xxx

xxx

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Bettina rok temu
    Siedzą w garnkach
    I się pieklą

    Bettina
  • MartynaM rok temu
    Jakbyś normalnie napisała, straciłabyś w swoich oczach przeświadczenie, że jesteś zabawna... może i tak, pasuje do ciebie żenada.
  • Bettina rok temu
    Zegarkiem tyka kukuł
    Ka ka że na da
    tylko tyl ko ko
  • MartynaM rok temu
    Znowu robisz z siebie kokoszkę? To lep na koguty? Hahaha
  • Cygan rok temu
    Jezu, jakie bzdety ???? pieprzy bez sensu i dostaje wścieklizny bo nie komentują ?????wszyscy rzygają tymi wypocinami????teraz nabiję głosów ????może sie uspokoi ratlerkowa???
  • MartynaM rok temu
    Szpila? A ja Bogumiła podejrzewałam... muszę go przeprosić, przez ciebie.

    No, nieładnie tak się pod koleżankę podszywać... muszę wstawić coś jeszcze, niech się bieda tłucze i rozpacza, że sama wstawić nie może, bo drętwe wszystko... hahaha
  • MartynaM Oj, już raz ja go musiałem przepraszać!?
  • martynko! - odpocznij trochę.
  • MartynaM rok temu
    I Pan Starszy... hahaha
  • Bettina rok temu
    Ja nie czytałam tego utworu, więc naprawdę nie mogę się do niego odnieść, ale to ja.
  • MartynaM rok temu
    Tak, Bettina, ty nigdy nie czytasz... ty tylko piszesz.
  • Bettina rok temu
    Czytam, nie czytam kobiet, żyjących, co nie znaczy, że ci źle życzę.
  • MartynaM rok temu
    Pleć dalej, dobrze ci idzie...
  • Bettina rok temu
    Czas przed i po upływie,
    Odniosłam się tylko do tytułu, bo go przeczytałam.
  • Bettina rok temu
    Martyna, sorry, mój facet się piekli, kończę.
  • MartynaM rok temu
    Hahahaha
  • Ja bym martynko się zastanowił, czy śmiech pisze się przez samo H. bo ja, gdy się śmieję, to szeleszczę. Śmiech ma na końcu cecha.
    Zaraz idę po browary do biedronki. Nara!
  • MartynaM rok temu
    Może na dnie butelki znajdziesz odpowiedź, czemu akurat do mnie się przyczepiłeś? Dlatego warto kupić ten browar... hahaha
  • bo jesteś pełna tutaj, jak ta butelka, co za chwilę kupię. Tylko ciebie trudno wypić. Ja jestem po nocy szaleńczej, a ty poetyzujesz od rana. U mnie pada deszcz,siąpi tak. Dlatego daję w szyję. Na działce zrobiłem co swoje. No!!!
  • MartynaM rok temu
    W sumie to niewiele mnie obchodzą twoje pasje, ale jak nie masz komu się zwierzyć, to rób to na opowi...
  • Cygan rok temu
    Tak jak Małtynka ?????? już wszyscy zostali poinformowani o kupnie butów halek o fryzjerach rosołach schabowych szpitalach chorobach życiu erotycznym?? raczej braku niespaniu spaniu pracy w domu nie domu sympatiach nie sympatiach, reszta serialu bujne zycie Małtyny i jej ????w najbliższym terminie ??????????‍??‍??‍??‍??‍??‍??‍??‍??
  • MartynaM rok temu
    Nosisz ''halki'' myślałam, że to tylko babcine rekwizyty... ale noś, nie żebym coś przeciwko miała.

    Szpila też wszystko o sobie pisała, gdzie pracuje, co robi, nawet fotki jakieś, że ubrana na wzór mojej śp. Babci. A o gotowaniu, to już natrętnie nawet... ciekawe czy tak ''dobrze'' gotuje jak wiersze pisze? Hahahaha
  • Mówisz o sobie. Ja tutaj jestem raz w tygodniu. W wekęndy. Emeryt pracujący na działce. Te portale traktuję tak sobie. żeby nie ubliżyć nikomu. Piszę wielką rzecz i nie dam jej na zawistne portale. Wiem, że jestem wielki i będzie ci łyso martynko jak zaistnieje w świecie literatury światowej.
    Przyjdziesz z karteluszkiem o autograf. A ja powiem - Ktoś ty? NO!!!
  • MartynaM rok temu
    Piękne masz sny... nie budź się!
  • Bettina rok temu
    Baardzo mi się podoba twierdzące krzesło, które mówi- kto nie czyta ten bandyta.
    Martynka, kocham cię..
  • MartynaM rok temu
    Ja kocham tylko siebie... jesteś bez szans.
  • Agnes07 rok temu
    Martynko. Bardzo interesujący wiersz z pozytywną puentą. Do kilkukrotnego czytania.
    Ktoś kiedyś napisal ze hustawka pusta jest jak Bóg :) no coś w tym jest :) tak jak w Twoim wierszu.
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Agnes, za odwiedziny i komentarz.

    Bóg nie jest pusty, a huśtawka kręci się, kręci...
    Pozdrawiam.
  • Superowe, jakbyś odkryła jakieś nowe źródło, tylko Twoje. Bardzo się podoba, od początku. Metalogika zdań, zajebiste.
    Pozdrawiam ?
  • A, żeby być uczciwym, to wers "poczuję zimno" nie pasi mi, jest koturnowy, ale rozumiem jego rolę jako przejście.
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Pobóg, za przeczytanie i komentarz.
    Odrobinę poprawiłam, może teraz będzie lepiej?
    Pozdrawiam.
  • MartynaM, dopierom się obudził, więc mało kumam. Wpadnę później jeszcze.
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, to grzecznie poczekam, nie spiesz się... prysznic, śniadanko, później pogadamy.
  • MartynaM, może po prostu "i zrobi się zimno"? Wers o absolutnym zerze, które wpadnie, też fajny sam w sobie, ale on jakoś "wystaje"... Zrób, jak Ci pasuje, tak żeby Tobie się podobało.
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, wykończysz mnie... hahaha
  • MartynaM, przyjdzie oziębienie jest spoko, dobrze pasuje. To już nie męczę, nie chciałbym wykończyć kogoś, kto tak ładnie zdemaskował pewien fałszywy wypiek rakotwórczy ?
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, dzięki.

    Miłej niedzieli...
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Końcowe "trzy kropki" mogą mieć więcej znaczeń, niż cały tekst, z którego wynikają.
    A bujanie na huśtawce, zawsze jest bujaniem. Tak czy siak.
    Ważne by z niej nie zeskoczyć, w najwyższym punkcie, gdy najbliżej nieba,
    gdyż człek spadając, można dostać w głowę, wracającym siodełkiem.
    Pozdrawiam?:)
  • MartynaM rok temu
    DD, jakieś takie wizje snujesz, że można się przestraszyć, czy to konieczne?
  • Ciekawy biały wiersz. Taki psychologiczny. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Marku, za przeczytanie i ślad pod wierszem.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania