Zabrać czas

Ja wiem, że każdy czeka na opowiadania. Na "cień żołnierza", który wszyscy chwalą, a nie ma dużych wyników. Na Wiedźmina będącego pobocznym hitem (chociaż to za dużo powiedziane) i na "Metro 2038" od którego wszystko się zaczęło. Zamiast tego prowadzę jakiś durny pamiętnik i piszę niepewnej jakości wiersze, tylko dlatego że nie mam czasu na opowiadania. Z resztą czas jest względny, gdy tylko skończę szkołę będę robić wszystko by stać się od niego niezależny. Ktoś mądrzejszy kiedyś powiedział "czas stworzono tylko po to aby producenci zegarów mogli je sprzedawać" i ja się z nim zgadzam bo o ile życie było by prostsze gdyby nikt się nie spieszył, nie wyczekiwał tego odpowiedniego czasu. Wszyscy mówią, że staliśmy się niewolnikami internetu, telefonów czy czegokolwiek innego. Kiedy tak naprawdę świat jest niewolnikiem czasu. W końcu bez czasu nie byłoby dni, miesięcy czy lat.

Zastanówmy się i wyobraźmy sobie gdyby nagle ktoś zabrał wszystkie zegarki. Zarówno te na rękę, i te w telefonie. Wtedy nie spóźnił by się żaden autobus czy pociąg. Praca by zależała, jedynie od woli pracownika i pracodawcy bo nikt by nie kontrolował czasu pracy. Dzień i noc by została, jedyne co nadal by wyznaczało czas, uciekający czas, który ciągle nam ucieka, a którego ciągle nam szkoda. Gdybyśmy zabrali coś tak cennego, żylibyśmy dłużej czy krócej? W końcu nikt by nie liczył w liczbach.

Czy liczby są nam potrzebne?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania