Usunięte

Xxxxxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • oldakowski2013 25.11.2016
    Przede wszystkim błąd (...)wogóle(...) piszemy w ogóle.
    (...) promieniejaca (...) = promieniująca.
    No cóż, nie będziesz zadowolona z mojej oceny. Żle się czyta to opowiadanie, zdania są urywane, każda czynność opisywana urywanymi zdaniami, nie ma ciągłości. Nie będę wyszczególniał bo jest tego dużo, ale zwróć uwagę na tekst od zdania (...)W oddali dostrzegła. itd. Chyba trzeba tu coś zmienic. i zresztą nie tylko tu.
  • detektyw prawdy 26.11.2016
    CZY JEST TU KURWA MAC JAKIS CZLOWIEK KTORY PISZE BEZ BLEDOW???????


    no chyba nie,oprocz mnie (nie chce sie chwalic, ale czytam duzo ksiazek i znam podstawy jezyka )
  • Neurotyk 26.11.2016
    "CZY JEST TU KURWA MAC JAKIS CZLOWIEK KTORY PISZE BEZ BLEDOW???????"

    Niech ktoś go zgłosi do Administracji. Ma już ostrzeżenia, może to będzie koniec tego trolla.
  • kasjopeja 26.11.2016
    Wstając dzisiaj z łóżka nie miałam pojęcia,że tę stronę zaszczyci taki geniusz.Czy twoje podstawy języka obejmują również używanie np.ż,ą,ę? Zgłoś się do jakiejś uczelni,jestem pewna,że zaproponują ci etat polonisty.Będziesz mógł dokształcać takich nieuków jak my.Może nawet czeka na ciebie nagroda,brawo
  • kasjopeja 26.11.2016
    To oczywiście był komentarz dla tego pana co tak pięknie krytykuje.
  • zaciekawiony 29.11.2016
    Historia nawet ciekawa. Nie jest to standardowa Marry Sue która "obudziła się o świcie, wsunęła rurki i zeszła na śniadanie" - to znaczy te elementy się pojawiają ale całość jest lepiej opisana.
    Szwankuje natomiast język - literówki, ortografia, wyłapałem też na przykład stawianie kropki po znaku zapytania i zbyt bliskie powtórzenia (dwa kolejne zdania zaczynające się od "Gdy tylko"). Używasz bardzo krótkich zdań, co samo w sobie nie jest złe, ale na dłuższą metę powoduje, że tekstowi brak płynności.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania