Tekst usunięty

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • AlaOlaUla 29.11.2019
    Człowiek powinien mieć wzrok sokoła, siłę niedźwiedzia, szybkość geparda i moc bogów.
    A jest zwyczajnym nowotworem tej ziemi.

    Kiedyś, kiedy nastanie Nowy Świat, człowiek stanie się lepszy od swoich przodków.
    W końcu zostanie człowiekiem.
  • Piotrek P. 1988 29.11.2019
    AlaOlaUla, z tymi super-mocami u ludzi, to kiedyś podobnież tak było, niby że kilkaset tysięcy lat temu, i w nieokreślonej przyszłości ponoć znowu ma tak być. Podobno, w niektórych alternatywnych rzeczywistościach jest tak bez przerwy, przez cały czas. Być może, gdzieś tam zawsze jest normalność, prawdziwość, człowieczeństwo i dobrobyt. Pozdrawiam :-)
  • indri 29.11.2019
    Moim zdaniem ludzkość już się nie zmieni, znajduje się w fazie schyłkowej. Cykl życia produktu składa się z czterech faz: narodzin, wzrostu, stabilizacji i upadku. Ludzkość znajduje się w tej czwartej fazie.
  • AlaOlaUla 29.11.2019
    Ta ludzkość już się nie zmieni, dlatego musi zginąć, aby zakiełkowało Nowe Życie?
  • indri 29.11.2019
    Dokładnie tak będzie. Ludzie do odstrzału, natura załatwi to za nas, albo sami się pozabijamy w wojnie atomowej.
  • Marian 29.11.2019
    Zgadzam się z Indri, że wszystko ma swoje fazy. My też nie jesteśmy wyjątkiem i kiedyć znikniemy. Tylko dlaczego musimy przed tym aż tyle narozrabiać?
  • indri 29.11.2019
    Dziekuję za przeczytanie. Pozdrawiam Marianie;)
  • Ogonisko 29.11.2019
    Po przeczytaniu początku, przypomniał mi się wiersz Andrzeja Bursy pt. "Pantofelek". Tyle w temacie.
  • indri 29.11.2019
    Akurat tym tekstem się nie inspirowałem. Niepodobny. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania