xxx

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anyż 27.09.2021
    Bardzo się boję wiatru.
    Twoja historia jest niezwykła.
  • Sygnatura 29.09.2021
    Dzięki Anyż!
    Co prawda, to prawda, wiatr potrafi być złowrogi...
  • Dekaos Dondi 27.09.2021
    Sygnatura↔Jam bardzo na Tak. Ciekawa historia, w treści, klimacie i zakończeniu:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Sygnatura 29.09.2021
    No to bardzo się cieszę!
    Pozdrawiam i dziękuje za pozytywny komentarz!
  • Bajkopisarz 27.09.2021
    „którego nigdy tam nie było. Autobus, do którego wsiadałem, tym razem się nie zatrzymał. Wściekłem się i pomyślałem, że kierowca, który to zrobił”
    3 x który
    „prawej coraz większe podmuchy. Próbuję zasłonić”
    Raczej: mocniejsze podmuchy
    Pytanie też, po co skaczesz po czasach?

    Tajemnicza historia, fajnie zbudowany klimat. Rzekłbym nawet, że to ostatnie zdanie niepotrzebne, trochę nieprzystające. Albo po prostu go nie zrozumiałem. Co jest całkiem prawdopodobne, bo pamiętam jak w szkole średniej w wypracowaniu na temat „O czym szumi wiatr” przytoczyłem encyklopedyczne definicje wiatru oraz szumu i stwierdziłem, że wiatr o niczym konkretnym nie szumi.
    Nawiązując więc przy okazji to tego dawnego tematu, mam wątpliwości, czy to wiatr tutaj narozrabiał czy był tylko skutkiem ubocznym, albo przykrywką dla jakiejś większej siły.
  • Sygnatura 29.09.2021
    Dzięki Bajkopisarz za analizę tekstu pod kątem gramatycznym i stylistycznym.
    Przyda mi się szkolenie i korekta.
    Oczywiście interpretacje pozostawiam czytelnikowi.
    W końcu, to seria zagadkowe historie.
  • Pan Buczybór 28.09.2021
    Nie wiem, początkowo wydawało mi się, że ten tekst ma bardziej niepoważny klimat, ale końcówka już dość mocno poszła w filozofię. Ogólnie całkiem fajna miniatura, tylko ten przeskok, przynajmniej dla mnie, jest mylący.
  • Sygnatura 29.09.2021
    Dobrze rozczytałeś zamiary autora tekstu.
    Niepewny, wrażliwy i nieco zabawny bohater jest świadkiem wydarzenia, które na zawsze zmienia jego życie.
    Z czasem rozumie więcej i wyciąga wnioski. Miejsce do którego trafił 'przez przypadek' skłania do refleksji...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania