Wyspa Węży

Kacapski okręt czarnomorski?

cicho kołysał się na falach

gdy wtem glos dobiegł ich przez głośnik?

ruska kanalio: „********alaj”.

 

Dalsza historia jest banalna

tak jak genesis wszystkich wojen

padł rozkaz: „ognia z wszystkich armat”

plunęli stalą i ołowiem.

 

Na Wyspie Węży znów spokojnie

a życie zwykłym nurtem płynie

wkrótce zaświeci tutaj słońce?

sława walecznej Ukrainie.❤️

 

Można poprawiać

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Grain 27.02.2022
    Patrząc na obronę Kijowa może niech niektórzy pomyślą o Powstaniu Warszawskim. Jak Ruski nie udzielił żadnej pomocy, nie odciążył Warszawy. Dogadał się z Niemcem, żeby wybić najlepszych. A teraz Niemcy próbowali się zrewanżować, ale nie całkiem wyszło.
  • Noico 28.02.2022
    Co z tego, że zgodzili się zablokować swift, skoro tylko wobec niektórych banków, a gaz ns1 płynie jak płynął i wszyscy dalej handlują z Putinem. Na takie papierowe sankcje to on sobie może pogwizdać, pewnie i tak miał to wkalkulowane w koszty.
  • Waffen Grenadier Division SS
  • Narrator 28.02.2022
    Skąd my to znamy?
    „Obrońcy poczty gdańskiej, poddajcie się! Jeśli się nie poddacie, zginiecie!”

    Dla tych trzynastu co zginęli, ich rodzin oraz bliskich to jest katastrofa, bo życie jest tylko jedno, ale dla ukraińskiego narodu to ogromny zastrzyk moralny.
  • Noico 28.02.2022
    Narratorze, to już raczej pewne, pogranicznicy ukraińscy nie zginęli, tylko są w rosyjskiej niewoli.
    https://dorzeczy.pl/swiat/269134/wyspa-wezy-ukrainscy-zolnierze-sa-w-rosyjskiej-niewoli.html
    Co oczywiście nie zmienia postaci rzeczy, że wykonali piękny gest i zostaną zapamiętani.
  • Starszy Woźny 18.03.2022
    Oto dwaj pajace, którzy ulegają propagandzie TVP-info. Mówicie tym samym językiem, co (prezenterzy) tej stacji. Oglądnij leszczu CNN, Albo BBC. Dawniej słuchało się wolnej europy. Dzisiaj skorupy słuchają propagandy pis w TVP-info. Teraz rzygają wieściami na portalach.. Pieski putina.
  • Noico 20.03.2022
    SW, ty się tak nie denerwuj. BBC to akurat pasująca do twojego poziomu stacja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania