***

Treść usunięta przez autora

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • pansowa 21.01.2021
    Dobre
  • Tjeri 21.01.2021
    Już się poczułam jak odkrywca, chcąc krzyknąć, że ta Kinia znajoma i że od Trzy Cztery wzięta. A tu dopisek na dole o inspiracji i nici z bohaterowania :D.

    Świetna nowoczesna villanella. Pięknie brzmi czytanana na głos. A i za temat plus, bo i mnie się Kinia zapamiętała.
  • Trzy Cztery 21.01.2021
    Co za niespodzianka... Piękny wiersz.
  • Piecuszek 03.12.2021
    Przywróciłam z okazji Twojej rocznicy. Wszystkiego najlepszego :)
  • Trzy Cztery 05.12.2021
    Piecuszek, zdążyłam przeczytać i sobie przypomnieć. Przeczytałam w nocy, o pierwszej trzydzieści, w kantynie, w pracy, jedząc swoją pyszną kanapeczkę i popijając ja kawą.

    Miałam zamiar napisać tu coś, rano, po powrocie do domu. Jednak byłam zbyt zmęczona.
    Spałam wczoraj do szesnastej!

    A jak się obudziłam - wiersza już nie było.

    Szkoda.
  • No!

    Wystarczyło trochę potrząsnąć gałęzią, żeby z niebios zaczęły spadać literki :)))))

    Super!

    Piecuszek, a nie dałoby się tych "niebios" czymś zastąpić? Nie wiem, no tak mi nie pasują, że nie masz pojęcia... innego? :))))
  • Piecuszek 21.01.2021
    Dzięki wszystkim za tak miłe komentarze i jeszcze raz Trzy Cztery za inspirację:)
    Stanisławie, zaraz pomyślę czym zastąpić niebiosa:)))
  • Myśl Piecuszku, myśl :)

    Ja już muszę iść :)

    Jutro do Ciebie zajrzę. Zobaczę coś nawywijał w tym swoim gniazdku :)))))
  • Piecuszek 21.01.2021
    Tez odlatuję, a jak cosik wymyślę to przylecę nakarmić zgłodniałych:)
  • Piecuszek 21.01.2021
    Jest to świeżutki dzisiejszy i jeszcze pachnący wiersz, więc jestem otwarty na sugestie:))) Byle bez przesady, bo nie wydolę:)))
  • Obiecałem, więc jestem. I powiem tak, jest dobrze, a nawet bardzo :)

    „Wspomnienia”, o niebiosa lepiej wyglądają w tekście :)

    Zostaw to cudo i nie majstruj już. Bierz się za budowę następnej willi w śródmieściu Warszawy… podobno jest więcej piecuszków niż w całej Puszczy Białowieskiej :))))))

    Fajnie użyłeś słowa „plastik”. Zara coś wrzucę na tapetę :)
  • Piecuszek 22.01.2021
    Stanisławie, dzięki za docenienie piecuszkowych wspomnień i za sugestię, która mnie sprowokowała do zmiany:))))
    Nie majstruję, bo jestem zadowolony z efektu:)
  • Szpilka 22.01.2021
    Piecuszku, no bardzo zgrabniusia i sympatyczna vilanellka Ci wyszła ??
  • befana_di_campi 22.01.2021
    Wzruszające ... Do czterech, serdecznych łez :)
  • Dekaos Dondi 22.01.2021
    Piecuszku↔Bardzo jam rad, po przeczytaniu. Śpiewnie tak:)↔No i te wersy, łączące zwrotki. Też na tak:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Piecuszek 22.01.2021
    I kolejne piękne Panie do mię zawitały. Alem zadowolony ?. Dziękuję Szpilko i Befano?
    Dekaosie Dondi i jam rad, że jesteś na tak. ?
    Pozdrawiam miłych Państwa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania