Z serii czerwonych świateł

Seria czerwonych świateł sprzyjała nam przez całe miasto.

Ostatnie wspólne chwile wśród zgiełku, klaksonów i spalin.

 

I wspólnego narzekania w korku,

przed pierwszym skrzyżowaniem, pierwszym rozjazdem.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • o nim pseud ponad rok temu
    Dobry kierunek :)
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Dziękuję
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Niezłomność to cecha charakteru niezwykle rzadka, chociaż początki bywają trudne.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    https://www.youtube.com/watch?v=DW3WZ4m0H9U
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow a to w nawiązaniu do?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Ty nam powiedz
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow ja się pytam o Twój komentarz, więc nie wiem, co Ci tam w głowie siedzi.
  • o nim pseud ponad rok temu
    Dusia2000 Dlaczego doby kierunek.

    Obserwacja... Może się wydawać dziwne, ale poezji już nie ma w pompatycznych słowach, ona jest "małych rzeczach", w tym przypadku sygnalizacja świetlna, korek itd. Od takich właśnie drobiazgów powstaje myśl a z niej dobry wiersz.
    "Kawę na lewę" to też nie poezja w większości przypadków. Obecnie człowiek sięgający po poezję to ktoś, kto chce myśleć, gdy w poezji będziemy dosłowni, na myślenie nie będzie miejsca. Dlatego np. pisząc wiersz o miłości, nie powinniśmy używać słów, które się z miłością kojarzą. Te wszystkie "kocham, szanuję, żyć bez ciebie nie mogę, serca bolące itd.
    Tekst bez takich słów będzie trudniejszy do napisania, ale da czytelnikowi przyjemność, zmuszając go do myślenia (odkodowania wiersza).
    Zwracaj też uwagę na "przegadanie" np. "wśród zgiełku, klaksonów i spalin" "narzekania w korku". "wśród zgiełku, klaksonów i spalin" = "w korku" — to tylko przykład, nie twierdzę, że w tym przypadku to powtórzenie jest nie na miejscu. Po prostu zwracaj na takie rzeczy uwagę. Myślę, że rozumiesz, co mam na myśli i 5* za "Twórcze patrzenie"
  • o nim pseud ponad rok temu
    *Kawę na ławę
  • Dusia2000 ponad rok temu
    o nim pseud dzięki i tak, wiem, co masz na myśli
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Także za twórcze podejście kliknę gwiazdę.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    ?️
  • Dusia2000, Dusia, tylko nie uciekaj stąd, to była taka inicjacja, teraz jesteś nasza, każdy aktywny to przechodził:)
  • Dusia2000 rok temu
    yanko wojownik 997 nie zamierzam uciekać, jak mogłeś tak pomyśleć;)
  • Dusia2000, Nie wiem, tak mi jakoś przyszło do głowy (za dużo myślę?), bo tutaj się tak to często zdarzało...

    Więc jeśli okej, to spoko luz:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania