text usunięty

text usunięty, mam fazę na malowanie

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (111)

  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Krótkie, jak na ciebie, ale w sumie, chyba taki był zamysł, myślę. Wiele razy (nie wiem, czy też tak masz) mam problem z tym, że chcę zostać sama, mówię "wyjdź", a ten ktoś zwykle mi mówi, że najlepiej jest rozmawiać o problemach z kimś bliskim i obejmując mnie jednym ramieniem mówi, że wszystko będzie dobrze. A co on - wróżka, że mi to naprawi. Raczej nie. Jakie to jest dziwne, że nawet wśród ludzi czuć się można samotnym, niczym Mały Książę.

    Tekst na 5:)
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Tak, doskonale wiem o czym mówisz i dziękuję :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra To super, że się tak dobrze rozumiemy. Od wielu miesięcy pracuję na Opowi.pl i czułam się samotna tutaj. Pisałam teksty dla własnej pasji, nie czytałam nikogo tekstów i tak naprawdę nie produkowałam się zbytnio w komentarzach, a na forum nie wchodziłam. Gdy postanowiłam zobaczyć niektóre teksty różnych autorów zaczęłam patrzeć na swoje komentarze. Osoby, które mnie komentowały zwykle mówiły o ortografii i zasadach pisania dialogów. Pomyślałam, że ja, zamiast wytykać ludziom błędy, będę zachęcać ich do dalszego pisania. Wtedy zobaczyłam ciebie. Weszłam na twój profil tak po prostu, bo mi się nudziło i byłam ciekawa, co ty napisałaś. Gdy przeczytałam jeden z twoich opowiadań (twarze, blizny... itd.) pomyślałam, że skomentuję. Zdziwiło, a zarazem zasmuciło mnie, gdy odpowiedziałaś, że to bierze się z emocji. Widziałam komentarze innych. Dużo razy pisali ci o błędach. Niemalże cały czas. Naprawdę mało razy widziałam, żeby ktoś mówił coś w stylu "nie no, ładnie" lub motywował cię do dalszego pisania. Nie mówię "nigdy", bo zdarzały się takie komentarze. Nie dziwię ci się, że piszesz takie dramaty ze swoich emocji. Też cały czas tak mam, ale ja piszę o tym, co uważam za odpowiednie i co sprawia mi radość (nie mówię, że tobie nie sprawia, wielu ludzi lubi dramaty, ja też) i nie zwracam uwagi na to, że ktoś mi pisze, że coś mu się nie podoba, bo to jego opinia, nie moja. Rozpisałam się, jakbym książkę pisała, więc streszczę się krótko. Pisałam ci te komentarze miłe i oceniałam zawsze na 5 naprawdę szczerze. Nie były one z przymusu, a dlatego też, że widziałam, iż zawsze, gdy napiszesz coś dobrego, twoje utwory mają coś około średniej 2 lub 3. Podnoszę te oceny, gdyż uważam, że na to zasługujesz swoją wyobraźnią i też ogólnie ładnymi opowiadaniami. To tyle z mojej strony i sory, że rozpisałam się na pół Opowi. Heh...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, tylko weź pod uwagę, że ta osoba ściemnia od samego początku... ale może, dzięki twojej szczerości, ogarnie się i poczuje wstyd...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Mówisz o Sandrze? Co w niej oszukanego?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, wszystko, to nie jest dwunastoletnie dziecko...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM O czym ty mówisz?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Przecież ona pisze pod każdym komentarzem, że ma 12 lat.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, wejdź sobie na pitolenie i od początku poczytaj jak pisze, co pisze... Nie wyobrażam sobie dwunastoletniego dzieciaka, które potrafi być aż tak wulgarne w wypowiedziach, chyba że jakaś patologia, ale na to nie wygląda...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM A ja znam wiele takich osób.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, ile masz lat?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM 12 lat, a co?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, to czemu nie jesteś wulgarna?
    Dlaczego mi tu nie sypiesz epitetami?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Dlaczego nie pchasz się na pitolenie i nie kłócisz z ludźmi, którzy mogliby być Twoimi rodzicami, czemu się z nimi nie wyzywasz?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Bo nie lubię się kłócić. Nie każde 12letnie dziecko jest identyczne. Niektórzy mają złą przeszłość, a inni też teraźniejszość, a jeszcze inni boją się przyszłości lub przewidują różne rzeczy w zależności od tego co przeżyli. Nie można od razu oceniać wieku po zachowaniu. Znaczy można, ale nie będzie gwarancji. Równie dobrze możemy się teraz kłócić o to ile Sandra ma lat, ale ja nie pochwalam tego, a poza tym to nic nie zmieni. Tylko Sandra to wie.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, oj wie wie... szkoda tylko Ciebie, bo dałaś się wkręcić...

    Kłócić się można, ale z rówieśnikami, ostatecznie z rodzicami, ale nie z obcymi ludźmi na portalach... żaden dzieciak aż tyle tupetu nie ma, tym bardziej wyśmiewany za to przez dorosłych.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM No to mówię przecież, że nie pochwalam kłótni. A z resztą mogę się spytać Sandry ile ma lat, czyż nie. Dam radę ocenić prawdziwość jej następnych słów.
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    niech Sandra wyśle zdjęcie legitymacji albo link do profilu na fejsbuku xd
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, na pewno powie Ci prawdę... ''szczera'' do bólu

    Moim zdaniem, to dorosła osoba, która nie raz była zjechana za teksty, które wstawiała, więc wymyśliła sobie że będzie ''cudownym dzieckiem''
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ja jej ufam, ale po tym, co usłyszałam poważnie się zastanawiam, czy nie masz racji.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, zobacz jak Ty piszesz, a jak ona. Identyczny wiek, więc porównaj sobie...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM No ale każda osoba jest inna. To, że Sandra piszę troszkę inaczej nie sprawia, że ma od razu jakieś 40 lat, no nie?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra, powiedz szczerze, ile tak naprawdę masz lat. Ja ci zaufałam, napisałam wiersz, pomagałam, było mi szkoda twojego smutnego nastawienia, a jedna z twoich komentujących rzekła mi, żeś oszustka. Czy to prawda? Czy twój wiek był tylko po to, bym ja zaczęła cię obserwować?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Jak nie odpowiesz w tym komentarzu to i tak zadam ci to pytanie w innym wierszu.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    To nie jest groźba to prośba
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tak tylko mówię, żebyś sobie jakiś złych rzeczy niepomyślała
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    A poza tym to wszystko co mówię jest tylko ciekawością i nie musisz odpowiadać jeśli nie chcesz, ale MartynaM powiedziała mi, że podajesz w internecie fałszywy wiek, a za to akurat internetowa policja cię może dopaść. Mówię serio, coś takiego istnieje.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    20 kwietnia 2023 roku skończyłam 12 lat
    I tyle, próbuję Martynie to wmówić, ale nie daje się przekonać, już trudno... Powoli mi się odechciewa z nią kłócić
    Uważa, że jestem wulgarna... Heh, jeśli ja jestem wulgarna, to moja klasa to przestępcy
    A w sprawię kłótni, jakoś nie boję się dorosłych ludzi. W sensie, ja nie jestem jakąś laleczką, że mi ktoś powie "spadaj gówniaro" a ja się odwrócę i pójdę. Oj nie.
    Jakby mam tutaj dwie osoby, które są w stanie potwierdzić mój wiek, ale wątpię że im uwierzycie
    Nie mam jak wam udowodnić ile mam lat, więc zrozumiem jeśli i tak mi nie uwierzycie
    :)
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Megartist123
    Wiem, za udawanie tam coś grozi. Ale jak mówiłam, nie mam wam jak udowodnić mojego wieku

    Szczerze, nie wiem czemu Martyna ma z tym taki problem. Uczepiła się mnie jak nie wiem
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra Spoko, sory, że tak na ciebie naskoczyłam, ale przestraszyłam się, że możesz być jakimś dorosłym, co są tacy np. szpiedzy internetowi czy hakerzy lub że planujesz coś, a tak ufam ci.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Nie wyobrażam sobie dwunastoletniego dzieciaka, który do ludzi trzykrotnie a nawet czterokrotnie starszych od siebie będzie zwracało się ''idioto'' czy ''debilu''

    Rozumiem nawet dzieci z zaburzeniami, ale nawet one maja jakieś hamulce, kiedy zwróci im się uwagę, Sandra nie ma żadnych... jeszcze dumna ze swoich ''osiągnięć'' w potyczkach ze starszymi.

    Poza tym, który dzieciak szuka znajomych wśród starych ludzi?

    Chciałabyś być moją koleżanką Megartist123?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM To zależy od tego ile masz lat? Ja lubię wszystkich, i dorosłych, i dzieci, i nastolatki. Co do pierwszej uwagi: nigdy nie widziałam, żeby Sandra odezwała się do kogoś debilu czy idioto. W swoich publikacjach tylko to pisze, ale to nie jest kierowane do osób z rzeczywistego świata, więc myślę, że to można jej wybaczyć.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, na pitoleniu to jej stałe odzywki, przy czym facet do którego tak się zwraca mógłby być jej ojcem. Pasuje to małej dziewczynce?
    Normalny dzieciak by uciekł od takich ''rozmów'' a ona w nich bryluje... Podoba Ci się to?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Wiesz, no raczej nie brzmi to dobrze. Argumentów zaczyna mi brakować... Nie można nazywać 12letniej dziewczyny "małą" dziewczynką. 12 lat to już wiek nastoletni. Rozumiem, że w porównaniu mówisz o niej jako "mała dziewczynka", ale samo w sobie 12 lat jest to już duży wiek, w którym to nastolatka wchodzi do świata starszych i próbuje się wpasować. Wiem, bo sama próbowałam, jak miałam 10 lat wpasować się do świata dorosłych. Teraz jednak po prostu żyję normalnie i chcę być tym kim chcę. Ale to nie o mnie miało być, no nie? Argumenty moje to:
    1. Każde dziecko jest inne.
    2. Nie da się określić, co przystoi takiej dziewczynie, bo gdyby każda dziewczyna w wieku 12 lat byłaby taka sama świat byłby szary.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Możliwe, że ma jakieś swoje "problemy" o których nie lubi pewno rozmawiać. Wiem to, gdyż przekaz jej publikacji jest jasny, a poza tym ja również mam swoje.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    ''Sandra 2 tygodnie temu
    Spadaj idioto''

    ''Sandra 2 tygodnie temu
    Ogarnij się, debilu jeden!''

    ''Sandra 2 tygodnie temu
    Paliliście trawkę zanim tu przyszliście czy wszyscy dorośli są tacy... DZIWINI, EKHEM''

    ''Sandra 2 tygodnie temu
    jeszcze? A masz już przy sobie trawkę albo wódkę?''

    ''Sandra 2 tygodnie temu
    Nie trzeba? A wiesz jaki mamy rok? Mamy 21 wiek, teraz już nawet dzieci palą. Przeraża mnie to, ale... No cóż, ich zniszczone życie''

    ''Sandra 2 tygodnie temu
    Śmiejesz się jak ludzie po narkotykach''

    ''Sandra 6 dni temu
    Wal sie już mi sie nie chce odpowiadać na twój debilizm i wrodzony idiotyzm''

    Poczytaj sobie wpisy swojej dwunastoletniej koleżanki. Potrafiłabyś tak?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Zaznaczam, że tak ''rozmawia'' z kilkukrotnie starszymi od siebie ludźmi...
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    MartynaM
    zbieranie wpisów... To już obsesja czy wielka determinacja, by dowieść swojej racji?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Dajta dziewczynie spokój, niech ma dwanaście lat i dwadzieścia albo ile tam chce, widać ma jakąś potrzebę. ;)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    ''Sandra 2 miesiące temu
    Zsrr, oczywiście, że nie. Ale nie każdy musi się nad sobą użalać, tak jak robi to większość człowieczeństwa. Wszystkim jest w życiu tak źle i okropnie... To niech się wezmą za siebie. Jakby się wysilili, to myślę, że doznali by sukcesu.''

    Może te słowa dadzą Ci do myślenia... bo w zestawieniu z tekstami zaskakują, prawda?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    A to nie jest tak, że malolaty dodają sobie lat, żeby poważniej wyglądać?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Zabawa w zgadnij ile mam lat...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM No może i bym tak nie potrafiła, jak mi mówisz o tych wpisach i rzeczywiście jest to bardzo dziwne, ale nastolatka czasem musi sobie powrzeszczeć i pośmiać się z głupot.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Jak rozmawia w taki sposób ze starszymi ludźmi no to się nie dziwię, ale skąd wiesz, że są dorośli. Na Opowi nie pisze pod każdym użytkownikiem ile ma lat.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Rzeczywiście te słowa które napisałaś zaskakują.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Czasami tak robią
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Zabawę przegrałam, bo nie mam pojęcia. Pod użytkownikami nie widnieje wielki napis "mam ... lat"
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123
    Bo jesteśmy dorośli, dzieci tutaj raczej mało, chociaż czasami się trafiają, niemniej i zachowują na swój wiek. Sandra ma z tym problem, udaje dziecko, ale pisze jak dorosła, stąd brak wiarygodności...

    To tyle, a Ty sobie przemyśl, bo nie ma nic gorszego niż dać się komuś nabić w butelkę
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Wiem, że należy uważać w internecie, ale naprawdę wyglądało to przekonująco. Wiem, że uznasz mnie teraz za naiwną i że jestem głupia dając się tak, ale ja już nie wiem, kto tu ma rację. Zauważ, że z tobą prawie w ogóle nie rozmawiałam a z Sandrą rozmawiałam tylko 2 dni. Stąd moja niepewność i do jednej i do drugiej. W każdym razie lubię Sandrę. Naprawdę polubiłam jej teksty, ale i rozmawiać z nią lubię. Jest to bardzo miłe mieć z kimś jakąś wspólną pasję i to jeszcze z osobą o tym samym wieku. Myślę, że mnie rozumiesz. Dużą radość mi sprawia fakt iż ma tyle samo lat i ma te same zainteresowania, więc wmawiam to sobie, żeby się lepiej poczuć. Jeśli to prawda, że ma tyle lat to jestem bardzo szczęśliwa, a jeśli kłamstwo to trudno, to dałam się wkręcić i nic z tym nie zrobię, bo czasu nie cofnę. Ode mnie to tyle.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, mnie zastanowiło, że tak często podkreśla ten wiek... zadałam sobie pytanie: dlaczego? Później poczytałam wpisy, one nie wyglądają na dwanaście lat.
    Zrodziły się kolejne pytania, dlaczego osoba dorosła udaje dziecko... powodów może być dużo, a obecność na portalu świadczy, że chodzi o teksty, które być może nie zostały docenione i stąd pomysł udawania dziecka, które znakomicie pisze... Nigdy nie wiadomo co w ludziach siedzi i jakie cele im przyświecają, dlatego należy zachować rozsądek, tym bardziej w wirtualnym świecie, gdzie nie ma możliwości sprawdzenia wiarygodności. Opieramy się na zapisanym słowie...

    Mnie przeszkadza wulgarność Sandry, wchodzenie w tematy, od których dzieci powinny raczej odchodzić, tak jak w wymianę wulgarnych komentarzy... a ona to lubi, pływa w tym jak rybka w wodzie.

    Dla mnie to zachowanie jest co najmniej dziwne...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    A już ta bezczelność, kiedy mi chciała przypisać słowa kogoś z kim się kłóciła na pitoleniu, całkowicie wyeliminowały ją jako dziecko. To była manipulacja osoby w pełni dojrzałej... i zdeterminowanej do wystawienia mi fałszywego świadectwa. Dzieci tak nie robią...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Różne dzieci mają różne problemy. Po publikacjach Sandry, gdzie pisze, że powstały z jej emocji, można wywnioskować, że ma jakieś problemy w życiu. Jest już nastolatką, jeśli uznajemy te 12 lat i wiem o czym mówię bo mam tyle samo. Też często się czuję nie OK i lubię napisać coś dramatycznego. Jeśli tak nastolatki nie robią to czemu ja i Sandra tak robimy. Fakty mówią same za siebie.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 i też kłamiesz, kiedy kogoś nie lubisz?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Nie, no nie! Trudno jest cię przekonać, ale się nie poddam. Nie oszukuję ludzi w internecie, bo wiem, że mogłoby to skutkować poważnym oskarżeniem i konsekwencjami, a poza tym nie toleruję kłamstwa. Wierzę Sandrze i podałam wiele powodów dlaczego. Nie będę ich teraz zbierać w jedność, bo rozpisałabym się tak, że miejsca na całej stronie nie starcza. Chodzi o to, że wygląda przekonująco i to aż tak bardzo, że nie da się zaprzeczyć twoim słowom, ale zauważ, że moje słowa też nie były kłamstwem.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, powiem jak Owsiak ''Róbta co chceta''

    Tylko nie wymagajcie wiary w bzdury, bo może dzieci są na tyle naiwne, żeby wierzyć, dorośli potrafią myśleć...

    Papatki!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Dzieci nie zawsze są tak naiwne, jak ci się wydaje. Niektóre z nich mają więcej rozumu, niż takich pięciuset dorosłych. Czasami dzieci dokonują rzeczy takich, jakich żaden dorosły nie dałby rady zrobić. Dzieci to przyszłość.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    - Mówię to z całkowitym spokojem.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Megartist123
    Nie chce mi się czytać tego całego
    Napiszę jeszcze raz:
    Nie ma tak. Skoro ja jestem gówniarą, to ty debilem i tyle. Już nie moim problemem jest, że Martynie się to nie podoba.
    *Narkotyki to temat rozmów, który często jest teraz poruszany, tak tylko przypomnę*
    Ale co ja mogę zrobić prócz napisać, że nie kłamię?
    Dziękuję Ci Meg za wsparcie
    To, że są starsi, nie znaczy, że mogą mnie nazywać jak chcą i kazać mi sp... No. Nie, nie, nie... Żyjemy w 21 wieku Moi Drodzy
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, no cóż, pięknie jest kiedy dzieciak jest dzieciakiem i w pełni korzysta z dobrodziejstw swojego wieku, czyli ma dzieciństwo... ale kiedy ''dzieci'' upodobniają się do starych bab, choćby słownictwem - dobrze nie jest.

    Ale tutaj znowu dobrze, że są naiwni, którzy kupią każdy kit... dlatego takie ''sandry'' mają w czym pływać...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Jeszcze raz mówię, po prostu masz do niej jakiś problem i już. Ona nie kłamie. To jest moje zdanie, ty masz swoje i ja nie mam nic do tego.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, skoro mamy swoje zdania, to czemu masz coś do mojego? Ja Ci pozwalam wierzyć, że Sandra to szczeniaczek, dlaczego Ty mi nie pozwalasz wierzyć, że to stara baba w przebraniu, tym bardziej że nie jesteś w stanie zbić moich argumentów?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Właśnie ci powiedziałam dosłownie słowo w słowo "nie mam nic do tego" inaczej mówiąc "twoje zdanie jest dla mnie tak, jak dla ciebie moje, szanuję je". Co do argumentów, ha ha ha, przecież ja każdy argument twój zbijam, jak w warcabach:) Jeden po drugim...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 tak???
    Gdy podałam Ci wpisy tego szczeniaczka, trochę inaczej śpiewałaś... trochę wyżej spójrz!
    Raptem znikły wątpliwości? Podziwiać!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Zdziwiłam się wtedy, bo wydawało mi się, że to rzeczywiście nie okej. Jeśli chodzi o argumenty to udało mi się uzasadnić wszystkie moje wątpliwości i rzekłam ci, co myślę o twoich.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, no cóż, wpisy mówią same za siebie. Tu już nie ma co dodawać, ale naiwność jest piękna i charakterystyczna dla dzieci. Ty ją masz, szkoda że Sandra nie ma... ale dziecko dziecku nierówne... hahahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Musisz się nauczyć przegrywać... "bójki słowne" jeśli tak to można nazwać, inaczej "wymiana zdań w wydaniu"
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM To jeszcze nie koniec....
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, ja mam się nauczyć przegrywać? A to niby dlaczego?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Bo wszystkie argumenty, które ci podałam przebijały twoje, a ty za wszelką cenę próbujesz mi wmówić, że tak nie jest i że nie udało mi się. Hahaha...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Z twojej strony nie padł ani jeden przekonujący argument poza dziecięcą naiwnością... i wiarą w cuda.
    Musisz się bardziej postarać... hahaha
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Słownictwo Sandry... zbij to!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Tak chcesz grać? Okej, nie mam nic przeciwko. Uważasz, że jestem naiwna, co? No to się mylisz. Jak mam ci udowodnić, że znaczę coś więcej i jestem lepsza niż ci się wydaje?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, nie oceniam ciebie, rzecz dotyczy wpisów Sandry... tak piszą dwunastoletnie dzieci?
    Do starego chłopa ''wal się''?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Do ojca w domu albo wujka w czasie odwiedzin też tak mówi?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ile razy mam ci to tłumaczyć. Może ma problem jakiś, co? Pomyślałaś o tym, że nie każdy jest idealny. A może np. pokłóciła się z nim, albo on coś jej powiedział niemiłego... Są różne możliwości. Trzeba myśleć poza szablonowo.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Nie wiem czy do ojca lub wujka tak mówi i nie muszę tego wiedzieć...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tylko Sandra to wie.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, choćby nie wiem co jej powiedział, dzieci tak do dorosłych nie mówią. Jest granica między dzieckiem, a osoba dorosłą, no chyba że patologia, a tam wszystko ujdzie, bo wychowania żadnego nie ma... ale i kultury nikt tam nie wymaga, co innego w takich miejscach jak portal literacki
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Dobra, rozumiem, mocny argument. Rzecz jasna nastolatki nie powinny się tak odzywać, ale jak coś człowieka trafi, a szczególnie nastolatkę, która wchodzi już w taki wiek, że nawet ja wiem, jak to jest. Też mam 12 lat i wiem, jak to jest, gdy ktoś cię wkurza, a ty masz ochotę wybuchnąć. Tak, również nam, nastolatkom, zdarza się od czasu do czasu krzyknąć i nawet w internecie kłócić się z innymi. Czasami nie da się tego uniknąć. Jesteśmy tylko ludźmi.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 i co trzeba wtedy pokazać, że z patologii się wyszło? Rodzice nie uczą kultury?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Mnie mama uczy kultury, ale co? Mamy żyć jak takie damy? Nigdy żadnych kłótni? Świat może i stałby się idealny, ale czy na pewno...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Moim zdaniem dziecko nie powinno brać udziału w takich ''rozmowach''. Normalne dwunastki raczej by nie brały. Zresztą po co dzieciak pcha się w rozmowy dorosłych? Na pitoleniu nie ma dzieci, zeby jakieś relacje mogła nawiązać...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, mówisz do mamy ''wal się'' albo ''idiotka'' czy ''debilka''?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM No właśnie, na Opowi mało jest dzieci z którymi mogłaby sobie pogadać, jak już niedawno wspomniałaś "na Opowi są głównie dorośli", a poza tym dzieci, czy tam nastolatki lubią tak robić, by wczuć się w rolę osób dorosłych lub po to by wyrazić swoje zdanie. Uwierz mi, znam wiele dzieci i często takie sytuację zdarzają się w internecie, gdy rodzic dopuści je do komputerów i nie patrzy, co tam sobie pisze.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Nie, chyba nie rozumiesz o co chodzi. Chodziło mi o to, że cały świat nie może być idealny i nie możemy zachowywać się jak damy. Nikt nie mówił o mówieniu do damy takich rzeczy.

    Naprawdę zaczyna mnie to dziwić, że nie da się ciebie przekonać. Ale nie będę się poddawać tylko dlatego, że mi nie wychodzi.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, ale pochwalasz takie zachowanie, uważasz je za normalne, bo mogła się zdenerwować... a może lubi pisać o seksie (o tym często piszemy na pitoleniu) i właściwe jest, że udziela się w takich tematach... może nas czegoś nauczy... hahahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Słuchaj, może jest ciekawa. Ja już gdy miałam 9 lat byłam ciekawa, co to jest, bo gdzieś to tam usłyszałam w klasie, gdy ktoś o tym mówił, bo nauczył się od starszych uczniów. Wtedy byłam w klasie 3, a chłopcy tak się tym interesowali, że zaczęłam ich dopytywać. Ci wrobili mnie wtedy, że to ja zaczęłam rozmowę i rzekli nauczycielce to. Już nigdy więcej nie rozmawiałam o tym. Może Sandra nie miała pojęcia jeszcze co to jest i chciała się dowiedzieć, a może wiedziała trochę, ale chciała się dowiedzieć więcej.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, na pewno... bo to mała dziewczynka, zielona jak moje oczy... hahahaha

    Dobra, nudzisz śmiertelnie i argumenty z niskich partii ciała...

    Czyli uznajemy, że Sandra ma dwanaście lat i jest słodkim maleństwem... hahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Kpisz sobie teraz, tak? Znowu? To się już nudne zaczyna robić. Nie chodziło mi o to, aby wmówić ci moje zdanie i żebyś na przymus je sobie wkuła do głowy, tylko chciałam ci wytłumaczyć z jakiej perspektywy ja to widzę.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, dopiero zaczęłam... ale dlatego, że ''argumenty'' tak mnie rozbawiły... tak trzymaj, chociaż śmiesznie jest... dzięki
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Tak bardzo cię to śmieszy? To może jeszcze bardziej się pośmiejemy? ... w sumie nie wiem, z czego... hehehe mówiłam, że będzie zabawnie.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, tak, normalnie zrywanie boków...

    Jak to nazwać? Dzieci w akcji... hahahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Jak to kiedyś mój wujek mówił:
    -Dobre, dobre, kwaskowe... hehehe
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, trzeba było pojechać mu ''wal się wujku'' - hahahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Może lepiej nie. Postawię przed nim może... tą twoją "sandrę"... hehehe na pewno powie mu w twoim wydaniu coś.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, jak nie, przecież dzieciom tak wypada... hahaha

    Może jakieś problemy albo potrzeby takie, nawet argumenty łagodzące się znajdzie na tę okoliczność... hahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM ha... ha... ha... wery fany..... Jeszcze się nam zamieni w superbohaterkę. Jej supermocą będzie umiejętność szybkiego odwrócenia czyjejś uwagi i całkowite skupienie w centrum.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, jak zamieni przecież już jest... i niech tak pozostanie

    Pa!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM {a pa! Miło było sobie pogadać i pożartować.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123, czy ja wiem, znudziłaś mnie trochę... ale biorę pod uwagę, że z dzieckiem rozmawiam, to jak na dziecko, nie wypadłaś najgorzej... na plus że epitetów nie używasz.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Dzięki:) Chociaż ktoś mnie tu docenia...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM i Sandra Już sama nie wiem. Obie mówicie bardzo prawdziwie. Co prawda Sandrze wierzę bardziej bo dłużej i lepiej ją znam, a z tobą, MartynaM, nigdy nie rozmawiałam. Rozumiem, że masz problem do Sandry, ale ja też mam tak, że moja klasa ciągle przeklina, bo nauczyli się tego od starszych i też znam dużo brzydkich słów, ale nie używam ich w ogóle, bo nie popieram takiego zachowania.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Ona ma problem, bo... W sumie nie wiem czemu. I dziękuję Ci bardzo 😘
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra Ja ci wierzę i teraz rozumiem, że istnieją ludzie starsi, ale nie zawsze są mądrzejsi XD
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    W ogóle ta rozmowa dała mi inspirację na fajną prozę, którą może w międzyczasie tak zwanym napiszę
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Megartist123
    Czejam na nią
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra Okej, to się doczekasz niebawem:) A na razie to ja ci życzę miłego dalszego pisania i nie martw się; ktokolwiek jeszcze ci powie, że masz więcej lub mniej niż 12 lat zostanie obsypany przeze mnie argumentami, dlaczego tak nie jest.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Megartist123 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sandra Ooooo ... so sweet... dzięki <3
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Siedź!
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Wewnętrzny Bachor a Dziecko to nie to samo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania