Za mało

Nie mają? Nie mają znaczenia? Skoro nie mają znaczenia. Skoro słyszę, że to jest zero.

 

Skoro proszę cały czas, byś nie robił sobie krzywdy, a to jest za mało, że boję się o ciebie i nie wyobrażam sobie, że ma cię kurwa nie być.

 

Sądzisz, że nie mogę cię zrozumieć. No na pewno nie mogę cię zrozumieć przez ten jebany monitor.

 

Naprawdę nie wiem, co mogę jeszcze zrobić. Tak, jasne, no akurat tak się składa, że zobaczę cię w oczach zawsze, bo to są po prostu twoje oczy.

 

Boję się, w kółko słyszę o tej śmierci. Kurwa, no doszliśmy do takiego momentu, że nawet do ciebie nie zadzwonię, bo jak jeszcze raz usłyszę mur, to chyba się pod nim zwinę i zdechnę.

 

Nie chcesz się zlitować nad sobą i nade mną.

Nie ma znaczenia, co mówię. Nawet jeśli dla mnie ma to największe znaczenie.

 

Tak samo jak ja, nie potrafisz się odwrócić i iść stąd. Ale nie chcesz się zlitować.

 

Jestem bezsilna, bo czegokolwiek nie próbuję zrobić, to jest za mało. No wyobrażam sobie szczęście tak, że to się wreszcie skończy i zaśniemy spokojnie.

 

Ale to się nie skończy.

 

Znam cię. Nie znam wszystkiego, ale znam cię i wiem, że ty zrobiłeś wszystko dla mnie, tylko w tamtym momencie byłam dla siebie zagładą.

 

Próbuję ja coś zrobić. Nie boję się twojej przeszłości. Nie boję się potworów żadnych. Ale co? Czego nie mówię, ''nie ma to znaczenia''.

 

Więc chyba mogę położyć się tylko i wyć.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Slugalegionu 07.09.2015
    1) Próbuję ja coś zrobić - bez "ja"
    2) W listach wyrażenia takie jak "Ciebie" z wielkiej litery.
    3) Nie powinno zaczynać się zdań od "ale"
  • Anonim 07.09.2015
    Nie denerwuj jej Sakal. Wygląda na dostatecznie już zdenerwowaną .__.
  • Slugalegionu 07.09.2015
    Może i tak, ale, jak widzisz, nie posiadam serca.
  • Anonim 07.09.2015
    Oh, jak oryginalnie.
  • Slugalegionu 07.09.2015
    No wiem, ale po co mi orygginalność? Chleba za nią nie kupię, ani ciepła mi nie zapewni.
  • Slugalegionu 07.09.2015
    oryginalność *
  • Anonim 07.09.2015
    Dobra. To nie jest dobry moment byś denerwował także mnie. !!!!!!!!!!!
  • Anonim 07.09.2015
    mocno mi się to podobało
  • Anonim 07.09.2015
    Ale ja najbardziej ? (kiedy robię coś literacko konstruktywnego (ostatnio nie robię jak coś))
  • KarolaKorman 07.09.2015
    Mocno zdenerwowana autorka, dobrze napisane. Czuje się emocje. Mam nadzieję, że to tylko na potrzebę napisania tego tekstu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania