Poprzednie częściWyznanie

Wyznanie

Tak zakochałam się, to chyba nic złego. Sama już nie wiem... Wszystko stało kolorwe, świat stał się dla mnie piękny. Ludzie to przyjazne istoty, którym warto dawać drugą szansę. Nawet piekło, przy tobie staje się rajem. Twój uśmiech zwalcza wszystkie smutki i złości. Powiedz mi, kto Cię zesłał? Pewnie on, ten który nade mną czuwa. On mnie kochał całe swoje życie, lecz tak szybko je zakończył. A ty mnie pokochasz? Los dał mi szansę poczuć szczęście. Pomimo wszystkich przeciwności losu, dążymy do celu. Na mecie czeka na nas odwieczny spokój. Z tobą mogłabym oglądać gwiazdy, oglądać horrory. Nie bałabym się, ponieważ byłbyś obok. Nie wiem czy powinnam kochać, ale wiem, że warto. Nie potrafię Ci tego pokazać, boję się odtrącenia. Nie umiem powiedzieć tego tak po prostu, dlatego piszę to. Tak jest prościej, chociaż wiem, że to nie najlepszy sposób. Żałuję i codzień przepraszam, za to, że nie mogę być obok. Chcę Cię objąć i już nie myśleć co by było gdyby... Bo to nie chodzi o to, pragnę zaznać bezpieczeństwa, poczucia wartości. Chcę pomagać Ci, gdy jesteś smutny, gdy nie masz ochoty żyć. Bo każdy czasem nie ma. Ale zawsze myślę sobie "Nie można się poddawać" i idę dalej. Ty też się nie możesz poddać, musisz walczyć o swoje! Tak bardzo chcę ci w końcu to powiedzieć... Lecz nawet pisząc to, trudno mi. Bo wiem, że do czasu, gdy w końcu będziemy "my", a nie " ty" i "ja", jeszcze ogrom czasu... Ale warto czekać, prawda?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Rasia 10.01.2016
    "Tak zakochałam się, to chyba nic złego" - przecinek po "tak"
    "Wszystko stało kolorwe, świat stał się dla mnie piękny" - stał się x2 i kolorowe*
    "Nawet piekło, przy tobie staje się rajem" - bez przecinka
    "Pewnie on, ten który" - przecinek po "ten" i raczej Ten*
    "Pomimo wszystkich przeciwności losu, dążymy do celu" - bez przecinka
    "Z tobą mogłabym oglądać gwiazdy, oglądać horrory." - bez drugiego "oglądać"
    "Nie wiem czy powinnam kochać" - przecinek po "wiem"
    "codzień" - co dzień*
    "Chcę Cię objąć i już nie myśleć co by było " - przecinek przed "co"
    "Bo wiem, że do czasu, gdy w końcu będziemy "my", a nie " ty" i "ja", jeszcze ogrom czasu" - czas x2
    "Ludzie to przyjazne istoty, którym warto dawać drugą szansę." - to zdanie do tekstu nie pasuje. Bo tu wyznajesz, a tu nagle ogólnik o wszystkich ludziach.
    Trochę błędów jak na tak krótki tekst się uzbierało. Pozostawiam jednak bez oceny, ponieważ nie oceniam osobistych tekstów. Sam przekaz mi się jednak podobał, wlałaś w niego dużo uczucia i to się ceni.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania