Wyznanie Polityka

Ciemnogród kupi wszystko i nie ważne czy ten czy inny polityk(przypadkiem bądź nie)rozpruje to i tak tłuszcza ciemna za nic w świecie nie rozkmini że podstęp jakikolwiek w tym tkwi bo i nic ani nikt w tej materi dośc władny nie dopuści w mocy jego całej by lud pracujący wsi i miast miał sie cokolwiek na metę dłuższą domyślić i rozwikłać co na dobrą sprawę w tym burdelu jest grane.Wola myślenia i myślenia zdolność to wróg śmiertelny co parzy gorzej niż święcona woda czarci pomiot.

 

ref:Polityka na bogato to jest taka bajka którą opakowano gorzej od co tandetniejszej,artystycznej szmiry lecz niewiedzieć czemu pospół bezgranicznie w nią wierzy i ufa bezkrytycznie.

 

Bajeczka od wielu lat już sie kręci,niewiele sie w niej zmienia tak jak niewiele sie zmienia we łbach naszych więc i sztukmistrz nie musi sie zbyt wiele natrudzić by nas swą sztuką szybcikiem na kolanie spisanej oczarować i zachwycić.Nie ma sensu poprawek robić gdy ku pomyślności wszystko idzie i każdy na tym zyskuje tylko nie naród wiecznie zaciemniony.Czy upadek nasz zobaczy chociaż wtedy gdy już za późno będzie i pieruńskie uderzenie prawdy do reszty nas dobije?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania