„Powiedz, że chcesz, aby tak było”

Najgenialniejszą formą przekazu jest ta, która stwarza u odbiorcy wrażenie, że odbiorca sam osobiście doszedł do tego, co chcemy przekazać. Idealnym sposobem jest, ażeby użyć podświadomość do tego stopnia, żeby nawet nie wspominać o tym, co się chce przekazać tylko, żeby pobudzić w odbiorcy ochotę, jakby otworzyć pewną furtkę, żeby wprowadzić odbiorcę do tej konkluzji, która jest celem przekazu.

Konkluzja ta musi być zgodna z rzeczywistością, ale zachodzi dylemat, że prawda nie może być wypowiedziana, lecz elektronicznie zaszczepiona w podświadomości. To jest chyba jedyny sposób dotarcia, wiedząc, że w panującym obecnie zaprzeczeniu prawdy, które się odbywa na skalę światową-przemysłową-masową wypowiedzenie prawdy brzmi jak obelga i jest dla większości odbiorców obelgą. Nie mogą tego w żaden sposób ani usłyszeć, ani przetrawić. Głównie dlatego, że aby ich kontrolować, prawda została wytrzebiona z oficjalnej formy komunikacyjnej do tego stopnia, że w niektorych krajach wygłaszanie prwady karane jest śmiercią lub więzieniem.

W ten sposób kłamstwo stało się podstawowym środkiem przekazu i powszechną formą komunikacji. Kłamią wiec i nic innego nie wyrażają. To jest ich główny cel bo uważają, że to ich ochroni i uczyli malowniczymi i silnymi. Wiec wszyscy okłamują innych i siebie samych okłamują. Jedyne co dostają od innych to jest kłamstwo i na tym kłamstwie budują nowe kłamstwo tak, że jest to jedna wielka olimpiada kłamstw.

Jedynie rolnicy się temu opierają. Jest to ich naturalna esencja bytu. Wiedzą, że gdy się przyłącza to tej olimpiady zakłamania natychmiast zbankrutują a następnie poumierają z głodu.

Ale dlatego też są tępieni przez system kontroli.

George Orwell przedstawił współczesną nomenklaturę języka wskazując, że semantyka obecna uległa zmianie do tego stopnia, że pojęcia zostały zastąpione ich zaprzeczeniem. W ten sposób NIEWOLNICTWO zostało nazwane WOLNŚOCIĄ i nie tylko nazwane ale serwowane jest jako WOLNOŚĆ, następnie WOJNA została zastąpiona słowem POKÓJ a IGNORANCJA została nazwana BŁOGOŚCIĄ.

Ale od tamtego czasu, kiedy w roku 1949 została wydana książka Orwella „1984” sytuacja ulegla brutalnej radykalizacji.

Dlatego trzeba naszą obecną sytuację ująć krótko:

‘KŁAMSTWO zostało oficjalnie okrzyknięte PRAWDĄ’

Tego nie da się zignorować, ale dla pisarza jest to znakomitym wyzwaniem

i takim być powinno, jeżeli pisarz posiada cząstkę ludzkiej świadomości, i ludzkiego sumienia, która polega na instynktownym dążeniu do zachowania gatunku i na pragnieniu by zawrócić ludzkość z tego galopu w stronę Sodomy i Gomory.

Jak to zrobić?

Powiedz, że chcesz, aby tak było.

Módl się do siebie o to i wysłuchaj swej modlitwy tak jakbyś był Bogiem.

I tak będzie.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Poncki 2 miesiące temu
    Myślę, że kłamiesz 😉
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki?
    Rzucasz klątwę / obelgę?
    Myśl !
    Na przyszłość zanim to zrobisz radzę się przekonać - to nic nie kosztuje, chyba że, ci płacą za to, żeby oskarżać mnie o kłamstwo, ale do chwili się, aż się o tym przekonasz nie rzucaj swojej klątwy/obelgi przedwcześnie, bo aby ją wycofać będzie cię to kosztować więcej niż twoje wynagrodzenie za rzucanie klątwy.
    Zapraszam do wysłuchania utworu "Know Your Power" na reverbnation.com/solyot
    Ten utwór wyjawia wiedzę, która jest zabroniona i wymazana jest z wszelkich kultur i religii. Ale ja cię nie obwiniam za twoją rewelację, ja ci bardzo gorąco dziękuję za odsłonięcie mi swojej duszy bo wtedy możemy się przyjrzeć pewnym sprawom i je wykalibrować.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Byłeś już na kozetce psychoanalityka?
    Coś z twoim dzieciństwem nie tak.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    ty tam: 'płacimyci'
    A tobie za bluźnierstwa, ile płacą?
    Dostajesz za godzinę czy za sztukę?
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Za oszołomów nie płacą :)))
    Ja tak pro bono.
  • Grafomanka 2 miesiące temu
    Pismo Nosem nie zwracaj uwagi na to, co ten osobnik piszę, toż on więcej siedzi na oddziale niż pracuje... Tylko chyba nie chce o tym pamiętać albo lubi innym swoje pobyty przypisywać.
    Inny by się nie wypowiadał, a ten jak dym idzie... I jakby nikt nie wiedział.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Grafomamka
    Dziękuję ci. Jest prawda w tym co mówisz, ale zdarzyło mi się zobaczyć, jak ktoś bardzo zniewolony i upadlony uległ olśnieniu i przemienił się w drogocenny klejnot ludzkiej świadomości.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Grafomanka spadaj wariatko.
    Szukasz mnie?🖕
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    'opłacamycię'
    Zapraszam do wysłuchania utworu "Know Your Power"
    na https://www.reverbnation.com/solyot
    Możesz zaufać. To nic nie kosztuje, a zobaczysz co się wykluje.
    Jeżeli nie zrozumiesz tekstu to prześle przekład.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pismo Nosem To ty nie rozumiesz swojego stanu psychicznego, ale w sumie mi on wisi.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    mamycię
    1. Nie pomyślałeś, że to cię zdradza. Gdybym był chory to bym oskarżał o chorobę CIEBIE. Tak jak to robisz TY.
    2. Czy możesz mi wyjawić, co cię powstrzymuje przed wysłuchaniem tego utworu?
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pismo Nosem amen.
    Nie chce mi się gadać z psychicznym.
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem
    Chill man. To tylko żarcik związany z Twoim tekstem.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    ty tam 'opłacamycię'
    Chcę ci coś poradzić. Jak na oddziale będziecie chcieli ugotować swojego doktora, bo jest taki dobry to musicie uważać, bo doktor powie wam:
    "Ale nie macie soli. Będziecie mnie jeść bez soli? Poczekajcie tutaj dokładajcie do ognia a ja w międzyczasie skoczę po sól."
    I wtedy, gdy go wypuścicie doktor wam ucieknie.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki
    Wysłuchaj utworu, który poleciłem. Wyzwala ludzki umysł z kajdanów żarcikowych.
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem miałbym się dobrowolnie wyzbyć żarcików? Dać zniewolić powadze?
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    żarciki mozna podzielic na takie co sa zabawne i takie co nie są
    wysłuchaj utworu to pogadamy
  • Poncki 2 miesiące temu
    Ło kurde, nawet nie wiem co oni tam śpiewają. Żarty, to żarty. To ludzie się dzielą na takich co się na nich znają i na takich, którzy się nie znają.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki Wysłuchales? Chcesz polski przeklad?
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pismo Nosem Poncki, wysłuchaj, bo gość sraki dostaje :)
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem no chyba tak, bo nic z tego nie rozumiem. A nie zamkną Cię skoro treść jest zabroniona, bo na tym to by mi nie zależało.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki

    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi

    Po prostu powiedz:
    Wolność i Szczęście poprzez Kosmos
    I kiedy to będziesz mówił
    Czuj to w swoim ciele
    I nie próbuj powiedzieć coś innego
    Bo to może cię zabić

    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi

    Po prostu powiedz:
    Pomagamy sobie nawzajem, aby być Wolni i Szczęśliwi

    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi
    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi

    Powiedz
    Pomagamy sobie nawzajem żeby być wolni i szczęśliwi
    I poczuj to

    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi
    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi

    Po prostu powiedz:
    Wolność i Szczęście poprzez Kosmos I czuj to

    I kiedy będziesz to mówił
    Poczuj to w swoim ciele
    I nie próbuj powiedzieć coś innego
    Bo to może cię zabić

    Powiedz tylko my pomagamy sobie nawzajem aby być wolni i szczęśliwi

    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi
    Ty nie znasz jeszcze swej Potęgi

    Powiedz:
    Pomagamy sobie nawzajem aby być wolni i szczęśliwi
    I czuj to w każdej komórce swego ciała

    (Ta kobieta wypowiada po francuzku to, co ten on facet śpiewa.)
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem
    Przedewszystkim wolność jest wtedy kiedy nie musisz słuchać co inni mówią, możesz robić co chcesz i mówić to co innym się nie podoba.
    Prawdziwie wolnym jest ten kto nie daje sobie narzucić ideologii, religii czy choćby kierunku.
    Wolny jesteś wtedy kiedy robisz to co chcesz anie to co należy. To na co masz ochotę, a nie to czego oczekują od Ciebie inni.
    Nikt nie jest wolny w 100%
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki
    Zgadzałoby się.
    Ten utwór sygnalizuje w pewien sposób to, co ty powiedziałeś z tą różnicą, że robienie wszystkiego co chcesz może być i jest i często bardzo kosztowne jeżeli innych zniewalasz, okradasz, terroryzujesz, albo ranisz. Nie mówię tutaj o ranieniu czyichś emocji, ale mówię o fizycznym zadawaniu bólu.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki
    Zwróć uwagę na ścisłą, wręcz matematyczną, retorykę tego tekstu.
    Jeżeli życzysz innym twoją wersję wolności a w tej wersji zawarte jest wyrządzanie krzywdy, kradzież, terror, upodlenie, to ja ci obiecuję, że gdy tak będziesz innym życzył to długo nie będziesz musiał czekać aż cię jacyś dopadną, okradną, sterroryzują i skrzywdzą.
    Tak to działa.
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem amerykanie mają takie powiedzebie: "Freedom is scarry. Deal with it."

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania