----

-----

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Szalej. dwa lata temu
    Przyznam, że zaglądam tu wyłącznie dla Twoich tekstów.
    Bynajmniej ze względu na ich wartość :)
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki miło mi to słyszeć
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Brak przecinków robi robotę, te wstawione byle gdzie także. Kropki również. :D Oj, Mar... A co do korekty to już nie takowej, będę proponować, bo chyba wolisz, aby było byle jak. Bez oceny.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Już takowej* Prosiłam o edycję komentarzy, ale widzę, że nic się nie zmieniło w kwestii zlewania próśb użytkowników. ☹☹ To smutne.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zostaw Mar w spokoju, Zielona.

    Dzięki tym przecinkom i kropkom te teksty wywołują uśmiech... i niech Mar tego nie zmienia. Poprawność nie leży w jej naturze.

    Też chciałam to zmienić i męczyłam Mar, ale to był błąd.
    Niech pozostanie sobą.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    ZielonoMi, Marg jest oryginalna, już to pisałem. Ktoś jej coś tam zarzuca, a niech spróbuje pisać jak Marg... Marg ma swój styl i już. A grona czytelników tylko pozazdrościć, fakt, że Marg lepiej sprawdza się w wierszach, ale jej proza rozwala stylem i o to chodzi.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ja doskonale o tym wiem, ale chciałam jej pomóc, żeby Ci wielcy, co to Nobla kiedyś zdobędą ? i ci, co słowa nie wypocili (a robią z siebie polonistów), przestali się do niej przypierdalać.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Jasne, pod warunkiem, że ktoś się ogarnie i przestanie popisywać, notabene, w kiepskim stylu.
  • Margerita dwa lata temu
    ZielonoMi wcale nie wolę żeby było byle jak
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    ZielonoMi, A to już chyba tylko jeden taki został od przypierdalania, Schutzstaffel.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    ZielonoMi, No chyba że przemawia w imieniu mas lub partii.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zielona, faktycznie w kiepskim stylu się popisujesz.

    Masz prywatny kontakt do Mar, to po co na głównej ją poprawiasz i trąbisz o tym na cały portal?

    Musisz się na kimś lansować, szczególnie kiedy do ciebie nikt nie przychodzi, a Mar popularna.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Uczę się od najlepszych. I na razie jedyną osobą, która się lansuje, jesteś Ty, bo gdzie nie wlazę, tam widzę Ciebie i twoje mądrości.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zielona, to siedź na czterech literach... i ucz się pisać.
    Na razie jesteś nudna, w tych swoich tekstach, jak flaki z olejem... dlatego taki tłum pod tymi "dziełami"
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Co ty masz z tym "ucz się pisać" i tym podobnymi "poradami"? Naprawdę uważasz się za tak wielce utalentowaną, lepszą od innych, NAJLEPSZĄ, że wypluwasz te suchary? Zęby bolą. Czytałam twoje prace i nie zapamiętałam z nich nic (w przeciwieństwie do wiersza o chuja, który rozbawił i zapadł w pamięć). Chociaż może to te menelskie klimaty, które tak lubię... Wnioski wyciągnij sama.
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    Fajny początek. Domyślam się co będzie w następnej części.

    Uwaga Spojlej:
    "Ponieważ noc była "pełnioksiężycowa" , Afrodyta zaczęła się przeistaczać w wilkołaczkę... "
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ciekawe opowiadanie. Przypomniały mi się gry komputerowe z serii "The Sims" ☺️

    5, pozdrawiam ?
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania