Wszystko i nic - miniatura

Na początku było nic tak wielkie, że kiedy przymierało z nudów z jego przymrużonego oka błysk rozwinął wizję świata.

– Ale jakiego?

– Psyt! nie przeszkadzaj, miną lata świetlne aż wyrośnie pierwsze plastikowe pudełko z czekoladkami stworzone nie przez niego.

– A przez kogo? – Bezczelne A nie dawało dojść do słowa najwyższego włóczęgi z laską i bukietem niezapominajek.

– A, aasz – Rybka z łuskowatymi sercami po walentynkowych opakowaniach zaszeleściła wymownie.

W morzu, morzu pełnym odpadów rodzą się teraz plastryby, plakoralowce i wszystko jest na pla-necie dostępne za grosze.

– Aaaa – rozdarło szeroko gębę.

Zapadła chwila, w której sztuczna inteligencja szukała hasła, jak unicestwić głupią ciekawość, która była spadkiem po jej twórcach. Ten sam błysk oka oślepił wszystkich zebranych.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 2 miesiące temu
    Zerka↔Fajnie napisana wizja, aczkolwiek wymowa owej, już nie taka fajna. Miejmy nadzieję, iż sztuczna inteligencja, będzie właściwie przydatna, lecz nic ponadto. To tak skrótowo rzekłem.
    Ciekawy początek tekstu, też🤯
  • 00.00 2 miesiące temu
    Dekaos Prognozy są mało optymistyczne. Właśnie tworzę recykingowaną rybkę i pod to ten mini tekst napisałam.
    Dzięki 🙂
  • mamycię 2 miesiące temu
    Dobry początek, zakładając, że poprawi na "przymrużone".
  • 00.00 2 miesiące temu
    mamycię Poprawię, dzięki 🙂
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Niedawno oglądałam filmik na ig, na którym męska dłoń, co chwilę wyciągała jakieś plastikowe odpady. Pomyślałam - kurczę, przecież to jest na pewno upozorowane, otóż nie jest.

    Wszystko, co tworzy Człowiek prędzej, czy później obraca się przeciwko niemu.
    :(
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Z oceanu*
  • 00.00 2 miesiące temu
    słone paluszki Ingerencja człowieka w naturane środowisko przez ostanie sto lat tak poszła do przodu, że aż trudno w to uwierzyć.
    Inwazyjne gatuni środowisko naturalne równoważy, ale człowiek jest sprytniejszy jak na razie.

    Odkrywają nowe gatunki grzybów, może one zjedzą plastik, ten który składują w oceanie, jest nadzieja.
    Miło, że mnie odwiedziłaś, dzięki 🙂
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Zerko pozdrawiam serdecznie i do miłego poczytania😊

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania