wyrwi - sensol

Chodzę po kuchennym stole. Jestem muchą. Dużą, tłustą, ohydną muchą z zielonym odwłokiem. Taką jakich najbardziej nienawidzicie. Odganiacie się ode mnie, kiedy chcę wam wlecieć do ust, albo do ucha. Chodzę po waszym serze, jak zapomnicie schować go do lodówki. Jem wasz ser i sram na wasz ser. Sram na wasze telewizory, monitory i na sprzęt hi-fi. Na wasze rodzinne portrety na ścianach i na wasze ubrania. Sram na wasze książki i na kolorowe magazyny. Uprzykrzam wam życie wtedy, kiedy najbardziej chcielibyście się nim cieszyć, kiedy robi się ciepło, a słońce świeci. Nienawidzicie nas i przeklinacie. Wszędzie dobrze, gdzie was nie ma, mówicie.

Teraz chodzę po pustym stole. Nigdy już stąd nie odlecę. Rudy Tomek, który nie ma nogi, urwał mi skrzydełka.

Rudy Tomek nie ma nogi. Chodzi podpierając się drewnianymi kulami. Koledzy z klasy nazywają go Bocian. Rudy Tomek bardzo nie lubi kiedy tak na niego mówią. Koleguje się tylko z Marcinem. Marcin jest niski i ma garb. Koledzy mówią na niego Plecak.

Bocian i Plecak stoją przy kuchennym stole i patrzą na mnie z góry. Nie mogę uciec. Nie mam przecież skrzydeł. Na drugim końcu stołu leży moja koleżanka. Nie ma skrzydeł ani nóżek.

Rudy Tomek Wyrwinoga zbliża się.

Boję się. Wiem, że za chwilę moja kolej.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • pkropka 19.04.2019
    Marok?
  • marok 19.04.2019
    Ja? Nie wiem
  • Light 19.04.2019
    Nie mam pomysłu. Za kropka: Marok.
  • Moim zdaniem Sensol.
  • Pasja 20.04.2019
    A tutaj widzę Maurycego z piekarni.
    Mocny przekaz uprzykszania życia.
  • Leotie 20.04.2019
    Sensol
  • Dekaos Dondi 22.04.2019
    Mnie tekst pasuje do Fanthomasa, a poza tym, wpuścił kiedyś ''Muchę" na stronę. No ale... ??
  • pkropka 27.04.2019
    Mocne, obrazowe. Podobało mi się, tym bardziej, że kojarzy mi się z żartem o wyrywaniu musze nóg przez naukowca. Wyrwał jej wszystkie nóżki i powiedział "idź". Mucha nie poszła, więc doszedł do wniosku, że ogłuchła, skoro nie wykonała polecenia (w dużym skrócie).
  • fanthomas 24.06.2020
    No tu bym zgadł bo są muchy i ser. No i za drastyczne jak na mnie ?
  • No jakieś wykopki fanthomasa się pojawiły. Lepiej strzelać w nowsze teksty :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania