.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Lotta 17.11.2016
    Opowi bez Rasi jest takie niepełne. Dobrze że wróciłaś. I to w jakim stylu. Test znowu budzi mieszane uczucia, z jednej strony odczuwa się brak tego przyjaciela, z drugiej strony jest mu lepiej i on zostanie w jej pamięci. 5 jak zawsze. :)
  • Rasia 17.11.2016
    Lotto, jestem tak bardzo wzruszona tym, co napisałaś. Mam teraz tyle spraw na głowie i wszystko tak się diametralnie u mnie zmienia, że już nie wiem, za co się zabrać. Liczę jednak na to, że trochę się to wszystko za niedługo rozluźni i będę mogła przebywać tu częściej :) Co prawda nie było mnie tylko kilka dni, więc nie wiem, czy to aż taki powrót, ale jestem szczęśliwa, że Ci się podobało, dziękuję Ci z całego serduszka!
  • Beznadzieja 17.11.2016
    Uh, jakie to okropne i piękne zarazem. Nawet za bardzo nie wiem co mogłaby, jeszcze powiedzieć, twoje teksty zawsze są takie... hmm... pełne, tak, to chyba odpowiednie słowo (ja rzadko komentuję, ale czytam zawsze). Szkoda mi chłopaka, a może bardziej dziewczyny, w sumie niewiem, to sprawa do rozważenia. Zostawię 5 :)
  • Rasia 18.11.2016
    Cieszę się, chciałam właśnie postawić czytelnika przed takim dylematem :) Dziękuję Ci bardzo, niezmiernie mi miło ze świadomością, że cały czas gdzieś tam śledzisz moje poczynania.
  • Violet 17.11.2016
    Historyjka jakich wiele, albo i nie. Cała sztuka, cały Twój kunszt to uczucia które dałaś tym ludziom. Nie popadłaś w pewne schematy rozpaczy albo obojętności, ewentualnie roztkliwiania. Lubię gdy nic nie jest do końca proste, oczywiste, bo to wszystko wtedy jest takie ludzkie, do bólu prawdziwe. Pozdrawiam 5
  • Rasia 18.11.2016
    Lubię przemieniać zwyczajność w niekonwencjonalność lub chociaż w coś niespodziewanego i wykraczającego poza schemat. Cieszę się, że tak to odebrałaś, dziękuję Ci bardzo :)
  • detektyw prawdy 18.11.2016
    5. Genialne opowiadanie.
  • Rasia 18.11.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • Rasia 18.11.2016
    Czwórkowiczu, bądź miły i wróć tutaj wskazać, co było dla Ciebie nie tak :)
  • Alicja 19.11.2016
    Końcówka mnie poruszyła, choć gdzieś już przeczuwałam, co się wydarzy. 5 za tak rzeczywisty tekst :)
  • Rasia 19.11.2016
    Dziękuję Ci bardzo :)
  • KarolaKorman 20.11.2016
    ,,stwierdził, jakby znał mnie nie wiadomo jak bardzo.'' - tutaj bardziej pasowałoby: nie wiadomo jak dobrze, ale to moja opinia :)
    Przepiękny, wzruszający tekst. Te poharatane ciała, umysły i życie, ach. Smutne, 5 :)
  • Rasia 20.11.2016
    Tutaj można by znaleźć wiele zamienników, ale to już kwestia tego, jak kto to widzi :) Dziękuję Ci bardzo, Karolko :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania