niego (w miarę) zadowolona. :)
    Dziękuję. :)
  • Elizabeth Lies 11.08.2016
    *niedobre
    Ogólnie ja nie wierzę, więc nie wybrałabym się na taką wycieczkę. Chociaż jakbym wierzyła to też bym nie poszła. Za leniwa jestem. Tekst chociaż krótki, fajnie się czyta. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania