Wyznanie do H.

Pomimo tego, iż wiem, jak smakujesz, za każdym razem kosztuję cię od nowa.

Pozwalasz mi się poznać od samego początku i odkryć tajemnice, które skrywasz.

 

Potrafisz spędzić ze mną wszystkie chwile – od tych najgorszych, po te najszczęśliwsze.

Zawsze wysłuchujesz i milczysz, lecz to nigdy nie jest dla mnie problemem.

 

Pokochałam cię już dawno, nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę.

Są dni, kiedy myślę o tobie prawie bez przerwy. I pragnę, pragnę, pragnę.

 

Ciągle bacznie mnie obserwujesz, czekasz, aż w końcu wykonam jakiś ruch.

Sięgam po ciebie, chwytam mocno i nie mam zamiaru wypuścić.

 

Chłonę całe twoje ciepło, a tobie wystarcza jedynie moja bliskość.

Od dawna umiemy zaspokoić swoje pragnienia najprostszymi czynami.

 

Potrafisz być słodka, gorzka, jak i kwaśna. Gorąca i chłodna, zmienna jak pogoda.

Zawsze jednak zostajesz sobą i nie zmieniasz się na niczyje polecenie.

 

Dlatego tak bardzo cię kocham.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • 50shadesofblonde 07.12.2015
    Ładne. Forma mogłaby być trochę ładniejsza, ale generalnie to ładne. Miłość damsko-damska? Jestem za. I feel you bro.
  • comboometga 07.12.2015
    50shadesofblonde Dzięki ;) Wiem, mogłaby :x No, tak... W sumie to po części można tak powiedzieć xD Nie chodzi jednak o.. Nieważne xD Dziękuję za ocenę i komentarz ;)
  • elenawest 07.12.2015
    Ładne ;-) 5
  • comboometga 07.12.2015
    elenawest Dziękuję bardzo :3
  • Bardzo ładny, zgrabny utwór :) 5
  • comboometga 07.12.2015
    Szymon Szczechowicz Dziękuję za miłe słowa i ocenę :))
  • Morelia 07.12.2015
    Mi się właśnie forma podoba. Tak prosty utwór nie potrzebuje jakiegoś skomplikowanego układu, a treść w nim zawarta jest wystarczająca, by móc snuć domysły i wczuć się w uczucia podmiotu lirycznego:) ode mnie 5 ;)
  • comboometga 07.12.2015
    Morelia Dziękuję bardzo :3 Ogromnie mi miło :>
  • Senezaki 07.12.2015
    "Potrafisz być słodka, gorzka, jak i kwaśna. Gorąca i chłodna, zmienna jak pogoda.
    Zawsze jednak zostajesz sobą i nie zmieniasz się na niczyje polecenie."
    Smutno mi, jak czasem ludzie się zmieniają dla innych. Niech pozostaną sobą. Ten fragment jest chyba najlepszy :)
    Mi się bardzo podoba taka forma. Daję pińć :D
  • comboometga 07.12.2015
    Senezaki Tak, ja też nie lubię fałszu :c Dziękuję C:
  • ausek 07.12.2015
    Piękny wiersz! Nasiąknięty emocjami niczym gąbka. :) 5
  • comboometga 07.12.2015
    ausek Tak właściwie, to nie wiem czy to wiersz czy jakieś.. coś :D Ale dziękuję Ci bardzo, o to mi chodziło ^^
  • Rasia 08.12.2015
    Forma jak najbardziej pasuje do treści. Oj comboometga, gdybyś tylko wyznała, kto jest tym obiektem Twoich westchnień, wiersz od razu zmieniłby znaczenie :D 5, a co tam.
  • comboometga 08.12.2015
    Rasia Może kiedyś wyznam ;D Dziękuję za komentarz i ocenę ^_^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania