Wyprzedaż.

"Uwaga wszyscy kupujący ! "

 

Echo komunikatu rozeszło się długim echem.

 

Podchodząc do błyszczącego regału przy kasie, mężczyzna przystanął aby nadstawić uszu.

 

" Oprócz uniesienia emocjonalnego, głodu, pragnienia, pożądania, płaczu czy też zapomnienia. W naszym pakiecie promocyjnym można zakupić dodatkowo, bez żadnych dodatkowych kosztów, miłość, własną planetę, dobry styl, zły smak i pogodny uśmiech.

W naszej ponad percepcyjnej sieci - Wyprzedaż dla Bogów - sieć, oferuje wiele pakietów, które w 100% spełnią każde twoje oczekiwania "

 

- To takie trudne - pomyślał Bóg.

- Wybrać odpowiednią kombinację - kontynuował.

 

Kierując się w kierunku kasy, spytał stającą tam obsługę pogodnym głosem.

- Czy pakiet nr 42 jest jeszcze w sprzedaży ?

Jego kluczową częścią jest niebieska planeta o nie pozornej nazwie Aimeiz.

 

Srebrno szary byt zakręcił się przy jasno mrugającym płomieniu poczym odparsknął harczącym błyskiem.

 

To Twój szczęśliwy dzień! W naszej ofercie dostaniesz ją za 20% taniej. Dodatkowo, całkowicie za darmo dostaniesz również jej datę ważności.

Nie mówisz się martwić bo pakiet 42 ma datę ważności !

Ma datę ważności - powtórzył.

Czy mam zapakować ? zapytał po chwili.

 

- Tak poproszę - odparł Bóg.

 

Na jakie imię mam przygotować rachunek - zapytał byt obsługi.

 

- Jestem bogiem, który pracuje przez sześć dni a na siódmy odpoczywa.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Ciekawe dosyć.
    Tytuł powinien być bez kropki, a liczby słownie
    Pozdr
  • Bezu ponad rok temu
    Masz odlotowego kota. I on tak Warkę na co dzień ?
  • Bezu ponad rok temu
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania