Wynik wyborów jest już znany! Wiemy, kto będzie prezydentem!

- Wynik wyborów jest już znany! Wiemy, kto będzie prezydentem! - powiedział dziś o godz. 15 Jan Żuberek, zwany jasnowidzem, ale w rzeczywistości to trefniś!

I co z tego wynika? Nic!

Jak co 6 sekund umiera z głodu na świecie człowiek, to mało kogo nie interesuje, a jak się coś dzieje w polityce, to internet wrze od wrażeń. Taki to świat bez serca i zatruty polityką!

A treść niektórych komentarzy i wstawione jedynki pod tym tekstem potwierdzą skutki działania tej trucizny!

.

 

Postscriptum

/dopisane później/

Ludzie, a kto Wam powiedział, że w tekście chodzi o USA? Czyżby daliście się nabrać temu trefnisiowi? On nie mówił o tym kraju.

Z tego wynika, że politykę mamy w podświadomości jak libido i dlatego politycy docierają do ludzi przez działania "libido-podobne" jak te sexstrajki!

Neomarksizm to rewolucja w świadomości na bazie oddziaływania na instynkty. Ludojad Lenin powiedział , że "wszystko jest polityką", a trefniś Żuberek dodał, że "anus" też!

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Liv12365 04.11.2020
    Przytoczę anegdotę odnośnie wyborów...

    Trump ogłosił się zwycięzcą, a nawet wszystkich głosów nie policzyli do końca.

    Nasz profesor z komunikacji interpersonalnej: "Odnośnie typów osobowości, to, oczywiście szanując Wasze opinie i poglądy, to jest taki typ, że gdy wchodzi do pomieszczenia, jego ego się nie mieści. Potrzebuje całej hali koncertowej."
  • Shogun 04.11.2020
    Heh, ciekawie powiedziane
  • Józef Kemilk 04.11.2020
    Mają tam wybór. Za to drugi jak wejdzie do pomieszczenia, to zapomniał gdzie wszedł. Ot dojrzała (przejrzała) demokracja.
  • Shogun 04.11.2020
    Żeby się tylko nie okazało, że po jakimś czasie i demokrację trzeba będzie zmienić na coś innego, albo ją w jakiś sposób "odmłodzić", bo to by dopiero "niebezpieczne" stwierdzenie.
  • Józef Kemilk 04.11.2020
    Shogun Tam szykują komunizm. Młoda (w miarę) przyszła wiceprezydent że strony Bidena to komunistka. Odrodzenie wydawałoby się martwego systemu komunistycznego może stać się faktem.
  • Shogun 04.11.2020
    Józef Kemilk A czy to nie jest już, na obecnym stopniu "rozwoju" niemożliwe? W sensie, obywatele powinni zauważyć pierwsze "symptomy" jeśli Biden wygra i się "wypowiedzieć", chyba, że nie będą mieli nic do gadania.
    Ogólnie, wiele razy słyszałem twierdzenie, że w Ameryce już teraz mamy większy komunizm niż w takich Chinach, gdzie ponoć panuje większa "demokracja". Coś tak mi się obiło o uszy, choć nie wiem ile w tym prawdy, bo z tego co pamiętam, to Korwin coś podobnego mówił.
  • Józef Kemilk 04.11.2020
    Shogun Świat przechodzi różne etapy, może i czas na komunizm. Ludzie zbiednieją, system zniewoli i może będzie tak oczekiwana depopulacja. Wszystko przed nami i jak się patrzy na świat, to nie żal tego, że nie jest się nastolatkiem. Troszkę czasu człowiek przeżył w miarę normalnym świecie.
  • Shogun 04.11.2020
    Józef Kemilk cóż, myślę, że to zbyt radykalne stwierdzenie. Czasu na komunizm nigdy nie było, nie ma i nie będzie, bo po prostu ten system nie działa, a przynajmniej nie w dwudziestowiecznej i współczesnej odsłonie, gdzie jest wypaczony.
    Poza tym, jakby się nad tym zastanowić, działa on tylko w swoich ramach "pomocy socjalnej", że tak to nazwę, a i tak pod odpowiednim okiem i kierownictwem. Jeśli o to chodzi, to polecam poczytać o Robercie Owenie i jego "eksperymentach. Bardzo ciekawa postać.
    Co racja to racja, młodzi nie mają teraz łatwo.
    Właśnie, "w miarę normalnym świecie", który był tylko "w miarę", a teraz na dodatek się zdestabilizował jeszcze bardziej.
  • Józef Kemilk 04.11.2020
    Shogun To że dany system nie działa, nie znaczy że się go nie wprowadza. Wręcz przeciwnie, można by rzec. W Europie zachodniej całkiem nieźle działał kapitalizm, to podmienili na socjalizm. Mnie tam nic nie zdziwi.
  • Shogun 04.11.2020
    Józef Kemilk ano racja, dziś jest już niewiele rzeczy, którymi można się zdziwić.
  • Pan Buczybór 05.11.2020
    Napisałbym, że bez sensu nieco, zbyt chaotycznie i w ogóle, ale biorąc pod uwagę inne twoje teksty... Może być. Niezłe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania