¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • Szpilka 13.07.2020
    O! Pewnie jakiś moher tu był, a to przecież tylko satyra, nikogo nie obraża, tylko się sprawiedliwości domaga ?
  • Puchacz 13.07.2020
    Mamy tu kilku.
    Pewnie ten największy patol - katol się przewinął.
    Jemu się wszystko z dupą kojarzy.
  • Szpilka 13.07.2020
    Puchacz

    Niestety, to nie o (_!_), jeno o dyskryminacji kobiet ?
  • Puchacz 13.07.2020
    Szpilka No przecie wiem ;)
    Chodziło mi o to, że niech się tylko motyw religijny gdzieś pojawi, od razu jest to atak na kościółek w interpretacji palantów.
  • Szpilka 13.07.2020
    Puchacz
    Ja wiem, że Ty wiesz ? A satyrka delikatna i bardzo celna, i żadnych uczuć religijnych nie obraża, nie wiem, o co się ten człowiek tak ciska. No dystansu mu brak. O!
  • Puchacz 13.07.2020
    Szpilka Nigdy nie miał dystansu.
    Do niczego. Taki płochy intelekt :)
  • Szpilka 13.07.2020
    Puchacz

    Hahhahaha, płochy intelekt, dobre, dobre, SE przywłaszę ?

    Eeee tam, nie ma się co napinać, jeszcze nikt nikogo siłą do niczego nie przekonał, wręcz odwrotnie.
  • Szpilka 13.07.2020
    *przywłaszczę
  • Pan Buczybór 13.07.2020
    Niezłe, choć jakbym czaił coś po niemiecku, to pewnie załapałbym cały żart
  • Szpilka 13.07.2020
    Pan Buczybór

    Ja nie Barańczak, trzymam się oryginału, przełożyłam niemal 1:1, dziękuję za wizytę ?
  • Jarema 13.07.2020
    Dla kobiety w kręgu kulturowym, w którym przebywasz, jeszcze do niedawna to były chyba najbardziej zalecane: Kinder, Kirche, Kuche. Przepraszam za brak umlautu, ale nie chce mi się szukać, choć pewnie gdzieś jest na klawiaturze.

    Obecnie jakieś obsceniczne parady chyba są zalecane, jako sposób na spędzenie wolnego czasu.
  • Szpilka 13.07.2020
    Jarema

    Nie układaj mi życiorysu, nie napisałam, że w moim kręgu kulturowym, tylko z prasy zagranicznej. Przełożyłam też limeryk angielskiego limerysty, wg Twojego rozumowania winnam tkwić w Wielkiej Brytanii? Oj, nie da się jednocześnie tu i tu, ale pewnikiem Ty potrafisz ?

    Parad od kilku lat już się nie organizuje ze względów bezpieczeństwa, a Twój personalny przytyk jest niesmaczny. Jeszcze wczoraj zapewniałeś o tolerancji, a dziś zachowujesz się jak typowy moher, czyli co innego robisz, co innego myślisz i co innego głosisz ?

    Nie trzeba szukać umlautów, zasada jest prosta jak drut, zakonotuj sobie:

    ae

    ue

    oe

    Poza tym, to jest przekład, a nie moje przemyślenia, powinnam się panie Moher, zapytać pana o pozwolenie?

    ?????????????????????????????????????
  • Jarema 13.07.2020
    Szpilka Jak tam se Szamowna Pani życzy. Nie mój cyrk.
  • Szpilka 13.07.2020
    Jarema

    Aha, życzę sobie, wiem, wiem, że to nie koncert życzeń, żebyś najpierw pomyślał, a potem jadem strzykał ?

    Jadem się faktów nie zapluje, kobiety w kościele katolickim nie znaczą nic. I to jest hucpa!
  • Jarema 13.07.2020
    Szpiluś, obsesje to nie moja działka, znajdź se terapeutę;)))
  • Szpilka 13.07.2020
    Jaremku, ale to Ty na mnie napadłeś, a nie ja na Ciebie, to kto tu ma obsesję?

    Nie zrozumiałeś satyrki? Ja Ci wyłożę kawę na ławę i wtedy się uśmiechniesz, no!

    Bóg, jego Syn, Duch Święty, mężczyźni, nie? Kobitka stwierdza, że to zuchwały model, a może nawet bezczelny? ?

    Starcy przy ołtarzu, kobit nie uwidzisz, Mojżesz podzielił morze, proszę jaki wielki! A kobitkom co zostało? Ciasto dzielić?

    No hucpa! ?
  • Jarema 13.07.2020
    Szpilka, i tam, ten niby utwór który przetłumaczyłaś, to rympał i tyle. Autor liczy na słabą orientację odbiorców.

    A Królową Korony Polskiej, to niby kto jest według Ciebie?

    A do kogo cała Polska się modliła przed wyborami, żeby tęczowym pokazał, gdzie ich miejsce? Do Matki Boskiej, kobiety. Nawet nie do Boga, ale do kobiety, która szybciej wysłuchała, zrozumiała i pomogła.

    Mężczyźni stali w centrach miast, widziałem na własne oczy, a trochę zjeździłem ostatnio kraju.
  • Szpilka 13.07.2020
    Jarema

    E tam rympał, Bóg najpierw stworzył CZŁOWIEKA, czyli faceta, a potem z jego żebra kobitę, czyli kobita nie człowiek i tak się ją traktuje! Kiedy kobita będzie papieżem? Albo choćby biskupem, hę?

    Ciao, muszę w real ?
  • Jarema 13.07.2020
    Szpilka no tak drugi egzemplarz jest zazwyczaj lepszy od prototypu. Nie narzekaj.
  • Szpilka 15.07.2020
    Jarema Nie narzekam, czekam na reformę betonowego kościółka, w anglikańskim kobiety wyświęca się na biskupów, ciekawi mnie feminatywum - biskupka? Idiotycznie brzmi ?

    Zgadzam się, prototyp się nie udał, potwory typu Stalin i Hitler niedobrze świadczą o boskich umiejętnościach ?
  • Jarema 15.07.2020
    Szpilka duplikaty też nie wszystkie wyszły. Choć fakt, na ogół lepsze od prototypu. Słyszałaś o nadzorczyniach obozu w Stutthofie. Powiesili je chyba po wojnie w Gdańsku.

    A skoro chcesz zostać biskupką to zapisz się do jakiejś denominacji protestanckiej. Życzę owocnej kariery;)))
  • Jarema 15.07.2020
    Szpilka Ty chyba nie rozumiesz ducha chrześcijaństwa. Jezus zbawił łotra, który miał krew na rękach. Możemy tylko domniemywać co zrobił ten łotr skoro został skazany na ukrzyżowanie. Czyli ważniejszy był dla Boga szczery żal za grzechy, autentyczna skrucha, od samego faktu ich popełnienia.
  • Puchacz 15.07.2020
    Jarema Ależ ty pieprzysz, człowieku :(((
  • Szpilka 15.07.2020
    Puchacz

    Ano pieprzy, ale można się pośmiać ?
  • Szpilka 15.07.2020
    Jarema

    To ja Ci życzę rajskich doznań w towarzystwie Hitlera i Stalina, oni pewnikiem przed śmiercią żałowali swoich zbrodni ?
  • Puchacz 15.07.2020
    Szpilka Niby tak, ale przerażająca jest myśl jak dużo oszołomów funkcjonuje w naszej przestrzeni i w jakim stopniu są uchynięci.
  • Szpilka 15.07.2020
    Jarema

    Dziękuję za życzenia, nie pretenduję na to stanowisko, protestantyzm czy katolicyzm, obawiam się, że jednakowo antysemickie, czyli nic dla mnie ?
  • Jarema 15.07.2020
    Szpilka to masz do wyboru jeszcze inne, np. buddyzm, albo judaizm. Może kariera w szkole rabinicznej? Choć prawdę mówiąc, nie mam pojęcia, czy kobiety mogą tam być rabinami. Ale pewnie tak, bo świat idzie z postępem. Zawsze możesz dopytać podczas rekrutacji;)))
  • Szpilka 15.07.2020
    Puchacz

    Hahahaha, uchynięty, dobre, dobre ? No cóż, bardzo współczuję moim Rodakom, że muszą w Kołtunowie egzystować, ja na szczęście nie muszę ?
  • Szpilka 15.07.2020
    Jarema

    Na demencję cierpisz, czy pamięć masz krótką? Przecież pisałam dziś i wczoraj o prawach kobiet w judaiźmie, a potem się obrażasz, gdy Ci ktoś ignorancję albo ciasnotę umysłową wytknie. To czytaj i spamiętaj!
  • Jarema 15.07.2020
    Szpilka Ty myślisz, że ja wszystkie Twoje posty czytam? Ładna schiza.
  • Szpilka 15.07.2020
    Jarema

    Hahahahahaha, ano schiza, nie pamięta się, co się gada i do kogo, współczuję serdecznie ?
  • Puchacz 15.07.2020
    Szpilka Tylko ja historyk i patriota.
    Litwin nam musiał powiedzieć, że naród wspaniały tylko ludzie kurwy.
    Szkoda.
  • Tjeri 15.07.2020
    Puchacz zdziwiliby się niektórzy, co się w polityce na niego powołują, bo jakby ich spotkał, to pewnie wyniósłby na butach...
  • Szpilka 15.07.2020
    Puchacz

    Oj, przykre, momentami mam wrażenie, że to prawda ?
  • Puchacz 15.07.2020
    Szpilka To nie kwestia wrażenia. To niestety prawda.
  • Puchacz 15.07.2020
    Tjeri
    Dodać do tego jego raczej swobodny stosunek do kościółka i kruchtowej moralności... :)
  • Szpilka 15.07.2020
    Puchacz

    W każdym narodzie są wredy i brzydy, w polskim też, byleby tylko ich za dużo nie było.

    Muszę się wymiksować, ciao ?
  • Pasja 13.07.2020
    Ciekawa satyra na ciasto bez pieczenia...??? Pan Bóg stworzył człowieka, a dopiero potem kobietę.
  • Szpilka 13.07.2020
    Pasja, par excellence, czyli kobita to nie człowiek ?

    Dzięki za przybycie ?
  • Pasja 13.07.2020
    Szpilka w samej rzeczy, dlatego jesteśmy poza zainteresowaniem w tej materii. Par excellence noszą jednak sukienki i w tym jest jakiś cel ???
  • Szpilka 14.07.2020
    pasja

    Ano jest, zadać szyku i się wyróżniać ?
  • Tjeri 15.07.2020
    Oo, wczoraj prowadziłam dyskusję na ten temat z Wicusem.
    W punkt. Chłopy dla chłopów. I tyle. Za to trzeba docenić kreatywne wymyślanie uzasadnień takiej sytuacji (znaczy dyskryminacji kobiet). Zawsze jestem pod wrażeniem :)).
  • Szpilka 15.07.2020
    Witaj, Tjeri, cieszę się, że wpadłaś z wizytą, bardzo sobie cenię Twoje zdanie, dzięki ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szkoda, że usunęłaś ten wiersz niczym Dębski zdeformowany płód. Ale i tak daję ci maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5 ????????❣????????❤

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania