Wybór

Xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Szudracz 29.07.2018
    Koniec genialny, rozpatruję wersję z piecem w takim układzie. :)
  • Szudracz 29.07.2018
    A sorry, miałam u Ciebie już nie komentować. Rozpędziłam się.
  • Canulas 29.07.2018
    Ile ja już razy mówiłem i wciąż mówię, że sięwyrabiasz, że jest lepiej. Bo jest.
    Z początkowych infantylnych i niezbyt udolnie zapisanych rzeczy, sopniowo odkrywasz arkana swej pisarskeij drogi.

    Z interpuncji nie jestem orzeł, ale uważam, że jak ktoś przysiądzie, to coś Ci tu poprawi.


    "Skok na głęboką czeluść oceanu." - to jest bardzo ciekawe. W pierwszej chwili wydawało mi sie, że lepiej "w", ale po namyśle uważam, że nie. Ze tak jest... ciekawie.
    Świetna końcówka.

    I coś Ty zrobił Szu, że nie chcę komentować. Nie dokuczaj mnie tu Szu...
  • Dekaos Dondi 29.07.2018
    Już za samo ostatnie zdanie daje: 5. Pozdrawiam
  • Artbook 29.07.2018
    Podoba mi się Twoja stylistyka i przekaz. Tekst jest prawdziwy i nie skomplikowany i w tym jego siła ;-) Można byłoby nieco lepiej w budowie zdań i interpunkcji, ale umiesz zaskakiwać czytelnika, a to bardzo dużo, o czym świadczy puenta :-) Pozdrawiam, piąteczka!
  • Pasja 30.07.2018
    Witam
    Krótko i dobitnie, bo takie jest życie. Wybory to tylko przystawka do niego.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Keraj 30.07.2018
    W progu drzwi nisko się kłaniam i dziękuję za wizytę
  • ówczesny 30.07.2018
    Za cudowną puentę wieńczącą Twój wpis: 5 Pozdrawiam
  • Keraj 30.07.2018
    Dzięki bardzo
  • Enchanteuse 30.07.2018
    Dla samego końca warto było czytać. Jednak reszta jest taka... jakby to ująć... nijaka.
    Nie oceniam.
  • Aisak 30.07.2018
    O tej kuwecie, to chyba czytałam dawno już na kwejku :)
    W każdym razie stałeś się specjalistą od drabinkę (nie liczyłam słów, to nie wiem) z niezłą puentą.

    A nie chciałbyś spróbować sił w czymś innym?
    Albo inny rodzaj prozy?
    Albo wiersz?
    Do odważnych pióro należy.
    Zachęcam.
    KeRaj.
  • Aisak 30.07.2018
    Drbble a nie drabinka
    Głupi telefon!
  • Keraj 30.07.2018
    Dzięki za przeczytanie
  • Jesteś zainteresowany współpracą?
  • Puenta robi robotę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania