-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 22.01.2018
    Banalnie rzeknę, że klimatycznie - bardzo. Twój styl zdań...no..kończę. Otulona śniegiem przeszłość. - 5
    ''Poprószone pudrem...'' ''porażona zimnym prądem'' ''dookoła błękitu'' ? ''...otwiera ramiona anioła, pozostawiając ślad...''
    ''...są obsypane skruszonym lodem, jakby poprószone białym pudrem'' Obadaj po Swojemu. Pozdrawiam.
  • Szudracz 22.01.2018
    Dekaos Sprawdzę i poprawię oprócz przecinka przy aniele. Zamysł był taki z nawiązaniem do anioła na śniegu, kiedy się leży i macha rękami i nogami. Może mi nie wyszło.
    Dzięki za poprawki. :)
  • Lancelot 22.01.2018
    Musiałem przeczytać jeszcze raz bo nie mogłem rozszyfrować niektórych rzeczy. Przyjemne to. Doskonale można wyobrazić sobie to ciekawe miejsce przedstawione przez ciebie. Kilmat fajny. 5
  • Szudracz 22.01.2018
    Lanelot Blisko mnie jest taki ogród. Jedno z miejsc, przy których warto się zatrzymać, a mnie jeszcze pokusiło, żeby wejść do środka i zrobić potajemnie foty. :) Dzięki za odwiedziny. :)
  • KarolaKorman 22.01.2018
    ,,krople purpurowe skropią się bielą.'' - czy tutaj na pewno ma tak być?
    Bywają urokliwe miejsca na świecie, a ozdobione naturalnymi elementami są jeszcze ładniejsze :) Wystarczy tylko umieć je dostrzec :) Pozdrawiam :) 5 :)
  • Szudracz 23.01.2018
    Karola Z tym zdaniem jest małe zawirowanie, pokombinuję przy nim jeszcze. Różnorodność w przyrodzie jest nieograniczona, ja ciągle zawieszam na czymś oko. :) Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Pasja 23.01.2018
    Obraz ogrodu zapadłego w sen zimowy. Chociaż tam pod śniegiem natura żyje i czeka kiedy słońce będzie wysoko i przygrzeje.
    Ładny i spokojny obraz namalowałaś pani Fotograf... Te maki piękne.
    Ukłony dla Autorki.
  • Szudracz 23.01.2018
    pasja Ciepło pobudza do życia, jeszcze trochę i znowu będzie kolorowo. :) Dzięki serdeczne. :)
  • fanthomas 23.01.2018
    Genialne opisy, świetny klimat stworzyłaś. 5
  • Szudracz 23.01.2018
    fan Zrobiłam sobie małą odskocznię od masakry. :) Dzięki bardzo :)
  • Agnieszka Gu 23.01.2018
    Piękny opis. Bardzo pobudza wyobraźnię. Genialnie to wyszło. Pozdrawiam
  • Szudracz 24.01.2018
    Agnieszka Miło mi z tego powodu. :) Dziękuję. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania