xxx

xxx

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • rozwiazanie rok temu
    Martyna, boski tekst z przymrożeniem oka.? Ode mnie piątak. Pozdrawiam ?
  • MartynaM rok temu
    Wielkie dzięki, Rozwiązanie, dawno nie ruszałam prozy i uznałam, że nadszedł ten czas, a jeszcze w obliczu takiej tragedii...
    Pozdrawiam.
  • Łukaszenkow rok temu
    Zabawnie, lekko i z pomysłem.
  • MartynaM rok temu
    Dzięki.
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Fajnie, wartko i czyta się gładko:)↔Pozdrawiam?
  • MartynaM rok temu
    To dobrze.
  • Liv12365 rok temu
    Całkiem ciekawe. Jedyne co do czego miałabym w sumie zarzuty, to ten skrót "itd.". Jakoś razi mnie w prozie taki skrót, bo jednak taka forma, to miejsce, gdzie się rozpisujemy. Z drugiej trony nie jest to typowa opowieść, raczej przypomina jakiś wycinek z pamiętnika. ;) Tak czy siak lekkie i przyjemne, krótka forma tez swoje robi. ;)

    Pozdrawiam!
  • MartynaM rok temu
    Cześć Liv!

    Można bez żadnej szkody zrezygnować ze skrótu, co też uczyniłam. Dzięki za sugestie i czytanie.
    Pozdrawiam również
  • patwork rok temu
    O Mój Boże, żal aż ściska.
  • MartynaM rok temu
    Aż tak? To niedobrze.
  • Twoje pióro to mieszanka sarkazmu i zabawy słowem. Kpisz sobie z wszechobecnej frustracji. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Ty też to robisz w Kościach...
    Dziękuję za komentarz
    Pozdrawiam.
  • Józef Kemilk rok temu
    Fajne. Takie modne trójkąciki, a tu nikt nie chciał.
    pozdr.
    5
  • MartynaM rok temu
    Ludzie to już sami nie wiedzą czego chcą... szczęście przychodzi samo, a oni nie doceniają.
    Bezduszność wprost.

    Dziękuję, Józefie, za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Raven18 rok temu
    Nie pamiętam, żebym kiedyś czytał jakąś prozę w twoim wydaniu. Wyszło ci, jest nieźle
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Raven, za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Kobieta musi się opierać, by nie uznano, że jest za łatwa, choć też tez przejąć inicjatywę i przekręcić kota do góry ogonem (oraz w wiele innych pozycji, jeśli wystarczająco gibki). Wspólne konto z mężem nie służy w określonych sytuacjach,a le jest opcja "zablokuj" - tak mi się wydaje, wtedy nie wydaje, szuka sobie zamożnej, niekoniecznie ładnej, chyba że zgłębił życiorys Kalibabki i chciałby się sprawdzić, czy potrafi nie uschnąć w wazonie.
    Od miłości odwracać się nie wolno, bo można zobaczyć wróżkę "Dzikość Serca".

    Niezła proza, takie życiowe opko, nawet bardzo mi obrazowe, jakbym mijał gdzieś bohaterów na forum internetowym.
  • MartynaM rok temu
    Powinna nawet się opierać, najlepiej o coś wygodnego, żeby sobie krzywdy nie zrobić... bo jak ma się nie odwracać od miłości, to musi mieć zdrowie, tym bardziej na portalach literackich, gdzie każdy chce kochać do utraty tchu...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania