xxx

xxx

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • o nim pseud ponad rok temu
    Dzień dobry :)

    "pod nogi i nie umiałam znaleźć drogi" Zrymowało się :)

    "Od życia" Dałbym w domyśle... Jeszcze trochę go poczytam :)
  • MartynaM ponad rok temu
    A faktycznie, jest rym przypadkowy...
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    MartynaM Nie zauważyłem. Radzę usunąć, gdyż robi się z tego rymowanka.
  • MartynaM ponad rok temu
    Marku, nie zrobi się, poprawiłam.
  • Lotos ponad rok temu
    Dobry wiersz.
  • MartynaM ponad rok temu
    Dzięki Lotos.
  • oboj ponad rok temu
    Spójnik "ale" nie pasuje bo wszystkie stwierdzenia są prawdziwe i nie zachodzi między nimi żadne przeciwieństwo.
    Zamiast "ale" zapisałbym "a ja". Nie zaszkodzi, bo pierwsza osoba zawsze uwiarygadnia przekaz.
    Co do myślnikowych i nawiasowych potworków zapewniam Cię, że są passe.
    Mówiłem Ci już, że w wierszach znakomicie rozgrywasz emocje i oprócz Ciebie potrafi to jeszcze tylko jedna autorka.
    Ode mnie piątka, a pozdrowienia dla Ciebie i pasterzy:)
  • MartynaM ponad rok temu
    Dziękuję za sugestię, myślałam o tym, ale niżej miałam ''a być'' i zrezygnowałam, jak widać ze szkodą, na szczęście do naprawy.
    Dziękuję za pozdrowienia w imieniu własnym i pasterzy... Pozdrawiam, również.
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Mocny wiesz. Mam makabryczną intepretuję końcówki, ale to może tylko nadinterpretacja. Pozdrawiam 5
  • MartynaM ponad rok temu
    Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Coś w tym jest, chyba pierwsza wersja bardziej, bo było widać, że przez mgłę nie może znaleźć drogi, i to było znakomite, bo później jest bezdomność. Ptaki śpiewały, nic się nie zmieniło – extra.
    Po raz pierwszy byłam wolna od życia – tak, bezdomność tak wygląda dla normalnego, sytego człowieka...
    Pozdrawiam ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Bezdomność ma tu troszeczkę inny wymiar, ale co kto zobaczy, to jego...

    Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM, fakt, bezdomność rozumiana dosłownie nie bardzo tu pasuje, ale wiersz nie nakierował mnie na nic innego, a ja nie jestem domyślny. Wersy o oczach i językach pewnie są odpowiedzią, zresztą ładne same w sobie.
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor , a tam ładne... tu nasza Szpilka najlepiej pisze, tylko trochę nieśmiała, ale to dobra dziewczyna, zdolna, bystra... trzeba ją namówić, żeby swoją poezją nas uraczyła, będziemy się od niej uczyć i wtedy dopiero pięknie pisać.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM, serio? To potem do Niej zajrzę, bo pamiętam tylko jakieś limeryki...
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor, wiersze też pisała, rymowane przeważnie... takie do nauki dla nas.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM niestety usuwa Ona swoje texty... Jednak ten gościu z Ósmego Piętra, którego polecałaś mi jako mistrza... Ja go wyzwałem od kretynów i się zmyłem, więc...
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor, kogo wyzwałeś?
  • MartynaM ponad rok temu
    Trzeba ją ładnie poprosić, to przywróci... zachęcić, bo trochę nieśmiała,
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    MartynaM, nie pamiętam, jak Mu było, mówiłaś, że to mistrz poezji rymowanej, ale kiedy z Jego komentarza wynikło, że porównuje disco polo z Leśmianem, to napisałem "jesteś Pan kretynem" i ewakuowałem się...
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor. Wyraził swoje zdanie, do czego każdy człowiek ma prawo, Ty mogłeś wyrazić swoje... obawiam się, że wyszedłeś na ''kretyna'' obrażając drugiego człowieka bez przedstawienia swoich racji, ograniczając się tylko do zdania jw.

    Leon lubi polemikę i jestem pewna, że uzasadniłby swoje zdanie albo przyznał rację Tobie, gdybyś go przekonał argumentami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania