...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Jacom JacaM 21.08.2021
    ?
  • Nuria 21.08.2021
    Dzięki Ci Jaca:)
  • Tjeri 21.08.2021
    Dobre pisanie.
    Zawsze największą cenę płacą dzieci. Smutny i prawdziwy tekst.
    Tu: "z mamą odpowiedzialny za nią dzieckiem nie mogę być"
    Zmieniłabym coś w wersyfikacji albo w konstrukcji samej frazy, bo potyka się o "dziecko" w pierwszej chwili.
  • Nuria 21.08.2021
    Tjeri, a spróbuj wstawić przy czytaniu interpunkcję, a zobaczysz, że jest oki:

    "czas z tatą, okresem radości, po prostu jestem dzieckiem.

    z mamą, odpowiedzialny za nią, dzieckiem nie mogę być."

    Dzięki za dobre słowo. Fakt, dzieci cierpią najbardziej.
  • Tjeri 21.08.2021
    Nuria ja wiem, że tu nia ma błędu. Napisałam, że "potykam się o "dziecko" w pierwszej chwili." Chodzi o zatrzymanie, taką niepłynność w czytaniu w tym miejscu.
  • Pasja 21.08.2021
    Nikt nie pyta dzieci o zgodę, kiedy dzieli rodzinę na paczworkową mozaikę. Dobrze ujęte wewnętrze rozdarcie i umieszczone na huśtawce życia.

    Pozdrawiam
  • Nuria 21.08.2021
    Masz rację....i to ciągłe przekupowanie, aby udowodnić kto jest lepszy.
    Dziękuję:)
  • laura123 21.08.2021
    Bardzo dobry wiersz, Nuria. Ja bym go jedynie dała z interpimkcją. Dużo by zyskał. Ale i tak oceniam najwyżej.
  • laura123 21.08.2021
    Interpunkcją - korekta
  • Dekaos Dondi 21.08.2021
    Nurio↔No tak to często bywa. Niestety.
    Najgorzej zlecieć z huśtawki, gdy jest w najwyższym punkcie.
    Nie dosyć, ''że się spadnie'', to jeszcze można dostać w głowę, ''powracającą''
    A jeszcze gorzej z ''rozpędzonej karuzeli'' ↔To dopiero można ''odlecieć'' i już 'nie wrócić"
    Pozdrawiam:)↔%
  • Nuria 21.08.2021
    Mój słaby punkt, to dzieci, które cierpią z różnorakich powodów.
    Serdeczności posyłam:)
  • piliery 21.08.2021
    Rozwód. To tylko słowo. Dla dzieci, niezależnie od tego jak się zycie dalej potoczy to trauma która siedzi do końca życia. Swietnie to zapisałąs w wierszu. 5
  • Nuria 21.08.2021
    Oj, nie, to nie tylko słowo, to niestety tez konsekwencje.
    Z drugiej strony, jak dzieci mają patrzeć na "darcie kotów" przez bliskich, to lepiej się rozstać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania