...

...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • laura123 30.05.2021
    Pan Bóg płacze widząc jak nieudolnie radzisz sobie ze słowem pisanym. Poczytaj tych, którym dał talent i zobacz różnicę.
  • Abbie Faria 30.05.2021
    Nie złamie trzciny nadłamanej, nie zagasi knotka o nikłym płomyku
  • Kotek2020 30.05.2021
    Płacze nad Tobą i twoją biedną duszą... Pomodlę się za Ciebie
  • Kotek2020 30.05.2021
    Skoro tak Cię razi moje pisanie to czemu wciąż wchodzisz na moje wiersze? Czytaj tam gdzie talent bo nawet u ciebie go zabrakło??
  • laura123 30.05.2021
    Koteczku, u mnie nie brakuje talentu, tylko Ty się nie znasz i tak Ci się wydaje w tej pustej główce. Przychodzę, żeby zmobilizować Ciebie do pracy nad sobą. Chcesz pisać - pisz, ale rób to dobrze. Na razie jest bardzo źle.
  • Kotek2020 30.05.2021
    laura123 wiesz w zasadzie to mnie nie rusza twoje obrażanie ale dziś wyjątkowo mam wkurw....cy dzień
  • laura123 30.05.2021
    Najzabawniejsze jest to, że ja nie przychodzę obrażać, tylko namówić Cię do pracy nad sobą. Może kiedyś to zrozumiesz.
    Na razie fakty wyglądają tak, że ktoś Ci zrobił wielką krzywdę chwaląc to, co napisałaś. Tak wiem, takich portali w necie dużo. Składają się z zachwyconych sobą pustostanów. Tylko sama widzisz, co jest, gdy wchodzisz na portal, na którym ludzie mają pojęcie o pisaniu poezji. I na takim portalu nikt Ci nie będzie bił braw, bo za co? Że bezmyślnie klecisz zdania, upychasz je w wersy, zdobiąc rymem nie będącym w użyciu, gubiąc rytm?
    To za mało na ten portal. Dlatego piszę Ci tak często o nauce.
  • poco 30.05.2021
    i tu kłócą
    sie babole
    no żesz kur..
    ja pier....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania