Wzruszający Utwór Rap

"Wzruszający Utwór Rap"

 

gatunek: sny/koleżeństwo/czas wolny/podróże

 

Ciepłe, letnie popołudnie. Rok 2008.

 

Dwóch dwudziestokilkuletnich kolegów jechało samochodem osobowym wzdłuż mierzei. Znajdowali się na niewielkim półwyspie. Z włączonej płyty, zawierającej kilkanaście utworów muzycznych z różnych gatunków, leciał wzruszający utwór z gatunku rap z jakby domieszką rocka, stworzony przez dosyć znanego rapera, a powstały na cześć trzeciego z kolegów, który nie aż tak dawno zmarł przedwcześnie.

 

Fragment tekstu brzmiał mniej więcej tak:

 

"On był jednym z nas! Grał z nami w piłkę!

 

Grał z nami!

 

Grał z nami!

 

On żył wśród nas i grał z nami!"

 

— To jeden z najbardziej wzruszających utworów rap, jakie słyszałem — wyznał jeden z kolegów.

— Myślę dokładnie tak samo — odpowiedział drugi z nich.

 

Dotarli do końca trasy. Znajdowali się na dosyć rozległej łące, otoczonej drzewami i plażami. Wyszli z samochodu, po czym zostawili go przy pobliskiej latarni morskiej. Następnie poszli w kierunku helikoptera, stojącego na lądowisku, znajdującym się kilkaset metrów od latarni.

 

— Chodźmy, szybko! — poganiał drugi z kolegów.

— Chyba nie zamierzasz...

— Właśnie tak.

— Chcesz mnie zabrać na zwiedzanie miasta z góry?

— Dokładnie tak.

— Dlaczego?

— Aby jakoś spróbować poprawić nastrój, zarówno tobie jak i mi, po tym o czym był ten utwór rap.

 

Koledzy podbiegli do śmigłowca. Szybko wsiedli do pojazdu powietrznego, który następnie wzbił się w górę na wysokość kilkudziesięciu metrów, a wtedy pofrunął w kierunku widocznego na horyzoncie miasta, aby wkrótce zniknąć na jego tle.

 

Koniec.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dobry ten RAP, widziałem kiedyś filmik "czy Joka zamordował Magika" na podstawie puszczonych od tyłu kwestii Magika ?
    Pozdrawiam ?
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Chyba już kiedyś o takiej teorii słyszałem. Tymczasem na pewno słyszałem o backmaskingu, czyli treściach ukrytych w niektórych utworach muzycznych, a możliwych do znalezienia, jeśli zawierający je utwór jest właśnie puszczony od tyłu.

    Dziękuję i pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Piotrek P.1988↔Hmm... może ów trzeci kolega, patrzył wzruszony na nich z góry, a oni chcieli być bliżej niego
    i być może usłyszeć jakoś, poprzez↔tajemnicę?↔Pozdrawiam?:)
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Może było właśnie i tak. Ciekawa teoria.

    Często mam dziwne i tajemnicze sny.

    Ostatnio na przykład śniły się mi jedne z możliwe że największych ślimaków, jakie kiedykolwiek do tej pory pamiętam z moich snów. I jednocześnie był to, jak do tej pory, najprawdopodobniej najdziwniejszy z pamiętanych przeze mnie snów, w których pojawił się motyw ślimaków.

    Dziękuję i pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania