Z pamiętnika

Gdy

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 04.06.2020
    W ostatnim zdaniu brak ci przecinka, "drabble" pisze się przez dwa "b". A tak w ogóle mocno nijakie te drabble, ale sam kontekst... Przyznaj się, kim, kurde jesteś, Morus xd?
  • Morus 04.06.2020
    Dziękuję za wskazanie błędów i niedoskonałości. Na przyszłość obiecuję się bardziej pilnować.
  • Puchacz 04.06.2020
    Dobre określenie - zwyczajnie nijakie.
  • Morus 04.06.2020
    Może którymś kolejnym trafię w gust, mam ich napisanych kilkadziesiąt. Zapraszam do czytania.
  • Puchacz 04.06.2020
    Powodzenia.
  • Clariosis 04.06.2020
    Wykonanie może nie jest jakieś porywające, jest po prostu okej. Przekaz natomiast, niestety, najprawdziwszy. W społecznościach literackich doprawdy łatwo jest trafić na pożal się boże osobniki, które posiadają ego sięgające najdalszych warstw atmosfery ziemskiej, uważających się za nie wiadomo kogo i wewnętrznie przekonanych (mniej lub bardziej świadomie) o własnej elitarności. Nie umieją konstruktywnie krytykować i przekonani o tym, że są nieomylni, uprzykrzają innym życie. Dyskusja nie ma nawet z takimi sensu, jedyne co zostaje to mieć tzw. twardą dupę i puszczać ich uwagi mimo uszu. Przejąć to się można gdy ktoś okazuje nam szacunek, jak po nas przysłowiowo "jedzie" to nie ma nawet na co patrzeć.
    Jak wrzucisz kolejne drabble to z chęcią zajrzę. :)
  • Morus 04.06.2020
    Kolejne drable pojawi się wkrótce, dziękuję za obszerną wypowiedź i zapraszam ponownie.
  • Shogun 04.06.2020
    Zgodzę się z przedmówcami, tekst zwyczajnie nijaki. Niby o czymś jest, ale jakby o niczym. W dodatku zakończenie, jakby po prostu na siłę zrobione, po to, aby liczba słów się zgadzała.
    Ponieważ jest to twoje pierwsze drabble tutaj, to oceny nie stawiam.
  • Morus 04.06.2020
    Może kolejne bardziej zainteresuje. Zapraszam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania