Z klasą

Och, jak miło, jak błogo, życie jest piękne. Dobra, uwielbiana praca, wyśmienite towarzystwo i codzienne imprezy; pyszne przekąski, drogie trunki. Powrót limuzyną. A w domu? W domu czeka gotowa kolacja, i to nie byle jaka. Zawsze przy świecach, zawsze wykwintnie i z klasą. Potem seks. Wszystko, czego sobie życzę, wszystko, co lubię i czego pragnę.

Kąpiel już gotowa. W panującym w szykownej łazience półmroku, w wannie z masażem uroki swe roztacza pachnący płyn, a obok błądzą spełniające każde żądanie, delikatne dłonie. One zawsze wiedzą, co lubię i czego chcę.

Sen.

Kolejny poranek i jak zwykle śniadanie do łóżka. Wyśmienity, lekki posiłek, świeżo wyciśnięty sok, przepyszna aromatyczna kawa i coś słodkiego na ząb. Szybka, poranna toaleta, następnie ciuchy z najlepszych salonów, elegancka biżuteria i porażająco drogie buty. Jeszcze odrobinę pachnidła i już siedzę w pięknym sportowym Leksusie.

 

Praca jak zawsze w miłej, luźnej atmosferze, tysiące dotyków, uśmiechów i ciepłych, przyjacielskich słów. Osiem godzin zleciało jak z bicza strzelił. Kolejny, inny szykowny lokal i powtórka z rozrywki. Szampan, kawior i łagodna, kojąca muzyka… Nie śpieszę się, nie muszę. Żyję, jak chcę i kiedy chcę, żaden nadzór nie jest mi straszny.

Dom. Kolacja już gotowa. Blondynka w ciszy kręci się obok, aby w razie potrzeby móc szybko spełnić każdą moją zachciankę.

Och, jak miło, jak błogo, jak piękne! Doskonałe małżeństwo, łaskawy los, szczęśliwe życie. Tylko dla kogo...?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 10.03.2019
    właśnie, trzeba uważać by nie przekraczać granicy. Żeby nie wyzyskiwać za bardzo i korzystać ze szczęścia, które chce nam dać druga osoba. Chyba, że ma się pokojówki...
  • Writer'sWife 31.03.2019
    Albo żonę :D
  • Hypokryta 31.03.2019
    Writer'sWife kiedyś, pół wieku temu, moja szefowa zwykła mawiać, że chciałaby mieć żonę... Ale dziś już takich żon nie ma, wyemancypowały się skubane, a jak widzę współczesne pokolenie typu dziewczątka w rurkach ale z brodą to pewnie prędzej widać dziś obrazek dokładnie odwrotny, lecz równie smutny, kobieta robi karierę, a dziewczątko z brodą przynosi w zębach kapcie :)

    Cieszę się, że mam gosposię, którą dobrze opłacam, więc nie czuję bym kogokolwiek wykorzystywał, a przez to żony nie potrzebuję :P (kiedyś miałem i gosposię i żonę na raz, ale to był już nadmiar luksusu :) )
  • Writer'sWife 01.04.2019
    Hypokryta Czy Ty z tą gosposią także... <lol2> Miło Cię widzieć :*
  • Hypokryta 01.04.2019
    Writer'sWife Nie nie nie... ja grzeczny jestem niesłychanie, bardzo nieśmiały i zamknięty w sobie... choć muszę przyznać, że w ostatni łikęd tak mi się cniło, że poprosiłem gosposię by ze mną wypiła dwa wina...bo co się mają marnować w oczekiwaniu na lepsze czasy, które nie nadejdą... Ale jak mówiłem, jestem bardzo porządnym chlebodawcą, bez żadnych zakusów pod kuse spódniczki... zresztą nie w głowie mi już takie rzeczy, w moim wieku już bardziej mi by była potrzeba bardzo osobistej pielęgniarki niż kochanki, więc gosposia mi ogarnia domiszcze, a jej małżonek - równy chłop - robi za złotą rączkę, przeprowadzając wszelkie naprawy i moje pomysły, które pewnie sam bym skrewił zupełnie (nie powiem, zdarzyło mi się trzymać w ręku i kielnię i poziomicę, ale to jeszcze nie znaczy, że bym na przykład coś potrafił równo wymurować ;) )
  • Writer'sWife 02.04.2019
    Hypokryta Ty nieśmiały? Phi, pomyślałby kto :) :*
  • Hypokryta 02.04.2019
    Writer'sWife No może z tą nieśmiałością odrobinę, tyci tyci, przesadziłem. Ale z pewnością grzeczny i lubiący mieć wszystko właśnie z klasą, w odpowiednim porządku i pod kontrolą. Jak to mówią nasi zachodni sąsiedzi: ordnung muss sein!
  • AnonimS 01.04.2019
    "Tylko dla kogo? "Dla siebie. Luksusu i usługiwania nigdy dość. Blondynek obok też nie. Jedna wada takiego układu to schematyczność. A tam gdzie schemat prędzej czy później pojawi się nuda. ( nie mylić z rudą). Bardzo dobrze napisane. Niewiele zdań a jak dużo zawierają. Maks czyli 5.
  • Writer'sWife 02.04.2019
    Dzięki, łobuzie :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania