Za dużo

Kochałeś mnie

jeszcze wczoraj.

Wielbiłeś, darowałeś niebo.

Co dzisiaj się zmieniło,

że odszedłeś bez słowa?

Może zbyt dużo chciałam.

Żądałam, wymagałam...

A ty już nie umiałeś

dać mi więcej!

Chciałam tylko miłości!

Uwielbienia, próżności!

Chciałam być tą jedyną.

Ale ty byłeś za słaby,

i nie umiałeś podołać mej żądzy!

Więc idź i już nie wracaj!

Me serce nie jest

dla ciebie!

Znajdzie się inny,

mnie godny, który nie powie

" za dużo"

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Była rockmana 20.06.2016
    "O miłości i rozstaniach napisano już bardzo dużo!"
    To taki mój ciąg dalszy twojego wiersza :) Ale tak rzeczywiści jest. Napisano i trudno jakby wymyślić coś nowego niż opisywanie cierpienia, smutku, złości, żalu... Można to zrobić tylko w nietuzinkowy sposób... Ciekawe zakończenie, do mnie przemawia, bo nie wiem do końca o co chodzi, być może o to, że za dużo cierpienia na Twojej skórze? Nie wiem, a jeśli nie wiem, to wiersz jest dobry, bo wielointerpretacyjny :))))) do reszty treści tak, jak napisałam, była, ale to nie znaczy, że nie trzeba i nie można pisać podobnie. Mnóstwo dziewczyn się zastanawia, czy aby nie wymagały za dużo od swego partnera, czy połówki? Ale... czy to coś da?
    Pozdrawiam serdecznie! :)
  • vilemo 20.06.2016
    Masz rację. Miłość i cierpienie to temat rzeka. Nigdy nie przestanie się o tym pisać. To, że ten wiersz można zrozumieć na wiele sposobów było z mojej strony zamierzone. Dzięki:)
  • Tina12 20.06.2016
    Ile emocjii.
    5
  • Szalokapel 21.06.2016
    Droga Vilemo, każdym wierszem mnie zachwycasz. Świetnie dobierasz słowa, cudnie przekazujesz treść, z której jest dobry morał. Naprawdę podziwiam Ciebie. Dodatkowo, w każdy swój tekst wkładasz tyle emocji, że głowa mała. Oczywiście 5.
  • vilemo 21.06.2016
    Szalokapel, twoja opinia bardzo się dla mnie liczy. Dziękuję ci za te miłe słowa.:))
  • Szalokapel 22.06.2016
    Naprawdę? No popatrz, nie wiedziałam. A dlaczego tak ważna jest dla Ciebie? :) Przy okazji nie ma problemu. Czekam na dalsze wiersze.
  • vilemo 22.06.2016
    Twoje opinie są wyważone i szczere. Twoja krytyka jest zawsze poparta argumentami a kiedy coś ci się podoba to szczerze to wyrażasz. Nie ma w tobie typowej złośliwości aby komuś dokopać tak dla hecy.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Ojej, jest mi naprawdę miło. Rzadko słyszę takie komplementy. Jednakże ty postępujesz równie "szczerze" twoja opinia również jest dla mnie bardzo ważna, szanuje twoja osobowość. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, Szalo :) :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania