Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (98)

  • bogumil1 24.01.2020
    Było coś takiego stoliczku nakryj się, jak kolejni trzej bracia trafiali do gospody prowadzonej przez pazernych hotelarzy, którzy okradali gości. Ale to chyba nie to.

    Nie potrzebny ten wulgaryzm na końcu, mógłby być w skrócie, albo wykropkowany.
  • Szpilka 24.01.2020
    Nie, to nie ta bajka, ale dziękuję za próbę odgadnięcia ? Bogumił, czasem coś potrzebuje pieprzu, bo mdłe jak np. oryginalna bajka, w której praktycznie nie ma morału, baaa, zakończenie wg mnie jest bardzo dziwaczne. W mojej bajce puenta wyrazista, na nic plany, gdy jedności nie ma, bo różni jesteśmy.

    Poza tym sama noblistka pozwalała sobie na wulgaryzmy, to ja chyba też mogę czasem, nieprawdaż?

    Precz! Ja rosnę!

    Był pewien rolnik w Neapolu,
    który zasadził chuja w polu,
    gdy przyszedł doń na wiosnę,
    chuj rzecze: "Precz! Ja rosnę,
    do widzenia, mój drogi Karolu"

    Wisława Szymborska

    Odnośnie zaś do kropkowania wulagaryzmu, wypada chyba, gdy nie ma adnotacji, że treści tylko dla dorosłych, a tu jest!

    Dziękuję za wizytę ?
  • bogumil1 24.01.2020
    Sama noblistka. To źle o niej świadczy. To jeszcze jeden powód, żeby tę od siedmiu boleści noblistkę naśladować w czymkolwiek:)))

    Ani Szymborska, ani Tokarczuk to dla mnie żadne autorytety. Wstyd wspominać o takich noblistkach dzieciom. Chyba, że to był Nobel za wulgaryzmy. Teraz mi się wyjaśniło co oznacza owo słynne przekraczanie granic w uzasadnieniu wyroku komitetu noblowskiego.

    Ale, niech tam jej ziemia lekką będzie.
  • Szpilka 24.01.2020
    Bogumił, tak nie można, to że Szymborska uwierzyła w komunizm /warto poczytać, dlaczego Żydzi skłonili się ku komunizmowi/ i pisała peany na temat Stalina, nie wyklucza jej kunsztu poetyckiego. Można nie lubić jej stylu pisania, można potępiać jej zapatrywania polityczne, ale negowanie jej talentu jest nie fair.

    Zobacz, jaki fajny kawałek napisała:

    Nic dwa razy

    Nic dwa razy się nie zdarza
    i nie zdarzy. Z tej przyczyny
    zrodziliśmy się bez wprawy
    i pomrzemy bez rutyny.

    Choćbyśmy uczniami byli
    najtępszymi w szkole świata,
    nie będziemy repetować
    żadnej zimy ani lata.

    Żaden dzień się nie powtórzy,
    nie ma dwóch podobnych nocy,
    dwóch tych samych pocałunków,
    dwóch jednakich spojrzeń w oczy.

    Wczoraj, kiedy twoje imię
    ktoś wymówił przy mnie głośno,
    tak mi było, jakby róża
    przez otwarte wpadła okno.

    Dziś, kiedy jesteśmy razem,
    odwróciłam twarz ku ścianie.
    Róża? Jak wygląda róża?
    Czy to kwiat? A może kamień?

    Czemu ty się, zła godzino,
    z niepotrzebnym mieszasz lękiem?
    Jesteś - a więc musisz minąć.
    Miniesz - a więc to jest piękne.

    Uśmiechnięci, współobjęci
    spróbujemy szukać zgody,
    choć różnimy się od siebie
    jak dwie krople czystej wody.

    https://www.youtube.com/watch?v=ndmv5OmaiOA

    Wiersz śpiewa Łucja Prus.

    Bogumił, to jest nasza kultura i to z górnej półki, polityki zdrowiej i uczciwej do sztuki nie mieszać ?
  • Puchacz 24.01.2020
    Chyba Ty nie wiesz, komu takie oczywistości tłumaczysz.
    Beton is beton.
  • Szpilka 26.01.2020
    Puchacz, no cóż, na poglądy innych nic nie poradzę, mogę jedynie upierać się przy własnych ?
  • Tjeri 24.01.2020
    "Trzej szczęśliwcy" - Szpilko.
    A wierszydło - cymes :).
  • Szpilka 26.01.2020
    Tjeri, jestem pod wrażeniem, wielkie brawa dla Ciebie za odgadnięcie. Dziękuję za "cymes" ?
  • Dekaos Dondi 25.01.2020
    Szpilko→Uroczy wierszyk→Treść, rytm i rymy niedokładne. Ulubione me.
         No i zakończenie rzecz jasna... takie swojskie.→Pozdrawiam:)→ 5
                                               ?️  ?  ?️  ?   ?️
  • Szpilka 26.01.2020
    Dekaos Dondi, dziękuję za "uroczy" i 5 ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Kurde, czytałem (w oryginale) wszystkie baśnie (nie bajki) braci Grimm, ale nie kumam o którą chodzi (motyw trzech braci był w wielu). Pojechałaś mi po ambicjach królewno. Pozdrawiam 5
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek, spikasz po germańsku? Czytałam w oryginale też, ale w ojczystym czyta się najlepiej, w obcym warto dla szlifowania języka.

    Tu fragment oryginału:

    Die drei Glückskinder

    Ein Vater ließ einmal seine drei Söhne vor sich kommen und schenkte dem ersten einen Hahn, dem zweiten eine Sense, dem dritten eine Katze. "Ich bin schon alt," sagte er, "und mein Tod ist nah, da wollte ich euch vor meinem Ende noch versorgen. Geld hab ich nicht, und was ich euch jetzt gebe, scheint wenig wert, es kommt aber bloß darauf an, daß ihr es verständig anwendet: sucht euch nur ein Land, wo dergleichen Dinge noch unbekannt sind, so ist euer Glück gemacht."

    Bracia Grimm

    Według mnie to bajka, bo krótka i spełnia wymogi gatunku, baśnie są bardziej rozbudowane. Tjeri odgadła tytuł, zobacz w komentarzach.

    Marek, dziękuję za wizytę i słówko ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Nie czytam po Niemiecku ?. Zaraz wejdę w testatora. Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Ok, sprawdziłem. Teraz sobie przypominam, że rzeczywiście była jakaś taka baśń. Generalnie ich było, tyle że nie sposób wszystkich zapamiętać.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Oj, chyba Bogumił i Betty są o nasz zazdrośni. ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek, a o co? Że sobie gawędzimy miło, zamiast łajnem się obrzucać? Pewnie to powód do zazdrości, bo jak się obrzuca, to się dzieje ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Dokładnie! ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Wiela raz różni, ale to tylko robi naszą przyjaźń ciekawszą. Niektórzy tutaj tego nie rozumieją, gdyż każda różnica doprowadza ich do złości. Co do tej dwójki, jestem tutaj jedną z ostatnich osób które nie mają z nimi kosy, więc niech nie stawiają mi wybory ty czy oni, gdyż na tym tracą. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, czy Ty oszalałes? Co mnie obchodzi Twoja przyjaźń ze Szpilką albo z kimkolwiek?
    Weź się ogarnij, bo żenada!

    Niby dorośli ludzie, a jak dzieci...?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    To tylko wirtual, nie ma co się nim przejmować, wystarczy jeden klik i po problemie ?
    Wirtualne kosy wcale nie są takie złe, po kosie idzie się na piwko i gra gitara.

    Aha, stawiają Cię pod ścianą? Przeca publicznie gwarzymy, mogą czytam z wypiekami na twarzach, zatem spoko loko ?
  • Szpilka dwa lata temu
    *czytać
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM To przypomnicie sobie co pisaliście o nas twoją "Kołysanką". Jeśli coś nadinterpretowałem to proszę mi wyjaśnić.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Marek
    Dziwnie składasz swoje komentarze, tylko nie tłumacz, że to wina telefonu.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki nie, czasem piszę w pośpiechu i z stąd błędna składnia..
  • słone paluszki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski

    Gdy się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy?

    Mam pytanko:
    Jak katolicyzm może być religią monoteistyczną, jak jest trójbóstwo?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki Jest jedne Bóg w trzech osobach.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski

    To zupełnie tak samo, jak z użytkownikami opowi.
    Jeden człowiek i trzy-sta ników.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    słone paluszki ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    W Hinduizmie jest jeden Bóg będący: 1-Bezosoobowym absolutem 2-Całym światem 3-Z osobna każdym Bogiem z panteonu.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha
    Komedia?
  • MartynaM dwa lata temu
    "Co do tej dwójki, jestem tutaj jedną z ostatnich osób, które nie mają z nimi kosy, więc niech nie stawiają mi wybory ty czy oni, gdyż na tym tracą"
    Nie doczytałam tego, a ciekawe... gdzie ja Ci, kuźwa, jakiś wybór sugerowałam?

    Ale ja sobie zrobię wybór i pomimo, że jak twierdzisz jesteś ostatnią osobą, z którą nie mam kosy, to powiem tak: głupków nie lubię i nie chcę mieć z nimi do czynienia. Rozumiesz?
    I już nie jesteś ostatni...?
  • Noico dwa lata temu
    ???
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Lauro i po co takie komentarze? Ja na opowi z nikim zwady nie chcę. Prowadziłaś tutaj wiele wojenek i ja zawsze starałem się być przy nich naturalnym. Z Bogumiłem tak samo. A że z całego portalu najbardziej lubię Szpilkę to nie znaczy, że nie mogę mieć dobrych stosunków, z jej oponentami. Nie niszczy tego co między nami było. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, nie ja zaczęłam pisać jakieś idiotyzmy, ja tylko zakończyłam.
    Trzymaj się cieplutko!

    Ps. Między nami nic nie było. Lubiłam Cię. Niektórych ludzi z portalu lubię, innych mniej, innych wcale... Ciebie przestałam lubić.
  • Akwadar dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski no i masz prze...Ne ?
  • pansowa dwa lata temu
    Akwadar taka strata...?
  • Akwadar dwa lata temu
    pansowa i tyle warte było lubienie...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM: "(...) nie ja zaczęłam pisać jakieś idiotyzmy (...)" - Mogę się dowiedzieć jakie idiotyzmy pisałem? Umieram z ciekawości.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa widzisz starałem się jak mogłem być neutralny walce między tobą a nim, a i tak zrobiono, że mnie twojego żołnierza, chociaż nie wiem za co.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski w przeciwieństwie do gwiazdy nie naciskam na opowiedzenie się za kimkolwiek.
    Ale zryty mózg gwiazdy nie jest w stanie pojąć słowo neutralność.
    Jak nie znani to przeciw nam - znasz skądś to powiedzenie?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa Dokładnie. Spór między wami obchodził mnie tyle ile Izraelem a Hamasem. Z resztą ciągnę tyle obchodzi. No, ale teraz mam gębę twojego stronnika. Szkoda, że mnie nie pytano czy tę gębę chcę.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski o to mi chodzi .
    Ja nie ustawiam cię w pozycji głupka bo lubisz wiersze gwiazdy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa Dokładnie. Przez lata chwaliłem wiersze Betty/Laury/Martyny i było dobrze. Teraz o jednym napisałem, że jest gorszy od innych i zrobił się jakiś raban. Pojawiła się teoria, że mnie Szpilka omamiła. W pierwszej chwili myślałem, że oni żartują, ale nie, to było na poważnie. Inna sprawa, że nie tylko oni tak mają. Parę tygodni temu podobnie napisałem Pasji (zupełnie inna opcja) i też była grata.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski To było do przewidzenia.
    Jesteś ich jak chwalisz.
    Kto nie z Mieciem tego zmieciem - powinni sobie na proporcu wyhaftować. :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, nie pleć bzdur, już pisałeś mi we wcześniejszych wierszach, że coś tam Ci się nie podoba i było ok.
    W ostatnim zdziwiło mnie, że rym jakiś Ci się nie widzi, w sytuacji, kiedy nie znasz się na rymie, dlatego zapytałam co z nim nie tak, nawet nie odp.

    Po prostu pierwszy raz napisałeś złośliwy komentarz i to bardzo mnie zdziwilo. Tylko tyle.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM o tym, że nie lubię takich rymów już ci kiedyś pisałem; podajże w 2019-tym roku. Po za tym już w komentarzu wyjaśniłem o co mi chodziło. I mój komentarz nie był zupełnie złośliwy.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dla uczciwości przypominam mój komentarz:
    "Och Betty kochana, coś obniżyłaś poziom. Rymy 'Grudzień" "Ludzie" zupełnie nie dla mnie. Pozdrawiam bez ocen" - Gdzie tu złośliwość.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski w tym, że to jest dobry rym.

    A teraz posłuchaj, jeżeli kiedykolwiek wstawisz mi 5 gwiazdek, więcej się do Cb nie odezwę, wybór masz prosty.

    A teraz sluchaj pansowy, który pięknie Cb podpuszcza, ale "jak się daje, to się kraje".
    No i koniec tej żenady.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM: " w tym, że to jest dobry rym." - Przecież takie zdanie tutaj nie padło! Pisałem:" (...) zupełnie nie dla mnie". - Czyli jedynie o moim subiektywnym odczuciu. O moim prywatnym guście. I nie zabraniaj mi dawać ci 5. Nie będę brał udziału w jakimś głupim obrażaniu się za nic.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, jak uważasz.

    Ja napisałam, że jest to dobry rym, bo trochę się na tym znam, Ty skoro się nie znasz, nie powinieneś pisać ze ten rym jest zły czy jakikolwiek, bo jak można wypowiadać się na temat, o którym nie ma się pojęcia?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM może i prawda. Ale ja pisałem tylko jak to odczuwam (jak wół będę podkreślał, że nie nazwałem go złym). Chodziło mi tylko o jedną rzecz; że jak lubię twój styl, a tutaj jest inny. Naprawdę sądzisz, że chciałem zrobić taka awanturę? Chyba widać, że jestem w szoku.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski spraw sobie diamentowe zęby, aby ugryźć ten beton.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, o awanturę Cb nie posadzam, ale widziałeś na pewno, jaki zamęt siala szpilka. Ty dołożyłeś. Zostałeś za to nawet przez nią pochwalony.

    A zobacz, pod tym wierszem szpilki jest taki sam rym jak u mnie z zakończonym "przecież" i ona u siebie nie widzi, jest git, a u minie problem? Dla mnie to hipokryzja.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Nie będę się wtrącał w wasze osobiste sprzeczki. Widziałem że się kłócicie, ale nie miało to wpływu na mój komentarz. W całości był obmyślony zanim spojrzałem na komentarze. Z resztą dotyczył czegoś innego niż jej zarzuty. Jedynie o to, że wolę twoje "typowe". Być może był to efekt przyzwyczajenia i nastawienia? I jeszcze jedno, jak pisałaś o "szponach" to wziąłem to za dobry żart. Źle cię wyczułem.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, popisz z pansową, lepiej się dogadujecie, na mnie postaw krzyżyk.
    Tak, źle wyczułeś. Jestem, z natury zła, wredna... resztę sam dopisz wg uznania.

    Pa!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM A kiedy pisałem, że jesteś "zła, wredna"?
  • Narrator dwa lata temu
    Fajnie czytać takie „antyki” wygrzebane cudem z archiwum oraz komentarze, zwłaszcza ten na początku, Bogumiła. Zawsze mnie frapowało: kimże jest ów legendarny mistrz retoryki?

    Czyż internet nie jest cudowny? Pozwala zachowywać świeżość publikacji na długie lata.

    Dobre zakończenie, bo takie, którego czytelnik się nie spodziewa, a jednak żadne inne nie pasuje. ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Bogumił to obecny patriota, a wcześniejsza Celina.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski skoro przestali cię lubić, to może będą z ciebie ludzie.?
    Do nicków oszołoma dodaj funkcjonujące noico oraz pedalskie Pucio.
  • Szpilka dwa lata temu
    Narrator, ano antyk, zapomniałam już, że taki wierszyk popełniłam, dobrze się stało, że Marek odkopał. Taka mi się puenta nasunęła, zasadniczo pieprzynych słów używam tylko we fraszkach, a tu tak wyszło. Dziękuję za słówko ?

    Tjaaa, mistrz retoryki, on by wszystkich do pisania na jego kopyto zmuszał, nic wyobraźni twórczej, tylko to, co sam skopiuje od innych, to nie pomówienie, złapałam za pióro - Okudżawę splagiatował i innych znanych.
  • pansowa dwa lata temu
    Szpilka ja też znam jego plagiaty.
    Ktoś go tu złapał, więc usunął, ale komenty zostały?
  • Szpilka dwa lata temu
    Pansowa

    Tak było, żywcem zerżnął z wiersza Norwida ?
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka Twoje chamstwo jest szeroko znane, tak że nie musisz mi nic udowadniać na siłę, ale pomówienia i oszczerstwa to widzę nowość w arsenale Twoich pseudoargumentów. Skoro nie potrafisz dorównać w literaturze, chwytasz się niegodnych chwytów.
  • Akwadar dwa lata temu
    Szpilka a było, było ?
  • pansowa dwa lata temu
    Szpilka był jeszcze jeden.
    Ostatnio nawet widziałem, ale zapomniałem.
    Pewnie są w Akancie, albo w Radiu Koszalin?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Zamknij twarz, bo powklejam Twoje plagiaty, jak i potworki fraszkowe na mój temat. Wulgarne odzywki też są. Trzeba było dobrze się prowadzić od początku, teraz na naprawienie reputacji za późno ?
  • pansowa dwa lata temu
    Szpilka nie dyskutuj z oszołomstwem.
    To go nakręca. Ta banda tak ma.
  • Szpilka dwa lata temu
    Akwadar

    Właśnie, tu nic nie ginie, ja się np. niczego nie wypieram, bo nie mam powodów ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Pansowa

    Aha, już pędzę czytać i słuchać ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Pansowa

    Oj prawda, zadymy to ich życie ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Widzisz, Marku, ile zyskałeś?
    A jak na tym podskoczy ocena Twoich utworów... i w sumie za tak niewiele...?
  • Akwadar dwa lata temu
    Tak Marku, już zadbają, aby za wysokie nie były.
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, szczególnie ja, z jednego nicku...?

    Po coś tu przylazl, nie wytrzymales... ?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM bo chciałem, nie wytrzymałaś by się do mnie nie odezwać... nie wysilaj się.
    Poszczujesz i ...
  • MartynaM dwa lata temu
    Dobra, idę.
    Dbajcie o Marka.
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM a idź, nikt nie woła ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Martyna ile podskoczą? Nie zrobiłem niczego pod publiczkę; pomijam to, że niczego nie zrobiłem.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM muszę, cię zmartwić i tak będę i dawał 5. Nie powtrzymasz mnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Daj Marku spokój, jakoś mi smutno...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM ale 5 będą.
  • Noico dwa lata temu
    Marku, w bonusie ze Szpilką dostałeś jeszcze puchacza z jego psiapsiółką i Akwadara, specjalistę od stadnin ratowanych przed Polakami przez bolszewików i nazistów. Będziesz w doborowym towarzystwie. Zazdroszczę ci, ty to masz farta.
  • pansowa dwa lata temu
    Lepsze to niż towarzystwo bandy oszołomów?
  • Akwadar dwa lata temu
    Ale pozbyłeś się ratlerka Laury vel betti vel MM, historyka od Hubala, który uratował zasoby ze stadnin przed boszewikami, Niemcami, Polakami... szkoda że nie zdążył przed noicowskimi pisiorami, ale zyskasz, niestety multum jedynek od jego multikont: indri, bogumił, bogumił22, kastor, jarema,ciekawy1, celina, nagarnuszkusiostry, noico i wielu innych ;)
    policzyłeś śrubki w żelaznym sklepie? :)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    No, ale ci narobiłem komentarzy pod starym wierszem. ? Ale chyba tylko Narrator przeczytał go. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie, ja też i przy okazji znalazłam taki sam rym, jak mi wytknięty, więc dobrze że odkopales...?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM więc jestem przydatny. ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM przy okazji poinformuje cię, że właśnie narodziła się moje siostrzenica.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marek, to bedziesz chrzestnym ojcem, gratuluję!
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    MartynaM Dzięki! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ano, pogwarzyli sobie ludzie i fajno, niech sobie gwarzą, byleby się guanem nie obrzucali ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Niestety niektórzy tutaj uwielbiają ten sport. ??????
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Hahahaha, ano są gusta i guściki ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Mimo wszystko niezbyt lubię, jak my tutaj sobie prawimy komplementy, a "sama wiesz kto", wcina nam się pomiędzy wódkę, a zakąskę.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Tu jak na czacie, trzeba się liczyć z wcinkami ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Spokoju nam nie dadzą! ?????
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Dadzą, liczę na ich zawziętość w gniewaniu ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Fajna ta twoja propozycja Epitafium! Wszedłem tutaj, bo nie chciałem komentować w tamtym miejscu. Trzymaj się! ?? ??????
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek, dzięki, trzymam się i cieszę się, że podobają, zaraz tu przekleję, żeby nie zaginęły w wirtualnym chaosie.

    Starałam się napisać na satyryczną nutkę, bo epitafia wesołe winny zatrącać czarnym humorem ?

    Epitafium chudej

    Tu leży chuda, z głodu umarła,
    bo czemuś w Unii zabrakło żarła.

    Epitafium fajtniętego

    Tu leży z Unii, fajtnął na łonie
    i Bóg go nie chce - co to to, to nie!

    Epitafium grubasa

    Tu leży grubas, pasa zacisnął,
    bo go ci z Unii straszyli scysją.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania