...

Efekt braku możliwości usuwania prac.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Slugalegionu 25.09.2015
    Zero komów? No błagam, zrównajcie to z ziemią, bo się nie mogę rozwijać.
  • Niemampojecia96 25.09.2015
    Dobra, mimo, że nie czytałam żadnej innej części - zaraz to przeczytam (ale z umiarem, tylko tę część) i zrównam, bo jest mi bardzo samotnie i źle. Daj mi 15 minut i jakąś tabletkę, zara wracam i równam xd.
  • Slugalegionu 25.09.2015
    Jak by co, to Yaoi i Yuri (geje i lesbijki). W tym akurat rozdziale tylko geje, ale zawsze coś: v
  • Niemampojecia96 25.09.2015
    No, szkoda, że nie lesbijski, ale cóż.

    Według mnie:
    Nie ''klną'', tylko klnął. Nie ''zapytał się mnie'' a zapytał mnie. Przerzuciłem, nie przeżuciłem. Tak z ciekawości, czy ty masz jakąś dysleksję/grafię albo coś z tych rejonów?

    ''Kiedy piszę, to ja jestem panem wszystkiego. Nic nie ma prawa pojawić się bez mojej woli. Królowie mogą sobie władać państwami, generałowie armiami, a bogowie całymi światami, ale to ja posiadam władzę absolutną nad tym tekstem.'' - zastanawiam się, czy byś tak powiedział, czy tylko bohater? Ja na przykład mam odmienne wrażenie, jakby każdy tekst pisał się mi samoistnie, bez mej woli, jakbym zupełnie nie sprawowała władzy nad tym, co się dzieje.

    Ciekawy punkt widzenia, jak to jest nad czymkolwiek panować?

    ''Atmosfera była tu zupełnie inna niż w reszcie miasta'' - Może bardziej...coś jak... zupełnie inna niż w pozostałych dzielnicach/rejonach? Źle mi brzmi (najlepiej mieć to w dupie, co ja tam w sumie wiem xd).

    ''Jak to mam się wynosić? '' - Jak to; mam się wynosić?!!!! - mój pomysł.

    Cóż, tekst jako tekst niczym szczególnym nie powalił mnie, jest jak jest, nie jest źle.
  • Slugalegionu 25.09.2015
    A i owszem, mam dyslekcję, ale jeśli ktokolwiek zamierza z tego powodu wystawiać mi taryfę ulgową, to niech o tym zapomni: )
  • Slugalegionu 25.09.2015
    Google dysk pokazuje mi klnął jako błąd: /

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania