xxx

xxx

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Nie wiem o co tu chodzi
  • MartynaM rok temu
    A musi o coś chodzić?
  • MartynaM nie wiem, jak o nic nie chodzi to się nigdzie nie dojdzie, a czytanie wiersza to dla mnie jakaś podróż zazwyczaj
  • MartynaM rok temu
    Dementor Biały, pisałam dla siebie. Sorry, raz na jakiś czas bywam egoistką.
  • Częste pisanie wierszy, czyli codziennie, przynosi owoce kiczu. Ja po całodziennej pracy na działce, nie mam ochoty na rozwiązywanie rebusów. Może cóś o miłości i w ogóle..Czekam na Romusia i damy sobie w szyję. Mówiłem ci kiedyś - Odpocznij!
  • Jeszcze jedno; Ja publikuję rzadko, ale jak coś palnę, to klękajcie narody. Tylko trzeba się znać na prawdziwej poezji, takiej jak moja. Wyprzedziłem epokę i wiem o tym doskonale. No! Przyszedł Romuś i teraz się zacznie. Zdrówka życzę.
  • MartynaM rok temu
    Ty nie piszesz poezji, jakieś tylko popierdółki... ale jak na twoje możliwości, to ujdzie.
  • Zaplątane, czuć intrygę na wieleset metrów.
  • MartynaM rok temu
    Tak, Yanku. Jesteś bardzo inteligentny i nie dziwię się, że na to wpadłeś i rozgryzłeś... brawo Ty!
  • MartynaM, To sobie zaklaskam.
  • MartynaM rok temu
    yanko wojownik 997 koniecznie i koniecznie z przytupem... hahaha
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Możliwe, że→z kapelusza→wyskoczył by królik, gdyby czarownik przyjął reguły magii.
    Ale nie przyjął. Czyli z worka może wyskoczyć, cokolwiek. Może i lepiej. Mniej nudno.
    Pozdrawiam?:)
  • MartynaM rok temu
    Też o tym myślałam, w sensie że z kapelusza wyskoczyłby królik, z worka nie da rady...

    Dziękuję za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • piliery rok temu
    Pragnąłem przypomnieć to uczucie przyklejenia kalki do języka: mały straszek, mdły smak i próbę szybkiego odrzucenia. Nie ma czasu na piękną fantazję, na rozsmakowanie się pięknem kiedy górują gwałtowne reakcje. :)
  • MartynaM rok temu
    Ano nie ma... wszędzie tylko proza życia, poezji jak na lekarstwo...
    Dziękuję, Piliery, za komentarz.
  • Extra. Takie cóś to frajda czytać. Wyrosną kocie łby – to mi się podoba, jakoś tak naturalne jest, że kocie łby powinny rosnąć razem z resztą kotów ?
    Pozdrawiam ?
  • MartynaM rok temu
    Cześć Pobóg.
    Dzięki za wpadnięcie pod tekst.

    Miłej niedzieli.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania