Zaćma

Kiedy na mnie patrzył musiałam sprawdzać czy mam na sobie ubranie.

Zawsze się bałam, że któregoś dnia minie mu zaćma i zobaczy mnie taką, jaką naprawdę byłam. Pojawiające się zmarszczki, brzuch po porodzie, pieprzyk szpecący na szyi, ale nieoperacyjny. No i te piersi, których trzeba było szukać pod bluzką. Dziwiłam się, że tak często szuka i jeszcze bardziej, że znajduje.

Najprzystojniejszy facet na roku spał w moim łóżku i twierdził, że jest szczęśliwy. Wariat z tytułem doktora.

 

Pewnego dnia się nie obudził.

Mówili, że to zawał.

Widocznie przejrzał na oczy, tylko czemu się uśmiechał?

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Adam T 02.07.2018
    A tu nikogo ;) To być może przez zakończenie, które mnie osobiście zostawiło z lekko otwartą... buzią. Z taką buzią otwartą pozytywnie. Nie, żeby mi zaraz szczęka opadła, nie, nie; ale buzia się otworzyła. Przez ostatnie zdanie. Choć nie tylko. Bo przez bardzo szczerze (złe słowo, bo to nie pamiętnik, ale trudno) poprowadzony wstęp.
    Zaplątała Ci się kropka przed przecinkiem w ostatnim zdaniu. Jest tu edycja, ale pewnie już wiesz ;)
    Pozdrawiam ;)
  • Iwona 02.07.2018
    bardzo dziękuję za komentarz.
  • Canulas 02.07.2018
    Bardzo ładne, nieprzegadane. Koniec komponuje się z początkiem, choć zarazem zaskakuje. Puenta jest nienachalna. Mi siadło. Z butów nie wyrwał, ale siadło.
  • Iwona 02.07.2018
    dziękuję
  • Justyska 02.07.2018
    Hej. Fajny tekst. Siadl mi bardzo. Świetna końcówka!
    Pozdrowka!
  • Iwona 02.07.2018
    dziękuję i pozdrawiam.
  • No powiem, podoba mi się ten nienachalny sposób wtłaczania informacji czytelnikowi, a puenta jest niczym nokaut.
    Po prostu świetnie wyważony i skomponowany tekst.
    Pozawiam
  • Iwona 02.07.2018
    dziękuję.
  • Agnieszka Gu 02.07.2018
    Witam,
    Kurcze, utwór nieźle gra na emocjach. Początek lekki, z humorem, i w zasadzie tak jest cały czas. Końcówka zaskakuje. Pozytywnie.
    Bardzo mi się spodobało. Pozdrawiam
  • Iwona 02.07.2018
    dziękuję.
  • Blanka 05.07.2018
    Początek zabawny, fajna, zaskakująca końcówka- super tekst;)
  • Iwona 05.07.2018
    tutaj również dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania