*** /Wyburzy się lato/

Wyburzy się lato, ale ostygnie

Pazurki spiłuje wiewiórka

Berberys zatamuje swój krwotok

Wystygnie herbatka z melisy

Mnie zemdli przesłodzony miód

 

26.08.2022

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • befana_di_campi dwa lata temu
    Aha, multinickowa mątwa już wprawiła w ruch swoje usychające macki :-D Ale fajnie!
    Ukłony piękne w stronę bagienka :-)))
  • inspekcjapracy dwa lata temu
    Bardzo proszę niżej.
  • piliery dwa lata temu
    Już lato odchodzi? Chciałbym je zatrzymać - choćby w złotej jesieni. Ale miód dobry na wszystko. Ładny wiersz.
  • Noico1 dwa lata temu
    Też podniosłem nieco średnią. IP to nie jest klon Martyny, ona nie ma multikont. Stawiam na Akwadara, że gada sam ze sobą, szpilkę lub kogoś podobnego.
  • Akwadar dwa lata temu
    a ja stawiam na Noico1 Bogusia, od Akwadara się odwal... jak chcecie to mogę postawić jedynkę i od razu o tym mówię.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Gdzie napisałam, że to "Martyna"? Nie życzę sobie imputowania mi czegokolwiek.
  • Noico1 dwa lata temu
    Akwadar No to pudło.
  • inspekcjapracy dwa lata temu
    Akwadar przyznaj się, że gadasz ze sobą. Co ci szkodzi? Niech się cieszy, że zgadł.
  • Akwadar dwa lata temu
    inspekcjapracy zajmij się czymś...
  • MartynaM dwa lata temu
    Jeden!
    Nie ma tu niczego wartościowego literacko, jedynie jakieś popierdolki...
  • inspekcjapracy dwa lata temu
    No, no Betti zawsze mówiłem, że mas styl.
  • MartynaM dwa lata temu
    inspekcjapracy, ciekawe kiedy tak mówiłeś, bo ja pamiętam takie ataki szału, że głowa mała...
  • inspekcjapracy dwa lata temu
    A to na górze, to zlepek z guano.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Dobrze, że nie z twojego, głowonożnie bezmózgowa :p
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Stara baba, a przeżywa klikanie na gwiazdki na jakimś boże polituj się portalu, jak małolata z gimnazjum ilość "lajków" na FB... Dramat. Idź do psychoanalityka kobieto, może cię z tej traumy wyprowadzi.
  • Akwadar dwa lata temu
    pożal się boże portalu... toż to portal samych gwiazd!
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Zagazowałeś się trollopodobny, czy odgazowałeś?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Akwadar Z tobą wygasłą jak żużel na samym przedzie ;-)
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Jak ten portal jest taki "pożal się, Boże", to co tu sama robisz cyklonie? Ja nie pisarka, dlatego psychoanalityka chętnie zafunduję tobie :p
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Zafunduj mi, skoro taka chętna jesteś.
    (I nie "pożal się, Boże", tylko "boże polituj się", jeśli to mnie cytujesz, ale nawet tego nie potrafisz zrobić, jak należy).
    A teraz szczekaj do lustra, bo ja już z tobą zakończyłam.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    błękitnypłomień Ooo, oo, o, jaka ważna ta pani-baba z gazociągu "Przyjaźń". To są moje frazeologizmy, nie twoje. Język giętki, towarzyszko gryzipisząca, nie szablon jak u ciebie, kobieto akuratna.
    Owszem, podaj namiary na tegoż psychoanalityka, tylko nie jako anonim, ale żywa, konkretna osoba :p. U mnie "noblesse obligee", (ł)obywatelko metanowa, którą choć mierzi ów "Boże [imię własne, nie przedmiot] polituj się", to jednak dziwnie na tym portalu umieszcza ona swoje fizyczno-mentalne wdzięki ;-)))

    I nie masz, co ze mną kończyć, ponieważ nie ja, ale ty sama pod mój tekst się przyczołgałaś ;-)))
  • 00.00 dwa lata temu
    "Wyburzy się lato" tylko to, burze letnie są wyjątkowe. Wyburzyć atmosferę, można by było itd.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaraz to zacząć od twojej (bez)cennej postaci.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Atomówki w stratosferę. Cofniem się o dwieście lat. Można by było, trza mieć klucze i walizkę.
  • kikimora dwa lata temu
    Świetna, pełna ironii miniaturka.
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Dziękuję serdecznie :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Ładny wiersz:)

    Lato odchodzi, lecz wspomnienia wciąż są.
    Nie ma to, jak wypić herbatę przesłodzoną.;-)

    Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania