"Wszystkich trolli zapraszam na wakacje!" - genialny pomysł Józka Sznurka

W ostatnim numerze tygodnika "Nowiny Raciborowickie" ukazało się ogłoszenie dotyczące oferty wakacyjnej dla trolli z opowi.pl. Autorem ogłoszenia był Józek Sznurek. Oto dosłowny tekst tego anonsu:

 

"Zapraszam wszystkich trolli z opowi.pl na wakacje!

W ośrodku wypoczynkowym "Kolorowy cyrk" w Rabce - Zdroju zostanie zorganizowany dwutygodniowy turnus wypoczynkowy dla trolli.

W programie: wycieczki krajoznawcze, pokazy cyrkowe, kursy z dziedziny zasad dobrego zachowania, konsultacje z psychologami i psychoanalitykami oraz seria wykładów z etyki na temat wyższości dobroci nad nienawiścią.

Każdy uczestnik otrzymuje zwrot kosztów podróży w dwie strony oraz honorarium w wysokości czterech tysięcy złotych na podstawie umowy o dzieło za wygłoszenie krótkiego referatu na temat: "Dobre obyczaje w dziennikarstwie i publicystyce internetowej".

Zgłoszenia przyjmuje organizator w terminie do 31 lipca 2021 roku. Ilość uczestników jest ograniczona do 20 osób, dlatego będą brane pod uwagę tylko pierwsze zgłoszenia.

Organizator gwarantuje anonimowość uczestników m.in. w myśl ustawy o ochronie danych osobowych.

Zainteresowany wysyła swoją kandydaturę na podany niżej adres e-mailowy i w ten sposób otrzymuje kwestionariusz do wypełnienia celem rejestracji oraz pełny program przebiegu turnusu.

Wszystkie koszty pokrywa Józek Sznurek, a realizacją projektu zajmuje się znana w kraju Fundacja "Dobre Obyczaje Na Co Dzień".

 

/tu podano dane kontaktowe, jednakże autor tego tekstu nie jest upoważniony do ich opublikowania ze względu na ustawę o ochronie danych/

 

Postscriptum

 

Już zgłosiło się kilka osób, a jedna nawet zażyczyła sobie bezpłatne konsultacje z psychiatrą a inna z seksiatrą. Czekamy na dalsze zgłoszenia!

.

Ten tekst to fikcja, dlatego ukazał się w dziale"Śmieszne".

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • laura123 27.06.2021
    Poczucie humoru, to masz świetne! Za to 5
  • Abbie Faria 27.06.2021
    Proszę jeszcze załączyć taką klauzulę " Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy. Jak wynika z art. 71 kodeksu cywilnego, jeśli informacja handlowa nie zawiera istotnych postanowień umowy, to nie jest ofertą" , bo znajdzie się prawnik- literat i będzie Pan te pieniążki bulił :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania