Abc

Abc

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Florian Konrad dwa lata temu
    Tragedia literacka. Naprawdę: trudno bardziej banalnie, dosłowniej napisać.
  • Patriota dwa lata temu
    Florianie, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Cieszę się, że dzięki temu mam nadzieję, że bez problemów dotarł do ciebie przekaz utworu, nie skryty za ornamentowaną skomplikowanymi metaforami stylistyką.
  • Szpilka dwa lata temu
    Tjaaaa, gdy delikatnie próbowałam zasygnalizować szanownemu autorowi, że jego styl pisania jest co najmniej kotrowersyjny, to się okrutnie nadął i zastosował brzydki rewanżyzm. A tu proszę, łyknął krytykę jak kogut kluski ?
  • Patriota dwa lata temu
    Droga Szpilko, dziękuję za zainteresowanie, ale przecież masz tutaj tyle arcydzieł i mistrzów pióra, że niepotrzebnie trwonisz swój cenny czas, który mogłabyś spożytkować na czytanie innych dzieł, które są tego warte.
  • Szpilka dwa lata temu
    Patriota

    Szanowny autorze, dyć nie przeczytałam, ino komentarz ????
  • Patriota dwa lata temu
    A o czym ja napisałem droga Szpilko, niepotrzebnie tracisz jakże cenny czas na czytanie i pisanie nikomu niepotrzebnych komentarzy, zamiast chwalić arcydzieła, o które można się tutaj potykać na każdym kroku. Pozdrawiam.
  • Szpilka dwa lata temu
    Patriota

    Aha, zatem od razu jedynkę stawiać? Tak zrobię, szanowny autorze, dziękuję za radę ?
  • Patriota dwa lata temu
    Szpilka, wystawiasz tylko negatywne świadectwo samej sobie.
  • cichy lot dwa lata temu
    Jak zwykle w tych bohaterach nie ma nic ludzkiego. Same pomniki.
    Zapewne w wieku prenatalnym już myśleli jak ojczyznę zbawić, nie sikali, nie srali, nie chędożyli i nie pili.
    Jakby ciężko było ukazać człowieka bez strzelistych metafor.
    Za cienki jesteś w poetyckich uszach, aby napisać cokolwiek oryginalnego, bez tego pieprzenia okołopomnikowego, a jednocześnie prosto i wzruszająco.
    Tu się tylko obśmiać można z postaci, która nawet w kiblu zapewne o ojczyźnie myślała.
  • Patriota dwa lata temu
    Gdyby te słowa napisał którykolwiek z tutejszych prymitywów, można by było powiedzieć, że głupi, więc nie wie co czyni / mówi. Ale że takie słowa napisał historyk to pokazuje, że kupił ten dyplom na bazarze, a jego wiedza jest zerowa. Mimowolnie trafiłeś w sedno z tą charakterystyką. Piotr Wysocki był niesamowicie poważnym człowiekiem, i kochał Polskę, więc nie rozumiem, czemu chciałbyś żebym kłamał i przedstawiał tę postać inną niż była. Nie wiem czy "w kiblu". Może i tam myślał. Nie mam takich informacji.
  • cichy lot dwa lata temu
    Patriota Jak pił, chędożył się, czy robił kupę też ją kochał i o niej myślał?
    Bo nie powiesz mi, że był jakimś super-hero i nie żył jak normalny człowiek w tamtych czasach.
    A wynika z tego wierszydła, które powiela schemat po raz setny, że dniami i nocami tylko o ojczyźnie uciśnionej myślał..
    Nic oryginalnego taki przychlast nie wymyśli.
    Jesteś tak beznadziejnym człowiekiem, manipulantem, grafomanem i tępotą, że szkoda na ciebie czasu. :)
  • Patriota dwa lata temu
    Dzyń, dzyń, panie histeryku, proszę oddać dyplom, na złom.
  • cichy lot dwa lata temu
    Patriota Mówiłem, że szkoda na ciebie czasu.
    Byłeś, jesteś i pozostaniesz tępym, starym dziadem w oparach grafomanii.
    Nie umiesz i nigdy nie będziesz umiał pisać o ludziach.
  • Patriota dwa lata temu
    głupiś miras.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania