wy lew

muszę opanować strach

wrócić do czasów

kiedy wszystko spływało

oddrętwiałem

boję się płakać

boję przestać

śmieję się tylko z siebie

 

twarz klauna

namalowana na masce

 

świt wbija w czaszkę

muzykę bez rytmu

otwieram otwarte oczy

wyskrobuję sny

zabawa pod ciśnieniem

w końcu

pęknie co ma pęknąć

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • rezolutnie.
  • SadButTrue 27.07.2021
    Jak już pęknie to będzie tylko lepiej..:)
  • Grain 27.07.2021
    Czyżby autor pozazdrościł młodemu Stuhrowi kpiącego z katastrofy Smoleńskiej, wypowiadającego ku uciesze widowni, która miała ,,tu polew" śmiechu.
  • SwanSong 27.07.2021
    Przynajmniej jego można zrozumieć, ciebie nie.
  • laura123 27.07.2021
    SwanSong nie tylko ty masz tu problem ze zrozumieniem metafory... nie chwal się czymś takim, bo to żaden powód do dumy!
  • Grain 27.07.2021
    SwanSong congratulations.
  • SwanSong 27.07.2021
    laura123
    Każdy zlepek słów można nazwać metaforą i określić ukrytym przesłaniem, a potem płakać nad jego cudownością.
  • SwanSong 27.07.2021
    Grain senk ju
  • laura123 27.07.2021
    SwanSong właśnie, że nie. Myk polega na tym, żeby z wcześniejszych i późniejszych wersów, stworzyć sobie obraz, ale to trzeba posiadać poetycką duszę, no i wrażliwość na piękno. Nie każdy to ma i nawet mi szkoda, kiedy nie każdy może zobaczyć.
  • SwanSong 27.07.2021
    laura123
    Ta, jasne. Poetycka dusza? Fajny slogan, ale to tylko slogan. A wrażliwość na piękno ma każdy, tylko piękno jest sprawą bardzo indywidualną. Ja ubolewam, że nie każdy ma odrobinę samokrytyki, nie wspominając o krytycznym spojrzeniu na świat.
  • laura123 27.07.2021
    SwanSong teraz to już ględzisz... życie jest piękne, a ty tylko ciemne strony widzisz.
    Uśmiechnij się... kurczę, nawet sobie nie wyobrażam twojego uśmiechu...
  • pansowa 27.07.2021
    Na razie pękają tu nasze opowijskie autorytety.
    Słoń, a sprawa polska, czyli problem tupolewa wypłynął w bełkocie.
    Tak trzymaj.
  • Grain 27.07.2021
    Ikar, zaokrętuj się dla odmiany nie w dłubance tylko w łodzi podwodnej. Żółtej jak papiery na pisanie w układzie egocentrycznym. Nie wiedziałem, że można tak nienawidzić innych, że tylko to może nadawa sens życiu.
  • pansowa 27.07.2021
    Grain Ciebie można, bo na głupotę jestem bardzo uczulony :)
  • Grain 27.07.2021
    pansowa nie własną, bo inna jest nieważna
  • pansowa 27.07.2021
    Grain Twoja styknie tu za wszystkie inne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania