Wybieraj

Jeżeli będzie taka okazja chcę się dzisiaj z nim spotkać, chcę wykrzyczeć mu to wszystko i odejśc ma mnie za idiotkę która nie jestem a on wciąż myli mnie ze swoją była Iwonką.

Mogłabym wszystko teraz mam wiadomości mam wszystko.

Tylko, że kiedyś może on zrozumie , że prawdziwa miłość nie krzywdzi, nie rani ...czeka i obserweuje jak robi się nie wygodnie ...wychodzi.

Dlatego teraz jest pora zostawić to odejść na zawsze albo wrócić do siebie niestety to drugie nie wchodzi w grę ... więc, fajnie było ale no cóż to koniec wszytko kiedyś się musi zamknąc raz na zawsze czasem trzeba znów dostać nożem bo teraz przynajmniej wiesz, ze to nie było przypadkiem.

Więc odchodzę po co po to aby uwolnić cię od siebie. Choć, kocham cię najmocniej na świecie to z tej miłości muszę odejść kiedyś mama mi powiedziała, że jezeli coś kochasz puść to wolno jak wróci będzie twoje jak nie nigdy twoje nie było wróciło po coś po to abyśmy już jako dwoje dorosłych ludzi oboje dorośli zrozumieli , że prawdziwa miłość istnieje ale nie jest prosta trzeba o nią walczyć albo po prostu odejsć raz na zawsze i już nie wracać.

Będę kochać cie zawsze, ale już nigdy nie będziemy razem ja już układam swoje życie bo mam 24 lata i chcę się jeszcze wybawić z męzczyzną którego kocham do końca a ciebie mieć nie mogę znów rozstajemy się tylko teraz jakoś mniej boli ? Może gorzej a ja już nie mam łez, żeby ich wylewać zbyt często płąkałam przez ciebie teraz rzygać mi się chcę z tych nerwów.

Wiedz, ze od dziś jak się tylko pożegnamy palę za sobą ten most i przestanę czuć miłość lecz będę czuć nienawiść która mnie już nigdy nie zmieni która nie odmieni mojego życia albo dziś albo nigdy ty zdecyduj złąp mnie za tą cholerną rękę przyciągnij do siebie powiedz, ze mnie kochasz i zostań zemna na zawsze tylko poukładaj swoje zycie albo dziś odwróć się plecami jak wtedy i odejdź raz na zawsze.

Daję ci podjąć decyzję ale jutro już ci nie dam...

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • nerwinka dwa lata temu
    Lady
    Twój tekst, pod względem monotonii tematu (powtarzanego w większości twoich „zwierzeń”), stylistycznie, gramatycznie oraz interpunkcyjnie, jest przykładem na to, jak NIE NALEŻY pisać.
    Przykład: „Więc odchodzę po co po to, aby uwolnić cię od siebie. Choć, kocham cię najmocniej na świecie, to z tej miłości muszę odejść. Kiedyś mama mi powiedziała, że jeżeli coś kochasz, puść to wolno. Jak wróci, będzie twoje, jak nigdy przedtem nie było; wróciło po coś. Po to, abyśmy jako dwoje dorosłych ludzi, dorośli. Zrozumieli, że prawdziwa miłość istnieje, ale nie jest prosta: trzeba o nią walczyć. Albo raz na zawsze odejść i już nie wracać."
    Pozdrawiam z ukosa
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Już mi się nawet nie chce tego czytać. Ty byś mnicha buddyjskiego by la w stanie zanudzić

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania