Wyprawa po śmierć cz.2

Nastała

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Piotrek71 dwa lata temu
    Jeżeli ktoś tu będzie komentował i oceniał tą pracę pod względem interpunkcji to chcę powiedzieć że to opowiadanie powstało jeszcze przed pokazaniem mi błędów w poprzednich moich pracach. W wolnej chwili to poprawię.
  • Akwadar dwa lata temu
    Zostawię przecinki w spokoju, ale to:
    "- Tak- odparła matka. Wróciliśmy bo nie ma z nimi kontaktu, telefony nie odpowiadają. Coś się stało ?" - kiedy kończy się narracja, a zaczyna dialog?
    "
  • Akwadar dwa lata temu
    Do poprzedniego komenta, którego urwało. "...ciała. krew chlusnęła na podłogę, chłopak zawył z bólu i opadł kuląc się jak topielec w lodowatej wodzie." - i takie kwiatki. Autorze zanim wstawisz tekst popracuj nad nim.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Spoko, wielka litera po kropce, wyżej chodzi o myślnik. Jasne, mój błąd teraz to widzę. Chyba powinienem przed publikacją, przeczytać tekst bo staram się tego nie robić co już wyjaśniałem przy komentarzach do innej mojej pracy. lecz wydaje mi się ze jest to konieczne i przyniesie więcej pożytku niż szkody.
  • Akwadar dwa lata temu
    Piotrek71 jest konieczne, jeżeli chcesz zdobywać czytelników na więcej niż jedno czytanie.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Akwadar I tak będę robił. Te prace postaram się poprawić jakoś na dniach, kolejne będę pisał uważniej. W każdym razie dzięki ;)
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Dobra, poprawiłem obie części.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania