Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

xxx

x

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Grain 08.08.2021
    Padały hamując - nie torując /chyba/.
  • laura123 08.08.2021
    Miało byc blokują, czemu wyszło torują, nie wiem, ale może hamują lepiej.
    Dzięki, Grain.
  • Patriota 08.08.2021
    Bardzo fajne i mocne.
  • laura123 08.08.2021
    Dzięki, Patriota.
  • Jelonek 08.08.2021
    Zdecydowanie ciekawe i mocne. Czytałam kilka razy i za każdym razem mi się podobało.
  • befana_di_campi 08.08.2021
    A to dobre :-D Piona plus :-D

    Serdecznie :)
  • Józef Kemilk 08.08.2021
    Nie wiem, czy dobrze rozumiem (pewnie źle), ale jak taj dalej pójdzie to panie lekkich obyczajów będą wzorem cnót, jeżeli porównany je z ogółem społeczeństwa.
    pozdrawiam
    5.
  • Patriota 08.08.2021
    Sorry, że się wtrącam, w czasie nieobecności autorki, ale chyba dobrze zrozumiałeś, co widać m.in. tutaj.
  • Józef Kemilk 08.08.2021
    Patriota A co się dzieje z autorką? Rozumiem, że coś przegapiłem?
  • Patriota 08.08.2021
    Że nie ma jej w tym momencie, o to mi chodziło. A Twoja interpretacja wiersza jest dziwnie podobna do mojej, o to mi chodziło, Józefie.
  • Józef Kemilk 08.08.2021
    Patriota ok
  • Wertyt 08.08.2021
    Ogólny armage... Tym razem odbieram to bezaluzyjnie, czytam raz, drugi... i wychodzi mi wniosek, że nie wszystkie dziwki to kurwy. Hmmm...
  • laura123 08.08.2021
    Co czytelnicy zobaczyli i do jakich wniosków doszli, nie mnie oceniać. Odbiór jest indywidualną sprawą. Dlatego staram się nie wyjaśniać ''co autor miał na myśli''

    Wertyt, wszystkie moje publikacje są bezaluzyjne, no chyba że odnoszą się do konkretnej osoby wymienionej z imienia. Nie odpowiadam jednak za to, kiedy czytelnik zobaczy siebie albo kogoś bliskiego, opisuję historie z życia i różne sytuacje mogą zaistnieć.

    Pozdrowienia ślę i podziękowania za przeczytanie i ślad pod tekstem.
  • Pan Buczybór 08.08.2021
    Wizja apokaliptyczna, mocno naszpikowana dosadnym słownictwem. I właśnie te mocne słowa najmocniej przykuwają uwagę, choć tracą literackim "prymitywizmem" i możnaby pomyśleć, że są rozmieszczone w tekście trochę na siłę. Według mnie działają jednak całkiem dobrze, pełniąc rolę swoistych haków, na których co jakiś czas zawiesza się czytelnik.
    Ogólnie dobre drabble.
    Pozdrawiam
  • laura123 08.08.2021
    Dobrze szyć ''kurwami'', to też sztuka, prymitywizm polega raczej na wpychaniu ich w każde zdanie, bądź myśl, przez co trąci groteską. Co prawda swoich tekstów nie sposób ocenić, niemniej starałam się nie mieć nic wspólnego z kiczem.

    Dziękuję, Panie B. za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Bajkopisarz 09.08.2021
    Psy szczekają, a karawana jedzie dalej. I nawet się jej, tej karawanie, dobrze powodzi. Ewentualnie „Fluctuat nec mergitur”, też by pasowało. A opowieść o trzech świnkach, z których jedna ma domek słomiany, druga drewniany, ale najbardziej zapobiegawcza ma murowany? Też pasuje.
    Więc duży PLUS za mnogość interpretacji i niejednoznaczność. Łopatologii mówimy nie ?
  • laura123 09.08.2021
    Dzięki, Bajko, za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania