text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Atriskel dwa lata temu
    "Jemy uszami duszy, dokładnie tak, jak dziecko, które czuje złość rodzica"
    Dokładnie.. rodzice nawet nie zdają sobie sprawę, że dzieci wyczuwają ich emocje- nawet wtedy, gdy są skrywane.
  • Atriskel dwa lata temu
    To znaczy muszę nanieść tu poprawkę do mojej wypowiedzi- miałam na myśli "niektórzy rodzice" , bo wielu zdaje sobie z tego sprawę
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel w porządku, użyłaś kwantyfikatora ogólnego. Wszystko gra nawet bez poprawki ?
    Dziękuję ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Pobóg Welebor Bardzo ciekawy text i patrzenie na nasze korzenie :) I dobrze, że objaśniasz bo nie wszyscy by zrozumieli i czepialiby się szczegółów
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Atriskel myślę, że czepialscy tego nie czytają...
    Dziękuję. Tutaj jest biblijnie, ale to nie znaczy też, że to wykład Biblii, wciąż jest to mój świat.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Koncept wieczności, ludzie nad nim pracują i zapewne wszystko jest możliwe. Fajnie piszesz dla uszu... Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    To, co tu wypisuję, to będzie chyba trochę wiedza tajemna w świecie opowiadań o Weleborze. Oficjalna nauka to to, co było tam i Świętopieśń. Nie będę mieszał jednego i drugiego jednak. W tym tygodniu biorę się chyba za dalszą pracę nad Weleborem, dopisać muszę tam w środku niemało i upoetycznić styl...
    Pozdrawiam również ?
  • Poncki dwa lata temu
    Podoba mi się Twoja gra słowami i filozofia z nich płynąca. Muszę to jednak przeczytać jeszcze ze dwa razy, bo troszkęm ugrzązł. ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Tu są odniesienia do poprzednich komentarzy do Pisma, zdaje się, więc może nie być łatwo. Nic na siłę. Pismo będzie bohaterem myślę dalszych części Welebora, i postaram się lepiej to wyłożyć, na przemian z nawalanką ?
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Urzekł mnie ów tekst, z racji przemyśleń i sformułowań oraz języka. Chociaż owe określenie: urzekł, nie bardzo pasuje, do tematu, to jednakowoż było pierwszym, o którym pomyślałem:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Urzec, to pierwotnie postanowić, umówić się. Urok podobno wtórnym znaczeniem. Tak, czy owak, cieszę się. Też jestem z tego zadowolony ?
    Dziękuję, pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania